2011年3月15日 星期二

日本大地震

2011 年 3 月 15 日, 星期二


 


311 的日本大地震, 海嘯, 輻射


看似, 應該不會對香港造成重大的影響


亦不會對我有影響


就算有, 還不過是年末, 或者是幾年內都不能去日本


就連我跟草紙的最愛, 東京迪士尼都已經宣佈關閉, 直至另行通知


縱然失望, 失落, 都沒辦法啦


有更多人, 比我更慘嘛


或者應該說, 我一點都不慘


最多, 就是去不成日本, 有點點不開心


 


當大眾搶購日本奶粉, 鮑魚, 元貝的時候


我, 一直都以為我應該不用加入搶購潮


不吃日本美食, 沒什麼大不了


但又想了想, 原來生活上, 其實都用上不少日本貨


主要, 都是護膚化妝品


我, 是不是都有需要多入點存貨呢


至少, 卸妝油, 我想不到有其他日本以外的品牌可選擇呀


 


當我還未加入全城搶日貨潮


今日, 經草紙提醒


我放工就去超市入貨, 準備我家的救災包


 


新聞一直都聲稱, 日本的輻射不會影響香港


但是, 我心裡一直都有個感覺


地震, 可以話來就來


風向, 亦都可以話轉就轉, Who Knows?


雖然新聞亦說, 就算風向轉吹香港


輻射都會減弱, 不會嚴重影響香港


但你估, 到時, 香港市民真的不會恐慌嗎


與其到時才跟人去爭去搶, 倒不如早點準備


反正, 這堆即食麵, 杯麵, 遲早都要買, 遲早都要吃


現在, 不過是早點買, 早點準備, 順便當救災包


如果, 救災包用不著, 亦當然不希望用得著, 當普通食糧都無壞嘛


 


可能, 你會笑我傻


但是, 我還是樂於去傻


有準備, 怎也好過沒準備


 


正如日本人, 就因為從小到大都有防災意識


今日, 你才不會見到日本人呼天搶地的埋怨這埋怨那


 


廁紙驚嘆日本人在重大災難後的平靜


沒有怨天尤人, 沒有趁災打劫


換轉是國內, 或者先不要說國內


就算是香港, 都一定不會像日本一樣秩序井然


3 則留言:

  1. I am also thinking if i should start to buy some japanese skincare now, in case sooner or later the price will goes up :S I cant live without japanese skincare !! 
    [版主回覆03/16/2011 22:39:00]我又唔一定要用日本 skin care , 不過 cleansing oil 就真係要用日本貨, 諗來諗去, 可以考慮的 cleansing oil, 全部都係日本嘅, 早前有 promotion 唔買, 依家買實無 discount 啦

    回覆刪除
  2. which brand of cleansing oil do u use?? :D
    [版主回覆03/16/2011 22:49:00]最中意 shu uemura, 其次 DHC, KP, fancl. 日本以外的品牌, 我諗唔到邊隻好呀, 以前用過 lancome, 唔係好得

    回覆刪除
  3. thanks :) I have tried Lancome as well! but I dont use cleansing oil anymore now,  because i have acnes now :( 

    回覆刪除