2012年7月10日 星期二

遠嫁伊朗




2012 年 7 月 9 日, 星期一



移民美國廿年的小學同學, 兒時街坊
五年後, 香港再聚

十幾年前, 還是中學生的我
大概每月一信的跟同學聯繫
又後來, 用上 ICQ
再後來, 不知怎麼, 無聯絡

同學, 記著我家三十年不變的住宅電話
每次返香港, 都嘗試找我們
人大了, 上班上學不在家, 接不了電話
好幾次, 都錯過跟她們相聚的機會

前兩年, 廁紙因為好想買一樣東西
而東西只限郵寄美國本土
好衰好衰的我
在 Facebook 找上同學
請她幫忙在美國收貨, 再寄香港
四百大元的郵費, 就一直拖欠

同學媽媽, 之後曾經返港
禮貌上, 當然是拒絕代女收數啦
一餐飯, 廁紙就呃了人家四百個大洋
當然, 我是耿耿於懷的

今次, 同學全家返香港
我個債主, 終於返來收數啦

見面前, 廁紙還擔心
五年了, 你我都變了
從 Facebook 所見, 我有點不認識你了
大家見面, 會有話題嗎
廁紙媽逼迫我打電話跟同學聊聊
我都以 " 忙 " 而拒絕
實情, 是我不知可以聊什麼啊

今晚的相見
一開始, 廁紙還有點害羞, 有點尷尬
同學呢, 一見如故, 不停咀的跟我說東說西
我, 想得太多了

同學媽媽, 也拉著廁紙媽訴苦
是故意拉開我媽, 單獨訴苦
大概, 終於有個可以用廣東話大講特講了

事前完全不知情的廁紙媽
一餐飯之後, 比我知得還要多



*          *          *          *          *



同學媽媽上次回港的時候
我已經從 Facebook 得知, 同學交上一個應該是中東裔的男朋友
當時同學媽媽的一句 " 唔好提啦 "
我, Feel 到

同學今次返來之前
我又從 Facebook 得知, 中東男友, 嫁硬了

同學媽媽
因為同學學盡鬼仔本領
離家自住, 不養父母
已經好後悔當年移民美國
( 同學家當年是因為爸爸被調派美國工作而被逼全家移民 )
如今, 這麼多男生你不選
就偏要嫁個伊朗人
唉, 激死

傳統中國媽媽
當然希望女兒嫁個中國人
就算不是香港人, 最好都是個華裔嘛
就算不是華裔, 都選個洋人嘛
同學就偏偏要選個中東的, 還要是伊朗的

雖知道, 結婚後, 應該還是定居美國
只是, 離娘家好遠好遠
一個在西, 一個在中
但同學媽媽就擔心嘛
要見男友家長, 都只能相約土耳其
我們, 絕對明白, 絕對了解同學媽媽的擔憂

你問我
如果我為人母, 我都不想女兒遠嫁伊朗
如果是我自己, 寧做盛女, 都決不嫁個伊朗人

只是, 同學心意已決
我們, 又可以說什麼

廁紙媽唯有安慰同學媽媽
最緊要, 佢對你個女好
亦安慰說
他自己能一個人去美國留學, 好歹都有點家底吧

大家亦只希望
同學男友長留美國, 那同學就不用嫁雞隨雞吧

這一晚
廁紙收到來自土耳其的小禮物
收到一刻的感覺, 跟平常的, 大不同
既開心, 又無奈


或者, 下次收到的, 應該是來自伊朗的禮物

1 則留言:

  1. 這麼多年不見,真會不好意思又怕怕地相見呢!!!! 想當年我家人都話做乜揀個唔係香港人..又要嫁到咁遠!!! BUT說真的...遠嫁他方好需要勇氣呢...
    [版主回覆07/25/2012 20:55:28]係呀, 我好佩服你架. 唔係得罪講句, 你嫁左去第二度, 9 成都做全職太太, 搵唔到野做, 無收入架嘛. 你知啦, 依家佢養你, 好嘅時候就緊係無事啦, 唔好的時候, 吵起架上黎, 都唔敢咁大聲呀, 仲要無娘家做後盾喎, 你話丫, 你係咪要有好大勇氣, 仲要, 下轉唔知被調去邊個山卡啦地方.

    回覆刪除