2014年11月5日 星期三

玩無可玩 - 自家製 LC 磁石貼




2014 年 11 月 2 日, 星期日



繼上次開倉
玩到無野玩, 玩煲架

早前, 已經玩過自家製 LC Cook Book
( 買不到橙色 Folder, 不夠 Signature )




我原來有日本 LC 2014 的春夏秋食譜啊
只欠冬天的一本
希望草紙的日本朋友幫到我啦


又玩過 LC 雪櫃
LC 洗衣機
LC 廚房門

洗衣機呀, 洗衣機
我受夠了, 每次洗衣都跳舞跳過界
可憐我家垃圾桶, 無給壓扁, 走運啊


今次再下一城
可以循環再用, 隨時換位的自家製 Le Creuset 磁石貼
想貼那兒, 就貼那兒

啡色絲帶來自日本 LC Counter 的 Gift Wrap
香港 LC 有嗎


我, 夠無聊吧
誰叫我是 LC Fans

從此, 煮大餐後影相
都可以加 LC Logo 了



我家相公笑我的瘋癲之作
不過有人又提我, 上次日本 LC 妹妹 Sales 有送我幾個 Label 囉


之前無意識, 掉過 Label
日本 LC 妹妹 Sales 又給我補回幾個
十四個 Label
而我又剛好有 14 件 Cast Iron

哎......
短短都未夠一年, 已經買成這樣
LC, 真的害人筆錢呀


 

沒有留言:

張貼留言