2012年7月15日 星期日

東北加油第五天 - 富士芝櫻




2012 年 4 月 25 日, 星期三



2012 東北加油 - 第五天



我, 是因為富士芝櫻官網的照片而決定要去看芝櫻的
今年的富士芝櫻, 由 4 月 21 至 5 月 20
早就猜到, 我們去的當日, 芝櫻應該還未滿開
不過時間所限, 是否滿開, 是否最靚, 都會去嘛
因為, 我們主要是去看富士山
富士芝櫻, 只是襯托富士山吧






以上兩張圖

都是來自富士芝櫻官網

2012 年 5 月 5 日拍的




*          *          *          *          *



大概 45 分鐘的車程, 來到會場, 一個鄉郊會場
看會場地圖, 以為好大好大
其實, 一眼就看完
逛一圈, 應該也用不上多少時間



這一天
亦是廁紙草紙在日本的七天以來
唯一遇上外國遊客的一天
是來自香港的東瀛遊呀

一進場, 走過小橋, 去到會場的中央








找個影得富士山的好位置, 擺檔


廁紙草紙剛到之時, 都未擺檔, 都未準備好


富士山出來了......



極速影了幾張, 就只是幾張
影景, 影其他人

都未影到自己
富士山, 就沒有啦



日本老夫婦賞富士山, 是廁紙是日最喜歡的一張相

擺好檔攤, 等呀等
富士山, 就一直都無出過來
白等的同時, 影其他先啦























原地等呀等, 等上差不多兩小時
花又影過, 人又影過, 合照都影過
雞蛋又吃過, 廁所都去過
富士山的一邊, 還是密雲

這樣的等法, 不是辦法
時間所限, 我又想去食櫻花雪糕, 又想逛逛紀念品店
富士山, 不等啦, 就當我們跟富士山無緣
下次再來啦

正當我們收拾好, 準備離開之際
富士山, 又出來了













草紙, 當然又瘋狂的影影影啦
廁紙, 又當然要求影富士山做背景的合照啦
天色不好的關係, 影人又影富士山, 有難度

兩個外國人, 拖著一車影相設備, 瘋狂的影影影
當然, 吸引當地人的注意啦

有個日本中佬龍友跟廁紙搭訕
得知我們來自香港, 就說自己之前在香港住過, 住在太古城
廁紙感覺到, 他還想跟我們繼續聊啊
可惜, 我們要專注影富士山, 無暇應酬嘛

我們兩個人, 一共帶了三部單反去日本
除了第一天去鐵道博物館有帶 D90, 有用 D90
之後因為下雨, 又或者懶得換來換去, 帶了出去都無用
今日, 草紙都放棄啦, 沒有帶 D90
又竟然有用得上的時候
又後悔無帶囉

又再喪影的關係, 只剩下半小時去逛 Shop, 掃貨掃街



芝櫻會場必食的櫻花雪糕
櫻花粉紅色, 靚
不過味道嘛, 普普通通啦, 說不出的味道
又買了一款白桃味的, 比櫻花的更好味呀
趕時間, 又怕雪糕會溶, 都無影相啦

會場的其他食物, 都沒什麼特別, 只記得有烏冬
其他小食呢, 一點都不吸引
唯一有興趣的, 就是櫻花餡的燒餅
 


出發前, 已經鐵定要在會場買紀念品的廁紙, 極速掃貨


巨峰, 白桃都是山梨縣名物

吃不到水果, 當然要買點副產品啦
有果肉的 Jelly, Yummy

那些年收過, 買過的傳統日本手信
背景底紙不一樣的, 又買





至於原先想買的富士芝櫻食品, 竟然全部都是果子草餅類, 害我一點興趣都沒有
櫻餅, 都是勉勉強強, 為買而買的啦
還好味道不錯, 有咬口




*          *          *          *          *



是日的賞富士山, 賞芝櫻
都算失敗啦
雖然沒有下雨
不過一樣沒有藍色清天

廁紙草紙的原地等待, 看似好傻
我有想過逛逛會場的其他地方先啦
不過又怕如果一離開, 富士山就馬上出來, 一樣影不到嘛
等又不是, 走又不是
無緣就無緣
下次, 再去過囉
反正草紙都說, 如果芝櫻滿開
那 1800 Yen 的入場費, 值得

1 則留言:

  1. 呃...帶3部單反?! 呢個真係最驚訝的point@@
    呢次旅行我自己都拎左部半專(sony NEX-1)俾自己影下snap shot~
    但我都懷疑我下次仲會唔會帶..因為同老公D相非常唔夾~雖然Sony 呢部D相已經好過以前部Canon 500D...結果FB同blog 90%用佢d相(放埋一齊真係好奇怪不過無辦法~有D位得我有影)...
    [版主回覆07/22/2012 19:04:10]佢成日話, " 唔帶就唔會用, 要用就要拎出街 ", 之但係, 要用, 係香港時先用啦, 去旅行, 拎咁多野做咩. 依家, 我反而想買部防水 DC 仔呀, 不過唔知 nikon 好定 sony 好
    [Hitomi回覆07/21/2012 01:22:54]Nikon型號完全唔識~上網check過應該係Canon 5D mark2級數~講真有部勁的低級數型號d 相仲邊度睇得上眼架XD 如果宜家你叫我用番入門機/中級機影我真係點都唔肯呀~我睇番自己舊年仲用緊500D影d相D色水 details等等簡直唔想再睇=__=
    其實d單反現在快門閒閒地都十萬次(當然視乎環境溫度等等)~如果可以影到打柴抵到爛啦XD
    我地今年年頭先上5D Mark 2~暫時都只係4千幾次~邊影得到咁多張XD~
    再舊D果部爛鬼350D我地影最多相(狂影lolita)~都捱到4年幾~XD

    不過你地真係好誇@@ 你朋友兇狠過幫人影婚紗相果d@@ (出job平均一般帶3支鏡)
    [版主回覆07/18/2012 12:24:31]我 blog d 相, 大部份都係用 D700 架, FF 影始終靚 d, 同埋我的技術差好多. 不過我地又中意一人一部機, 各有各影, 大家影的角度唔同架嘛, 加上我又嫌我個 Fd 取景的構圖唔靚. 同埋呢, 一人一機, 可以同時用兩支鏡, 唔洗換來換去.


    至於帶多部 D90, 原意係, 影火車時通常係喪影, 影好多, 唔想部新機咁快打柴, 所以咪帶多部囉. ( 雖然我一早已經極力反對拎多部 D90 ) 因為我們拎野多, 又下雨, 都無心情, 無機會換來換去, 所以部 D90 都無咩點用. 最抵死係, 我一早已經話唔好帶支 70-300, 有支 28-300 咪得囉, 佢又唔聽, 結果日日白拎, 用都無用過.


    我地除左三部單反, 五支鏡, 仲有一部 DC 仔, 一部 Cam, 仲帶埋 ipad, galaxy tap , 有一兩日仲連14" notebook 都拎埋出街, 仲要, 電話佢都仲要自己帶兩部. 話極都唔聽, 咪由佢拎飽佢囉, 我就唔會幫手拎架啦, 自己攞黎嘅.

    回覆刪除