2014年11月5日 星期三

Downgrade 靚師奶 - S 鉤




2014 年 9 月 3 日, 星期三



不久之前, 分享過我的靚太餸籃
當時, 草紙就揶揄
" 睇你幾時用買餸車 "

哎......
買餸車, 我都不知道啊

只知道
由今日開始
我的確 Downgrade 靚師奶

廁紙之前都提過
婚後搬到深山郊野
出入一定要坐 Shuttle

Home Sweet Home 所在的屋苑
除了一間比 Seven 大點點的超市
生活所需, 可以說是沒有的
居民, 大都從村外入貨

大型的家品, 如廁紙, 沐浴露等
除非急需
否則, 都盡量一次過買, 等送貨

但買餸呢
就只有每次靠自己了

婚前
偶然都會去街市買點點食材煮自己喜歡吃的
既然一個人吃
一個人的餸, 就當然輕便啦
何況當時娘家樓下就是街市

婚後
買餸除了要買二人份, 甚至三人份
( 第二天的 Lunch Box )
水果, 都只有自己去買
( 從前是廁紙媽去買的 )
不買, 就無水果吃啦

你說我貪平又好, 貪吃又好, 貪方便都好
水果, 要不, 就不買
要買, 就買多點
西瓜, 就至少買兩個
( 不是大西瓜, 我喜歡細細個的西瓜波 )

兩個西瓜波
原來都超級超級重
( 從前真的吃西瓜不知西瓜重 )

你可以問
那怎麼不等草紙去買呢
草紙每天都遲放工
他放工, 人家街市都放工啦
怎買呢

某天
終於忍不住
心想, 是時候要買 S 鉤了 

又某天
竟然給我在 Aeon $12 店遇上樣子美美, 負重又佳的 S 鉤
而最重要是, 它的大圈圈
等 Shuttle 時都可以掛在鐵欄啊
那我就可以輕輕鬆鬆邊玩電話邊等車


Downgrade 靚師奶
唯一的點點安慰
就是我的 S 鉤比人家的 S 鉤靚囉


有人
最初還是明串, 暗串, 恥笑我用 S 鉤的

某天
有人拿著重物的時候, 又怪責我怎麼無帶 S 鉤囉

又再某天
有人叫我找出另一個 S 鉤給他旁身囉
( 當時買了兩個 )


4 則留言:

  1. S勾方便好用, 自己同老公每人都有一個帶出街用架~~

    回覆刪除
  2. S 鉤我一定帶出街~番工都帶! 搭車 鉤袋啊! 我老公笑我成個呀婆
    話阿婆阿嬸先做呢d野XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 升 lev 人妻之後, 形象吾顧得咁多。。。。。

      刪除