2013年5月19日 星期日

眾裡尋紗




2013 年 2 月 1 日, 星期五



幾年前, 還是嫁杏無期的廁紙
已經為花嫁而 Blog 中尋
當時, 已經 Target Vendor W

上年年尾, 終於知道快嫁得出了
因為想慳, 無想過大灑金錢去租, 或者訂造婚紗
打算在 Vendor B 買一條千多元的算了

前陣子
因為 Blog 上的 Comment, 令我再度想起 Vendor W
急急去拜訪一下
反正, 找 The One 的過程又累又沮喪
乾脆訂造好了



*          *          *          *          *



參加過別人的婚禮
廁紙誓言, 我要 Size Fit 的 The One
決不要 March In 都要抽起條裙

如果, 一件婚紗, 每時每刻都要抽起裙腳
甚至, 連 March In 都要抽起前面裙腳
條裙, 幾靚都無用, 根本穿不起那種氣質

如果, 婚禮場地沒有足夠地方讓婚紗的拖尾大展其長
拖尾, 像掃地般在人群中穿插
靚嗎
我就覺得狼狽啦

如果, 沒有好姊妹甘心情願的時時刻刻幫你蹲下去佈裙尾
又或者不想難為好姊妹
大拖尾, 其實 " 輪盡 " 又不靚

如果, 穿上一件婚紗, 只是企定定影相才靚
一前行, 拖尾就縮起一 " 住 " 的
也就要想清楚
大婚那天, 是不是只需要企定定等人過來影相呢

因為以上的種種
廁紙, 由始至終完全無想過要大拖尾
我只想要一件無人幫都可以行動自如的輕便婚紗
也鍾情 Plain 款, 零釘工
簡單, 就是美



*          *          *          *          *



跟 Vendor W 簡單說了自己的要求
一試
完全有我想要的感覺
清簡

又原來, 我都可以穿 Full Lace, 可以穿魚尾
當然, 試了好多條魚尾才找到啊
穿的不老之外, 又因為軟 Lace
好飄逸呢

記得, Vendor W 當日無意中的一句
" 你唔係果 D 樣, 你著唔起果種氣質 "

對, 我幻想過可以試的款
這天, 都幾乎全試了
即使無現貨, Vendor W 都用布 Pin 給我試
又馬上改現貨給我試, 而不是單單併上身

玩了兩個多小時
結論是
找一件穿得自己靚的婚紗
絕對絕對重要過找一件 Model 穿才靚, 或者人家眼中好靚的婚紗

很多人都喜歡的釘工, 閃片
不知怎麼, 我會覺得有點低俗
又或者, 我不是那些樣子, 穿不起那種貴麗堂煌的氣質
反而, 穿的 Cheap 
高貴, 跟低俗, 只是一線之差

當下, 還沒參觀其他婚紗店
廁紙, 已經決定了

與其上廣州買都要 $1000 人仔
又怕在大陸試完不買的後果
還是在香港訂造好了

好吸引的價錢
又可以訂造長頭紗
Vendor W 可著我想清楚才下訂呢

The One 的下身, 已經決定好了
魚尾內膽, 外加 A-Line 剪裁 Full Lace

上身嘛, 可以再想想
其實, 應該 Low Cut, 或者 Heart Shape 最襯廁紙
但就因為 Low Cut 太易 Carry
也就太平凡, 周街都是
我, 要再想想還有什麼比較特別, 但又適合自己的領口

1 則留言:

  1. 高貴, 跟低俗, 只是一線之差
    就因為 Low Cut 太易 Carry
    也就太平凡, 周街都是
    絕對同意... 所以我也絕不喜愛重釘工既閃閃婚紗... 對我來說不是那杯茶... 完全同意" 簡單就是美" 所以當我遇上我的婚紗,我簡值愛死了... ,
    [版主回覆05/23/2013 09:30:21]婚紗攪店, 依家到頭紗

    回覆刪除