2014年11月2日 星期日

情迷巴黎鐵塔




2014 年 7 月 9 日, 星期三



巴黎鐵塔
1999 年, 我去過啊
當年中五畢業去旅行
我選擇去歐洲

對巴黎
一直都無什麼特別感覺
歐洲
更加提不起興趣再去

今次說的情迷巴黎鐵塔
我是說 de Buyer 的鐵鑊啊

由婚前的不懂煮飯, 不會煮飯
到婚後的愛上煮飯, 愛上廚具
( 只要一連幾天出外吃, 就會好想好想自己煮飯 )

愛上 Le Creuset, 亦愛上一切靚廚具
但我對 Franc Franc 無好感
總覺得它的 Quality 不值那個價

從敗家 Group 認識 LC, 亦認識 de Buyer
普普通通的 de Buyer 嘛, 我無興趣
但這隻巴黎鐵塔呢, 超級超級心心眼

縱使知道不可以用洗潔精, 只可以用熱水清洗
我這個潔癖怪, 還是抵擋不住


由下訂單, 到收貨, 足足等了一個多月
但在 Amazon.us 訂, 連運費都只是 HKD $7xx
比在香港買還要平啊

Made in France 的鐵鑊
不像 LC 般要小心使用
可以大力刷, 又可以用金屬鑊剷
平價, 又好用, 撞花, 碰崩, 不心痛
抵玩呀

不過出 Blog 之日
廁紙還未完全掌握這隻巴黎鐵塔
煎魚還是會痴底
是我養油未足夠, 還是我不懂煎魚呢



4 則留言:

  1. 這隻鑊的設計好靚呀~~ 係咪除了煎魚之外, 其實煮其他菜式都已掌握?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩個月煮少左, 又生疏返. 同埋我好偏食架, 我只煮我中意食的, 所以都吾係識煮好多野喳

      刪除
  2. 回覆
    1. 最近忙搬屋,好耐無理佢, 佢生晒"金秀"啦,我都仲未得閒省返靚佢添

      刪除