2012年7月6日 星期五

東北加油第五天 - 向富士山出發




2012 年 4 月 25 日, 星期三



2012 東北加油 - 第五天



玩完東北, 到玩關東啦
為了就天氣
為了看得見的富士山
今日, 先去富士山

買了關東 Pass 的關係
去富士山, 一樣坐 JR

坐 08 : 30 開出的中央本線特急
由新宿去大月



坐了三天的新幹線, 還要是最新最舒適的 " 隼 " 號
坐回平民火車, 超級不慣呀
雖知道先去關東, 再去東北, 先苦後甜比較好
不過要就天氣, 不行嘛

去到月台
一見這架火車, 不是吧





好彩, 不是
是對面月台白色的這一架
不過都好不了那裡去





車箱, 還可以的
雖然, 我依然好想念 " 隼 " 號



客艙之間的接駁位, 不錯啦





不過洗手間就差了點



廁格外的洗手盆



就看上圖, 草紙開車後才影的相
就知道, 這架中央本線特急, 比較 " Chok " 呢

往大月途中



出發前, 就已經知道
我們在東京的時候, 櫻花花期已過
東北的櫻花呢, 又未開
在上野的酒店附近有棵殘花敗櫻, 已經叫做好好彩
每次經過, 廁紙都會想
找天一定要跟殘花敗櫻合照
可每天, 不是趕時間, 就是下雨
明天又明天的
最後, 當然影不成啦

往大月途中, 遇上滿開的櫻花

好好彩呢
雖然不能親近, 都叫好過無 



一小時的車程, 去到大月

廁紙擔心去到富士山之後無洗手間
或者, 就算有, 都是比公廁更公廁的公廁
所以習慣下車前, 先在車上方便方便

都說這架中央本線特急不能跟新幹線相比嘛
洗手間, 都比新幹線的少
這本來都不是大問題
問題是, 前人不知在廁格內幹什麼, 很久才出來
到廁紙可以進廁格之時, 已經感覺到火車減速啦
急急方便完, 急急出來洗手
這架火車的洗手盆嘛, 出水又超慢
塗得一手泡泡的廁紙, 又花時間沖水
到廁紙返去找草紙的時候
草紙已經收拾好我們的行裝, 在車門等我啦
草紙還擔心我趕不及出來, 趕不及下車呢

事前不知道 JR 大月駅有多大
又不知道富士急行線的大月站有幾大
更加不知道兩個大月站相隔多遠
總知, 就怕轉車需時
所以預了半小時 Transit

原來呢, JR 跟富士急行線的月台不過是水平的排在一起, 就靠一條天橋連接
正常速度, 兩分鐘都應該足夠轉車
除非走錯方向, 又或者有不速之客阻塞人手出閘口啦
 
鄉郊車站, 就是比較簡陋
不過簡陋有簡陋的好, 轉車省時嘛
所以我們也趕得上十分鐘後開出的班次, 不用等半小時





好好彩, 可以坐上有展望車的一架火車





不過展望車是指定席









草紙有問, 為什麼不去畫指定席
我都不知道有指定席嘛
更加不知道, 用關東 Pass 坐指定席是否要加錢
更何況, 我們無時間去畫指定席
普通自由席的車窗都好大啦, 無所謂吧


富士急行線, 主打載遊客
有沒有電子顯示屏, 我就忘啦
不過肯定的, 就是有國語, 英語廣播
所以不用擔心落錯車, 無落車

之前坐新幹線, 特別是 " 隼 " 號
乘務員都靚過人
富士急行線的乘務員嘛
哎......
臭男人草紙還要說
以她這樣的質素, 就只能當這些鄉郊火車的乘務員啦

由大月去河口湖的五十分鐘車程
好多好多的櫻花呢



































沿路的櫻花, 給廁紙帶來好心情
等一下, 都應該有芝櫻吧

都是鄉郊車站的河口湖站
又有一番特色











走出河口湖站, 就是巴士站





先前還擔心會找不到去富士芝櫻會場的 Shuttle Bus
一出河口湖站, 就見到好多富士芝櫻的旗幟



富士芝櫻旗幟那邊, 就是 Shuttle Bus 車站跟售票處
超近, 又易找
所以我們又趕得上六分鐘後開出的巴士



富士芝櫻的官網說
入場劵連來回 Shuttle Bus 車費, 每人 1800 Yen

在售票處呢
職員好努力的用有限的英文跟我們解釋
原來, 會場的芝櫻就只開了 30 %
而 30 % 的芝櫻, 跟官方圖片的差好遠好遠
所以, 是日入場免費
還送我們明信片


哎呀, 隨便啦

開了 10 %, 30 %, 還是滿開, 我都一定去嘛

要不要付入場費, 我都一定去嘛

再解釋, 我們就趕不及這班 Shuttle 啦

官網指
由河口湖站去富士芝櫻會場要 30 分鐘
事實呢, 大概要 45 分鐘呀
皆因, 日本人都龜速安全駕駛嘛

沿路上, 藍天白雲
在車上都看得見富士山呀

2 則留言:

  1. 你老公真係超級電車迷~1/3的相都是電車+路軌~又好彩你又肯陪佢顛咁玩~
    你都知啦女人對電車呢家野真係興趣一般.~你又好好耐性達成plan好邊日坐邊款車
    其實你老公對日本電車咁迷~咁真係下次考慮去坐twilight express~車廂入面又靚豪華~
    電車迷應該會有興趣(我無興趣但我都覺得幾正)
    [Hitomi回覆07/15/2012 13:18:00]同屋企人住住先--> 我都會咁做! 租樓即係幫人供樓唔抵!
    如果當年屋企人無物業俾我我相信我要跟男家的人住(唐樓地方大空間尚可接受ge)
    [版主回覆07/11/2012 21:25:10]我唔想租呀, 一租左, 就無多餘錢儲起, 更加買唔到. 依家個價又太顛, 就算買得起, 萬一買完跌落黎, 就真係...... 最壞打算, 同屋企人住住先囉
    [Hitomi回覆07/11/2012 21:19:54]HAHA! 真係一個天大誤會一直選擇性失明(你明明有打出黎係男朋友XD)
    WELL~ 我有一pair朋友結左2年婚都係租緊屋住咋
    [版主回覆07/10/2012 12:43:32]呵呵, 你誤會左啦, 佢唔係我老公, 本盛女仲未嫁得出. 曾幾何時好擔心自己三十歲前嫁唔嫁得出, 特別是當身邊的女性朋友都相繼話結婚而改晒口風的時候, 只好感嘆一句, 生不逄時, 又無父蔭, 無人送層樓俾我. 反正依家都過左三十啦, 是旦啦

    回覆刪除
  2. 好可愛的富士山列車啊~在日本鐵道遊實在很好玩,單是不同的列車外型也叫人歡喜!
    日本人做生意真是「均真」,沒有滿開就連入場費也不收,這種態度大概連遊客也不好意思了
    [版主回覆07/22/2012 19:05:08]中意火車的人, 去日本真係要搭多 d 火車呀, 唔一定要自駕架

    回覆刪除