2013年5月6日 星期一

我的鮮花花球




2013 年 5 月 3 日, 星期五



考慮良久的 Big Day 鮮花花球
今日, 終於訂了

沒有考慮太多的 Vendor
就是 Yume 跟秋子的比拚



*          *          *          *          *



Yume
半年內, 我的兩個好朋友結婚, 都用 Yume
她們的花球都是玫瑰, 好像 $6xx
整個花球的花都好密, 好新鮮

但頭花嘛
送的不多
印象中就只有一兩朵玫瑰, 和少少碎花
真的好少好少
少到可以說, 給你都無用
兩位朋友最終都自己再買鮮花做頭花

廁紙格過價
一個繡球要 $50, 玫瑰一紮又 $30
就廁紙想要的兩個花頭造型, 買頭花, 隨時買我二三百
變相, 總數其實跟秋子差不多

Yume 另一讓我扣分的原因是
Yume 的分店在沙田及觀塘
兩個都不是方便我的地方

如果, 取花球後再去買頭花的話
好麻煩
所以, 都無去問價就放棄了



*          *          *          *          *



秋子呢, 網上超有名
廁紙在平日下午拜訪
沒記錯的話, 第三次去才沒有摸門釘
( 要拜訪秋子的 B2B, 上去前最好打電話問問呀 )
正式預訂嘛, 就是第四次才成功啦

廁紙對秋子有好感
一來, 網上好評不絕
二來, 即使選玫瑰以外的花球, 價錢也相對相宜
我想要的馬蹄蘭, 其他 Vendor 都超貴呢

唯一的擔心
就是頭花有幾多

雖然有緣人都說, 秋子送的頭花超多
又有有心人以相為証

但老實的一句
頭花送得多是人情, 送得少是道理
單據上又沒有寫明送幾多頭花
其實, 都是博一博

付訂那天問過湯生
頭花, 沒的選擇
有紅色, 紫色花做褂頭
又有粉色花, 其他碎花
如果不夠的話, 都可以向湯生買

就以秋子對我而言的超合適地理位置
即使沒有送我想要的頭花
要買, 還是容易



*          *          *          *          *



從那天跟草紙一致決定橙色花球
廁紙就鐵定要金馬蹄蘭
還要跟那張相一模一樣

13 枝金馬蹄蘭, 伴白色日本麝香
再繞幾條不知什麼草, 配米色絲帶

湯生說
十二月, 應該有金馬蹄蘭
如果無嘛
橙色花, 選擇還是有的
只是, 我自己不一定喜歡

金馬蹄蘭以外
能夠令廁紙心動的, 應該就只有橙色鬱金香了

這幾天不斷的看花球相
深紫鬱金香配藍色碎花都靚呢
不過, 還是覺得金馬蹄蘭最 Perfect



*          *          *          *          *



某天
我拿著自己 DIY 的襟花問廁紙媽 " 那天, 你會戴襟花嘛? "
廁紙媽 " 會不會鉤破我件衫呀? "

又某天
我問廁紙爸同樣的問題
廁紙爸 " 我呢 D 做阿四嘅, 戴咩襟花丫 "

不用多講, 也不會再問 
廁紙, 明白了

就像我之前所想的一樣
到時, 一定有人不合作
所以鮮花襟花, 我就不會考慮了
無謂浪費金錢

不過呢, 話雖如此
絲花襟花, 我還是會 DIY 做準備
免得到時有人那裡痕要戴襟花
又說我不尊重他, 不準備嘛

2 則留言:

  1. 鮮花襟花/手花~真的絕對不要(雖然你"暫時"決定不要XD)~
    有次同朋友做姊妹~用鮮花手花~無錯~好靚~
    但去到下午已經黃+霉...
    [版主回覆05/09/2013 01:05:40]吾好話鮮花, 就算絲花, 其實到中午都殘殘地, 呢 d 錢, 無謂晒

    回覆刪除
  2. 秋子pkg 好似有成十幾個手花襟花架, 要既可以爸爸媽媽轉唔同款既花.
    另外, 頭花真係不用擔心要再買, 化妝c其實唔會用好多係個頭度, 應該夠用, 但如果要指定既頭花就真係唔可以保証, 佢送既種類都幾多, 無特別要求既, 一定啱用.

    ps.湯生好有taste....
    靠相都做到我想要既效果
    [版主回覆05/18/2013 23:24:55]我無要襟花 package 呀, 一來兄弟姊妹吾多, 二來我肯定有人吾合作戴襟花, 就無謂晒錢啦, 何況我之前買絲花 diy 都剩好多花材嘛

    回覆刪除