2013年4月1日 星期一

三位主角的 Calvin Klein Fur




2013 年 3 月 19 日, 星期二



廁紙草紙的聖誕婚禮
露天的池畔証婚
有蓋, 但門戶大開的池畔餐廳自助餐
到時, 不知有幾凍

為了保暖, 為了靚
我要物色一件看得又穿得的毛毛 Fur

去過金都百利
又看過淘寶貨色
那些不算太好看, 又不保暖的毛毛 Fur
香港買, 或者淘寶連運費
大概港幣百多元

正當廁紙苦惱又猶豫的時候
給我在 Facebook 看到朋友在美國雪地穿的毛毛外套
又竟然, 朋友向我推介 Calvin Klein

從來不好名牌的廁紙, 不知一件 Calvin Klein Fur 要幾錢
更加不知香港 Calvin Klein 是否有買
眼見, 美國減價
朋友又力薦, 保暖兼質料好
我相信, Calvin Klein 的, 怎也不會差的那裡去
既然自己都喜歡這個款式, 即使無得試穿, 都照買可也
 



朋友幫忙從美國訂購的 Calvin Klein White Fur
減價後, USD $104.99



*          *          *          *          *   



2013 年 3 月 20 日, 星期三



朋友幫廁紙訂 Fur 時
White Fur, S, M, L Size 各有一件, 賣 USD $104.99

朋友幫我訂了 S 嘛
剩下 M & L Last Two
再減價啊, USD $69.99

買貴 USD $35 的我, 竟然點點氣憤都沒有
( 不買走寶嘛 )
還打算, 再買剩餘的 M & L
廁紙媽, 草紙媽, 一人一件
那就三人都有外套啦

我跟廁紙媽先提, 買 White Fur 給她
廁紙媽說好

但當我說, 也想買給草紙媽
廁紙媽反應, " 我同佢一樣呀? "
" 你點知人地岩唔岩呀? "

雖則, 廁紙媽咀裡一定說不介意
平常又會問我, 有沒有買什麼什麼給草紙媽
但今次, 到我主動提出大家都有嘛
廁紙媽就吃醋囉

我, 好為難呀



*          *          *          *          *



2013 年 3 月 24 日, 星期日



多番考慮
還是三人不同款
就連廁紙媽, 都不可以跟我一樣穿白色
免得總有人不高興

Calvin Klein 還有一黑一灰的毛毛 Fur
為了表示我對 " 媽媽 " 的尊重, 對 " 奶奶 " 的有別
我讓廁紙媽先選擇







廁紙媽, 想了好幾天
還是, 今日說要黑, 明日說要灰, 後日又說要黑

我不知, 是單單黑跟灰的分別
還是, 還有其他原因啦
總之, 朋友, 同事都說
服裝上, 好難滿足媽媽
同事更明言
阿媽的一件, 一定要靚 D, 又或者貴 D

廁紙原先想問問草紙媽意思才買
可我催了草紙好多次, 草紙都無幫我問草紙媽喜歡與否

最後, 因為貨源問題, 因為價錢問題
兩個媽媽都無得選擇
買了一件灰色 M Size, USD $51.8
再訂一件黑色 L Size, USD $76.99

如果, 廁紙媽的 M 灰色不合穿的話, 就要 L 黑色
那草紙媽就沒有啦
否則, 一人一件
此刻慶幸, 草紙來不及問草紙媽意思呢



*          *          *          *          *



2013 年 3 月 31 日, 星期日



三件 Fur, 終於到美國的朋友手了
廁紙未收到現貨, 單看相, 都覺得靚





最貴的一件白色, 也不過八百多港幣
大婚日可以穿
廁紙哥, 草紙弟結婚時可以穿
平日, 又可以穿


朋友在 Department Store 找到另一款更便宜的黑色 Calvin Klein
只是, 我不喜歡橫紋, 就無買啦





草紙說
未來新抱送的, 草紙媽都會喜歡的

而我這個未來新抱
一天到晚都說, " 我係大嫂呀 "

有人話我
大概從小到大都做細的, 給人欺負慣了
到終於可以做大了
就傻了

2 則留言:

  1. These are super nice~ Good choice!

    因為我知我一定唔會用得返條毛毛,而且我其實唔怕凍,條毛只係用黎遮手臂,我就貪平去淘寶算,其實個look係ok 嘅,不過勁甩毛,我一痴埋老公度就會0係佢身上甩幾條,搞到伴郎要帶住個“痴毛滾筒“得閒幫佢碌一碌~ 諗起都好笑!
    [版主回覆04/02/2013 20:50:11]funny memory indeed~

    回覆刪除
  2. 抵喎!嘻…當然自己媽媽同奶奶有別喇,大細超都係咁話。。。

    回覆刪除