2012年3月29日 星期四

下一站 日本東北 東京近郊




2012 年 3 月 29 日, 星期四



這一個下午
忽然來的寫 Blog 興致

2011 的南下新加坡都還沒寫完
2011 聖誕, 2012 年初的點點滴滴都未寫
還是要記低這一刻的興奮
我們的下一站, 日本東北, 東京近郊

我們的下一站
由 2012 年 3 月的某天說起

那天, 跟同事說起
廁紙四月底放大假, 大概, 那裡都不會去
同事說, 難得的放大假, 應該去旅行喎

旅行, 是應該要去
不過, 去邊呢

本來, 廁紙想過去曼谷
便宜又方便, 又不用做功課
最重要是, 在曼谷, 真真正正可以 Relax, Relax
不過, 在曼谷的一天起碼五餐
那, 我的減肥大計實失敗啦
人家剛剛才說要減肥嘛

去年夏天的八天泰國遊
那起碼四十餐勁食帶來的肥肉
到今時今日, 已經相隔大半年
肥肉依舊, 人面腫脹呀陰公

廁紙又想過去台北
不過, 去台北幹什麼呢
就為坐長榮的 Hello Kitty 飛機嗎
到時, 肯定又會勁食囉
 
廁紙都打算放棄, 放假留港不消費
不過, 同事的幾句, 完全挑起廁紙的旅行慾

那天, 回家看看國泰假期
五天的曼谷 Package
住四五星, 但又不是最 Top 的酒店
又沒有最心儀的航班
一個人連稅, 就要接近四千元
台北, 也便宜不到那裡去

再看一看東京, 七天 Package 連稅
一個人, 五千有找
住的, 不過不失
飛的, 早機, 晚機, 零晨機, 悉隨尊便
你話, 俾你揀, 你揀去邊丫

本來唔太恨去旅行的廁紙
看完價錢, 好想去呀
打電話給草紙
有人聽完價錢, 都好想去呀

想去還想去
本來, 還是想想就算
四月去東京, 櫻花已過, 好像, 去的不是時候嘛
四月去東京迪士尼, 又沒有什麼特別 Event, 又好像有點浪費囉

廁紙考慮了好幾天, 研究了好幾天
原來, 四月底, 是東北的櫻花期
四月底, 可以用上 JR East Pass 的 Special Promotion
四月底, 還可以摘士多啤梨
四月底, 臨時臨急, 草紙都可以放假
一切一切, 都是好多好多的巧合
一個本來不是 First Choice 的假期
忽然, 一切都變為 Perfect Match

考慮了好幾天, 廁紙還是十五十六
一方面, 好想去
另一方而, 日本又地震, 有點擔心
再一方面, 東北, 真的可以去了嗎
草紙呢, 就由原本的想都無想過, 變為比我更加想去

考慮接近一星期
酒店, 機票還在
不去, 好像對唔住自己喎
豁出去, 去就去啦
反正, 我每天上班所接觸的幅射, 可能比我去日本七天還要多
該死唔洗病, 諗唔得咁多
何況, 2012 真的世界末日的話, 就更應該要去

東京, 已經去過好幾次
不想重複又重複
今次, 因為東北的櫻花期, 因為 JR East Pass 的 Special Promotion
決定去東北

廁紙做功課的時候, 才知道
去東北, 要計劃一個好好的行程, 有難度

一來, 東北之大, 首先要決定去那
七天, 其實去不了多少地方

二來, 如果去賞花的話, 又要配合花期
但花期, 不到最後一刻, 都不是百分百肯定嘛

三來, 東北是否完完全全的回復正常, 我不知道啊
Blog 上少有 311 後的東北遊記呀
So Far, 我只找到一個, 是 311 後去青森, 山形的
就算找得官方網站, 都不肯定在 311 後有沒有 Update 過

在什麼都不太肯定, 不想自駕遊, 又要玩得經濟實惠的情況下
廁紙, 有這樣的想法
其他人, 可能覺得好傻
廁紙, 可覺得這是一個萬全之策
草紙, 作為一個電車男, 亦歡迎之至

我們決定
天天住上野, 天天去東北

四月底的日本遊, 本來就是一個意外
沒有早早的計劃, 當然就沒有好好的預備銀彈啦
所以, 今次的東京, 東北行, 一定要平
每人, 大概一萬二千銀

如果, 每晚都住東北的不同地方
就算我不住貴價的溫泉旅館
( 事實上亦花不起時間去浸溫泉 )
每晚的酒店, 保守估計, 都要一千元
而且, 要夾這夾那
我怕, 等我計劃好, 人家都加價, 或者客滿啦
如果跟國泰 Package 續住上野的酒店呢, 每晚只是 HKD $780

因為, 不肯定 311 後東北的公路變成點
又因為, 從來都未試過在日本自駕
再加上, 要慳錢, 要用盡 JR East Pass
今次, 不會租車自駕
坐 JR, 怎也比自駕安全吧, 雖然相對不太方便

不玩自駕遊, 就即是, 下下都坐 JR 啦
如果住東北的話, 天天都要拉著行李去坐 JR
然後, 找酒店, 找 Locker
再天天 Check-In, Check-Out, Pack 行李
所花的時間, 其實都不少

311 後
東北, 到底是不是真如電視所說的一切回復正常
未去過, 都不敢說
去到, 會不會再地震, 亦無人會知

廁紙衡量過以上的幾點, 忽發奇想
如果, 我天天都住上野
我不用拉著行李周街走, 行都行得快 D 啦
如果, 我天天都住上野
就算東北有咩事, 我都可以改行程, Stay 東京
如果, 我天天都住上野
住都住得平 D 啦

天天都住上野, 唯一的壞處
就是天天都要花上起碼六小時的 Travel Time
不過, 對於電車男草紙而言
日日都坐新幹線, 咪當鐵道之旅囉
去日本就為坐新幹線, 好巴閉架

就係咁, 2012 東北行
在 2012 年 3 月 17 日這天
決定了, 成行了
兩個人, Package 連稅, HKD $9886

未出發, 先興奮
廁紙, 成功說服草紙坐零晨機
我要爭取時間去成東摘士多啤梨嘛

一切一切, 都順順利利
只是, 回程那天, 要坐上下午機, 就得在台北 Transit
雖然, 有點花時間
不過, 未試過, 咪試下囉
如果, 在台北可以下機的話, 我要去買紫晶酥啊
 
出 Blog 前的幾天, 再上國泰假期看看
竟然, 有下午的直航機
( 我 Book 那天明明要加錢的 )
有想過打電話去問一下可否更改
不過, 衡量過, 坐直航機, 就一定坐舊機
那, 還是博一博, Transit 就 Transit 啦
反正, 停台北多花的個多小時, 我花得起

寫 Blog 的這一刻, 忽然想起
台北 Transit, 要入台証嗎
明天打電話去問一下吧
 
這個突如其來的 2012 東北行
廁紙期待, 草紙一樣興奮
有人, 昨晚興奮到瞓唔著喎

我呢, 昨晚都一樣瞓唔著
以前, 我睡三五小時
第二天, 還可以精精神神上班去
即將踏入三字頭, 老啦, 老啦
睡五個鐘去返工, 好眼瞓, 好累呢
開始擔心我們的早出晚歸日本行
三年前在日本, 我可是可以清晨五點先去瞓, 七點就起身
今次, 不行啦
我們的行程, 要再好好計劃一下

為了這個東北之旅
有人, 換了部 D700, 承惠 $16800
之後, 有人又說某人, 買了支 28 - 300, 又花了 $7080

一下子, 花了好多錢啊
不過, 就算不是因為今次的東北行
遲早, 都會買架啦
與其遲買還會加價, 當然早買早享受啦
何況, 經過廁紙的精打細算
我們, 可是買的超便宜呢

3 則留言:

  1. 好想去東京呀...........
    [版主回覆04/02/2012 22:36:19]去啦, 去啦, 好抵呀, 你地有 staff ticket 仲平啦

    回覆刪除
  2. 嘩....你寫得真係好搞笑(敬佩敬佩
    [貓WIN回覆04/08/2012 18:12:30]明白妳的切身之恨....咩國家都有好人壞人, 我係某FORUM都見過有人話係日本俾人歧視, 無法, 無人想遇到, 好彩你有驚無險, 我下次都要小心俾人迫到, 日本SIM咭我知有, 最平3,000円一張嘛, 仲可以提前用COURIER送貨到HOTEL添, 但一定要用日本手機開通, 加上同我係香港ROAMING 2DAYS 差不多, 我都癈事買, 酒店又FREE WIFI, 旅途中玩緊又唔會上網, 東京STARBUCKS/7-11 都有FREE WIFI, 最後連ROAMING都唔洗用, 哈!! 東京其實太多人口, 我至憎新宿行街...多人到咩咁...唉 !!! 我影相仲係初哥仔, 希望你地去到無風無浪, 影多D靚相俾BLOG友欣賞
    [版主回覆04/08/2012 14:57:44]http://blog.yahoo.com/toilet-paper/articles/57260/category/2009+東京
    [版主回覆04/08/2012 14:55:24]日本手機上網吾係好貴喳,買張b-mobile sim,今次草紙話要買喎。其實我就覺得無需要嘅,佢堅持,又吾貴就由佢啦。返黎話你知得吾得。至於曰本人熱情呢樣野,自從我果次差d俾人踩死,我就覺得,凡事都係靠自己好過啦。加上睇得多blog上的日本旅遊記,就知道,曰本人都吾係我地想像得咁好嘅,但當然,又總有野吸引我地去完又去啦(你個答覆我睇左啦,吾該晒)
    [貓WIN回覆04/08/2012 00:10:29]yes...我都一樣, 唔會太相信旅遊書, 試過搵個地點唔啱, 好彩未出發, 自己上網CHECK好晒, PRINT個地圖又SAVE一個係手機(日本開手機上網太貴都唔用, WIFI又煩), 唔洗嘥時間搵地方, 但我貓爸成日覺得我麻煩做咁多功課, 成日話唔好PLAN先好玩, 行到邊食到邊, 但有D景點唔做功課唔會識去, 當地人係好熱情, 但語言始終唔同, 今次都係咁, 唔PLAN 去唔到我想去個D地方, SO做功課係好事...YEAH !!! 慢慢PLAN啦, 有機會我要請教妳 (P.S. 你問個條問題, 妳知我回覆再妳嗎?)
    [版主回覆04/07/2012 23:37:09]想當年, 拿住本旅遊書學人自由行去日本, 點知, 圍住個 JR 站行左一個圈都搵唔到路去酒店, 但係, 我抬頭見到間酒店個喎, 自此之後, 知道旅遊書唔可信, 到時, 唔想晒時間, 晒腳骨力, 就要做功課, 諗定 plan A, plan B 囉. 至於去旅行前 shopping, 去日本都用左咁多錢, 唔帶部靚機去影, 咪浪費晒囉. 日日來回東北係花時間架, 單程就已經要三小時, 來回total 就六小時. 以我自己的旅行方式, 應該, 每日都要去一個新景點, 即係用左三個鐘啦, 跟住你玩到五點到就天黑, 即係都要走, 我就用天黑果三個鐘返東京囉. 如果唔日日來回, 拖住個喼, 一定行得慢. 除非你係背包友, 兩手 fing fing , 否則, 到埗放低行李係車站 locker, 夜晚又要去搵返個locker一樣花時間, check in, check out, pack 行李, 又花時間, 呢 d 加加埋埋, 無三個鐘都要兩個鐘啦, 所以計落差唔多.

    回覆刪除
  3. 真的不好意思. 讀完你們幾天的旅行日記, 不禁覺得"天天住上野, 天天去東北"的想法浪費了不少時間. 恐怕你們最終是天天坐長途火車.
    其實, Day 1: 東京 --2hr-> 仙台(大半天) --2hr-> 青森(住兩晚)
    Day 2: 青森(整天)
    Day 3: 青森 --1.5hr-> 盛岡(大半天) --2.5hr-> 東京
    你會省掉許多許多許多坐火車的時間. JR Pass還可以用多一天.

    關於Pack行李...用不著行李可以寄存在上野的酒店幾天, 兩個人, 只消帶一件輕便的行李便可輕輕鬆鬆在東北玩三天, 玩的時候, 把行李存放在火車站旁的酒店即可, 根本不用租locker. (老實講, 每天花在Pack行李的時間, 理應不會超過三四小時罷).

    酒店方面, 只要你不住溫泉酒店, 東北的酒店怎可能貴過東京(全日本最貴), 東橫一類的商務酒店, 都在火車站旁, 十分方便. 這些月份, 雙人房大概是5000-6000yen左右. 最重要是, 東橫一類的酒店是有中文網站的, 出發前在香港做booking, 實在方便.

    至於改行程. 最理想的當然是預早安排好一切行程, 若是因為災害而要改行程, 亦沒有什麼大不了. 日本有一個好處, book酒店根本不用預先付款(即是說你book了而不入住, 你也不會有任何損失, 當然這是不應濫用的).

    希望你下次可以安排一個更善用時間, 善用金錢的行程. 對不起.
    [版主回覆08/05/2012 23:00:55]每個人去旅行的方式都吾同, 本身的生活習慣亦吾同, 無話浪吾浪費時間嘅, 自己覺得ok, enjoy 就得架啦

    回覆刪除