2014年11月2日 星期日

瘋買 Le Creuset - 日本篇




2014 年 9 月 20 日, 星期六



上一篇 << 我的 LC 成魔之路 (六) >> 提到
幾日之間, 買得兩個心儀靚煲
停一下手啦
( I mean 在香港 )

去日本嘛
今次終於遇上新色開賣
更加碰上 MP 心煲首賣
Yeah......

Day 1 在大阪
一度考慮去奈良看鹿仔
但當日在 Rinku 逗留的時間比預期長
加上之後去宮島都應該會有鹿仔
是日, 一於改做 Shopping Day
( 詳情, 在遊記再詳談吧 )

廁紙做過功課
知道梅田的大丸有 LC Counter
Grand Front Osaka 又有 LC Shop

貪方便, 當時又以為 LC Shop 沒有退稅
就去大丸好了

Day 1 第一站
在 Rinku LC Outlet 沒買任何東西
見到 Powder Blue Heart Dish 都無買呀
超後悔

第二站
來到梅田大丸
遇上它
 

出發前
敗家 Group 已經有姊妹熱搶新 Size 21 Oval Buffet
不是新 Size, 但香港少有的 17 Oval, 一樣熱捧
Try Me 價, 超抵

出發前
廁紙覺得
兩個 Size 都比較細少
作用, 不大啊

草紙當時反應
" 聽住先啦 "

這天在大丸嘛
我, 本來還是有點猶豫的
一方面, 還是覺得 Size 太細, 作用不大
另一方面, 又覺得, 不用給代購賺都可以買到, 又怕不買會後悔
一度要求, " 我地行個圈, 俾我諗下先啦 "

才拉草紙上扶手電梯
( 還是下呢, 記不起了, 總之就無目的離開逛逛 )
草紙說 " 諗咩丫, 諗得黎都買左啦, 唔好晒時間...... "
( 其實是草紙想快快買完 LC 去逛 Yodobashi )

主張不買同色的廁紙
在沒有選擇的情況下
21 Oval Buffet 要 Ametist, 18000 Yen, Tax Free


17 Oval 要 Mauve Pink, 12000 Yen, Tax Free


開第一個 17 Oval
廁紙略嫌字比較厚油, 要求多看一個

誰知 Sales 妹妹, 摩打眼, 加摩打手
幾乎全開所有存貨
因為個個都厚油, Sales 妹妹過不了她自己
但其實我 OK 囉, 想 Stop 她都來不及呀

Ametist 呢
大概啞色的造工都比較好
之前買 Mimosa 又是幾乎零瑕疵

開一兩個就挑好了
只是, 千選萬選
回家開光才發現
貼上 LC Label 的位置有個氣孔

雖然說不上是 Defect
就是有點礙眼呢


Mini 湯盅
本來不打算買的
因為 Sales 妹妹問我要不要
又挑起我的 " 怕不買會後悔 "

Sales 妹妹問我要什麼色
我指著三個顏色答 " One, One, One "

Sales 妹妹有點驚訝
但, 這個 LC Counter 理應是港人買 LC 的熱門地之一
她, 無理由未習慣我們這些 " 土豪 " 吧

等 Packing 時
看到 CP 心心煲, 又心郁郁
但又想等 MP 心呢


草紙, 又發功
" 諗咩丫, 買埋佢啦, 過兩日見到再買囉 "
( 再一次, 拿拿林, 唔好阻住我去 Yodobashi )

廁紙想一想
又是吧
Tax Refund 加大丸的 5% Discount, 折合大約 HKD $2000 
不喜歡, 就放出去嘛
但如果現在不買, 過幾天又買不到 MP 心的話, 一定會揼心囉

廁紙買的時候
只有一個新的, 加一個 Display
Display 的一個有一條長花痕
緣份啊

慶幸當時有買
之後在京都, 廣島, 東京都沒有 CP 心煲呢
香港, 暫時亦沒有啊

廁紙買的時候
遇上大丸的不知什麼慶
只要填個名, 就有幾張 Coupon
買正價貨品, 大部份 Brand 都可以, 都有 5% Off
爽呀



*          *          *



2014 年 9 月 24 日, 星期三



四天後
是 Mauve Pink 心煲的首賣日

不主張為 LC 而去 LC 的廁紙
這天, 剛好在廣島
又剛好, 原爆紀念館附近的 Sogo 就有 LC Counter
這樣, 就沒有不去的理由吧

不是大城市
又不是港人的遊日熱門地
更加不是代購的入貨地

黃昏才去
都竟然給我買得 Counter 全日唯一存貨的 MP 心煲
雖是 Display, 但整個 Sogo 像沒客一樣
應該沒人碰過吧

Sales 更說, 再返貨, 應該要多等幾天才有呢
廁紙這樣隨心都買到, 緣份啊

買 MP 的正價煲煲
還送酒杯扣呢


粉紅五小心
不肯定跟香港的是否一樣
但日本的正價都比香港減價平, 又是日本首賣
一於, 買了再算

出 Blog 之日
也懶得拿出來比較呢


右邊的磁石, 1500 Yen, Tax Free
Pink Ribbon 系列, 又平又靚, 不買會後悔
左邊呢, 又是不買會後悔啦

Sogo 沒有像大丸般做正價 5% Off
我一度為了那 5%, 想特意再去梅田大丸買呢
我有全國 Pass, 交通費不成問題
但浪費的是時間

慶幸
Sogo 這邊有 Sogo Millennium 儲分卡
消費儲分, 下張單當現金用

LC Sales 幫我申請
填個名, 地址, 電話就可以
( 國外地址, 電話都可以啊 )

我不知道入門門檻
亦不知道積分運算方式
只知道, 日本全國 Sogo 通用

因為買了幾件貨品
廁紙要求, 分開兩張單
那我就可以即日扣減積分當現金嘛

雖說積分可以儲一段時間
但下次再來, 不一定有東西要買嘛
何況 Sogo 相對其他百貨公司少分店呢

以廁紙當日的積分扣減
兩張單加起來, 大概 3-4% Off
但就正價, 減價, Try Me 價都可以儲積分, 用積分

大丸的 5% Off 呢
只限正價貨品啊

兩家公司的回贈各有各好
不過以遊客而言, 就算無回贈都會買嘛
有, 就當 Bonus 吧

買 LC 買到 Join Sogo VIP
( 我不知 Millennium 算不算 VIP 啦, 草紙說是 VIP )
我給草紙明串暗串囉

但幾天後呢
有人在新宿京王
買 KATO 買至一走過去
Sales 就認得草紙囉
連廁紙這個跟得夫人, 每次只是付錢時才出現
Sales 都同樣認得
( 上一次去新宿, 已經是半年前啊 )

人家 KATO Sales
願意無條件給草紙預留快推出的火車
還要, 我們說, 不知下次再來是半年, 還是一年後
人家都說, 可以等我們呢
還有免訂金的預訂單據啊
請問, 誰更巴閉呢
 
MP 有 MP 的漸變美
CP 又有 CP 的簡潔美
一個用, 一個供奉, 好難決定呢
( Cassis 心煲就一定捨不得用啦 )
MP 心煲
平常光線下, 帶點紫色


陽光下呢
又變 Pink
好夢幻呢


某天廁紙想煮心心飯
點指兵兵, 用 CP




*          *          *



2014 年 9 月 27 日, 星期六



出發前
已經知道這陣子日本又有午後紅茶 X Le Creuset 的磁石

廁紙亦一早預計
大阪, 京都等熱門地, 應該已經搶購一空

但連宇多津的平民超市都沒有
廁紙已經打定輸數了

這天
出發立山黑部前的一晚
在富山某 Lawson 買便當
竟然給我遇上它


無心插柳, 輕而易舉就買得兩整套的磁石
又是我會飲的紅茶跟檸檬茶
( 我不飲奶茶啊 )

最重要是
草紙又肯跟我癲
還叫我買兩套

付錢之時
有點土豪的感覺
收銀哥哥都呆了

一共十六支飲品
又只剩三日行程
足足飲到機場入閘前才飲完啊

廁紙放上敗家 Group 曬命
好多好多姊妹都找我代購
他們要磁石, 飲品歸我

要是早點遇上的話
就可以省掉十一天的飲品費呀
( 我們二人, 每日飲兩至三支 )

後來呢
又得知, 二百多元的炒價都有人搶著買
早知, 那一晚我漏夜都再去 Lawson 盡掃啦



*          *          *



2014 年 9 月 29 日, 星期一



日本 Le Creuset 的最後衝刺
是日, 在輕井澤的 LC Outlet

要不是已經買了四個煲
我應該會買這套


影相有點色差, 實物顏色有點玫瑰花的感覺
慶幸當時沒有買
十月的香港開倉都有呢

不過香港開倉
這個顏色沒有細 Size 
廁紙就無買了

沒有買煲, 只買了點點 Stoneware
Day 1 沒有買的 Powder Blue Heart Dish
輕井澤沒有啊, 超揼心


Outlet 都有 Mini 湯盅
當時不肯定跟 Counter 新出的是否一樣
但價錢比 Counter 平, 就買了再算

廁紙比較過
Outlet 的 Mini Soup Bowl 偏啡 ( 左邊 )
Counter 的 Mini Soup Bowl 偏灰 ( 右邊 )


這次的日本之行
敗物比以往少
但 LC 就買了好多好多

行李沒超重
但就無人會估到
一個紅白藍會內藏三個鑄鐵鍋

陪我飛過不知幾多次的巴斯光年紅白藍
壯烈犧牲

紅白藍的帶子大概在日本就被扯斷
才會有人給它好好的打了個結
要不, 行李 Tag 跌出
我三個愛煲, 還有我的新舊衣服, 應該跟不了我回家啦

這次日本之行
遇上好多好多的幸運
真的比我預期的順利好多好多

亦發生兩次 " 靈異 " 事件
促使我好想打尖, 先寫這次的遊記

其中一件, 就跟行李有關
陪我在日本上山下湖
又跟我飛了返香港
但就不知何時何地
它, 悄悄走了

因為它的離開
我竟然哭了出來
我, 為了件不值錢的行李而哭囉



沒有留言:

張貼留言