2014年8月30日 星期六

婚前回顧 - Watabe Pre Wedding 之攝影去那兒




2013 年 10 月 26 日, 星期六



廁紙 Join 的 Watabe 沖繩 Pre Wedding Package
攝影內容包括 Getting Ready




Aquagrace 教堂內外




Aquagrace 外沙灘



另外三個自選外景地點
七選三

1. Murasaki Mura
2. 三重城
3. 殘波岬
4. 渡具知海灘
5. Bios Hill
6. 琉球村
7. 萬座毛

Wedding Planner 說
一般客人
都會選一個地點影和服
( 額外加 HKD $4100 租二人和服 )
兩個地點影晚裝

哎......
我明白
教堂內外都已經穿婚紗
外景, 是應該穿和服及晚裝

但是
要影晚裝
Anytime, Anywhere 都可以啦

我們花了四千多元去額外租和服
還要是, 婚嫁和服, 不是普通和服
不是隨便去京都, 都可以租來自拍那種

我們覺得
應該花多點時間去影和服嘛
就跟 Wedding Planner 提出
穿和服影兩個外景

雖然
這不是 Watabe 的慣常做法
但他們都願意配合

沖繩 Watabe 更提出
因為影兩個和服景點, 當日會超趕
希望在拍攝日前, 我們先去那霸的 Watabe 店
試和服, 做 Briefing
( 平常是拍攝當日一起做的 )

廁紙草紙提早兩天飛抵沖繩
只要飛機不 Delay 的話
去 Watabe 那霸店
求之不得啦, 就當多個景點嘛
( 詳情, 容後再 Blog, 超 Surprise 體驗呢 )

三個外景
去那呢

Murasaki Mura, 琉球村
都是差不多的景點
日式建築
跟和服超配
這樣嘛, 二選一
挑了 Murasaki Mura




另一景點
廁紙心儀 Bios Hill
因為可以拉羊仔

無奈我真的超級超級極度驚動物
( 除了人類, 所有動物我都驚 )
左閃右避, 勉強影得一張
還要極度不自然
草紙則有幾張超靚獨照

以我身上的厚厚和服
就算羊仔撞過來
其實都不會受傷囉
就是過不了心理關口


Bios Hill 其實有點像香港的錦田鄉村俱樂部
拍攝當天就有好多小學生 Picnic

當然, 地方大得多, 也乾淨得多
但始終是鄉郊地方, 又草又石

香港的 Wedding Planner
一度質疑可否穿和服去 Bios Hill, 怕弄髒弄破和服
可幸 Clarify 過, 沖繩 Watabe 又願意配合呢

其實, 室外穿和服, 是吊腳的
小心點, 就不怕了


當日, 職員更讓我打千秋
真的有打啊
草紙還用我們自己的 DC 仔拍了 Movie
這麼大個人, 真的無想過, 可以穿著和服打千秋


如果換了在香港
應該連穿婚紗去鄉郊都諸多阻撓
也應該要賠錢洗婚紗吧

第三個景點
一度讓廁紙好頭痛

草紙從無參與過, 只抛下一句
" 我給你一切決定權 "
都不知是好是壞

殘波岬, 萬座毛
廁紙都不太想選
太普通的景點嘛, 自己都可以去
( 事實在 Aquagrace 外海灘都影到燈塔, 上圖第二張海灘照就是 )

香港的攝影師又可以去, 就沒什麼優越感了
花了比人貴的價錢, 就希望拍得人無我有的婚照嘛
而且, 熱門旅遊區, 我怕到時背景好多人呢

Watabe 早訂明不執相
我一度以為閒人入鏡都不會執
原來, No Worry 呢
Bios Hill 拉羊仔那張, 背景就好多 Picnic 中的小學生

剩下渡具知海灘, 三重城
兩個選擇

渡具知海灘
據 Wedding Planner 說
有不同形狀的岩石
跟 Aquagrace 外的沙灘不同
但說到底, 還不是海灘

三重城呢
無論旅遊書, 香港 / 台灣的遊記
當時都找不到三重城 Review
Yahoo, Google Search, 相也不多
到底, 在那兒, 有些什麼, 完全 No Idea

就因為不想重複影海灘
又因為要人無我有
再因為 Watabe 新的 Package 不會再有三重城這個選擇
一於博一次
單憑 Watabe 的幾張相, 就選三重城啦

事實, 三重城超美
今年 ( 2014 ) 港姐外景都有拍三重城啊
不過港姐是高空拍攝, 我就水平線影囉


無奈
那天我們超級 Behind Schedule
( 因為白天影了超多和服照 )
又因為最後一個 Bridal Look 花了點時間
去到三重城都天黑了
( 這個經驗, 讓我放棄 Big Day 換複雜的妝容 )

Think Positive 的說
就是加送夜景啦




4 則留言:

  1. 影了很多不同的景點, 很有沖繩特色呀~~ 你們的和服看來很美, 俾多點錢租來影相很值得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 件和服租價......相對吾係真係咁貴喳

      講真, 京都租果d, 次次去都可以租
      婚嫁和服, 都吾會影好多次啦

      overall,呢四萬貴得有道理, 值得嘅

      刪除
  2. 花嫁和服~~靚~當年無咁GE銀兩~~諗都唔敢諗~~婚後一年曾經好想好想好想影多一輯婚照(我影了執左笠的羅浮宮和執左笠的新天地HELLO KITTY~好邪XD 只影過2間但最後執晒XD)
    但時間沖洗了想影的衝動~~襯仲想影時真係好去影啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都諗緊影吾影多次 post wedding 架
      我下個月咪去日本嘅, 有諗過如果天時地利人和都撞正紅葉 , 又好天, 就會影多次和服

      又諗過
      影多次我件 The One
      不過依家我都應該著吾落啦, 肥返晒

      初頭我都覺得去沖繩影貴架
      但睇返 d 朋友通常影兩次
      之後又加錢買相, 都差吾多4 萬啦
      只係我一次過俾晒啫

      刪除