2012年3月31日 星期六

大城市入鄉






2011 年 12 月 17 日, 星期六



上一次去元朗, 是 2011 年跟同事去摘士多啤梨
再上一次去元朗, 是 2010 年跟草紙, 表妹去摘士多啤梨
再上一次去元朗, 是 2008 年強迫草紙陪我去摘士多啤梨, 再去市中心食 B 仔
再上一次去元朗, 應該是那一年廁紙哥入八鄉

如果, 不用上班
星期六日, 廁紙草紙通常都會去迪迪尼

今日, 廁紙要上全日班, 草紙要上半日班
迪迪尼, 去不成啦
那, 去那好呢
草紙, 想了又想都想不到

廁紙, 其實心裡早有提議
只是, 不好意思說出來
我, 想去元朗買衫呀

男生, 總會覺得
你 D 女人, 為左買件衫
生長水遠去元朗
痴線嘅

我知, 我明
所以, 我本來就想星期日才自己去
不過, 星期日, 我又想留在家休息嘛
與其, 今天都不知去那, 去元朗都不錯嘛
搭西鐵, 其實都好快啫

廁紙最終, 還是大膽提出要求
可幸, 草紙不抗拒啊
最後, 草紙還是滿心歡喜呢

這一天, 下午四時多才出發去元朗
廁紙一心以為, 草紙只是陪我去元朗買衫

誰知道
有人竟然話
" 無得去日本坐 JR, 在香港坐住西鐵先啦 "
西鐵站, 是模仿 JR
西鐵列車, 是日本生產喎 

我, 對火車興趣不大
我, 只想快快去買衫
當然, 你覺得搭西鐵開心
我去元朗買衫又買得開心
絕對是 Win Win 相贏囉
即使回程之時, 你要求搭去屯門再出九龍
我也樂於奉陪呀

我們兩個大城市入鄉
有人, 搭西鐵搭得開心的同時
有人, 搭輕鐵都一樣搭得興奮
有人話, 搭輕鐵, 好似在日本近郊坐火車咁喎
還說, 下次要來元朗影路軌


這一天, 沒有帶相機, 影不了路軌
有人, 可傻傻的蹲在路軌旁看路軌

我, 也好不得那裡去
站在一旁等個傻人

人家, 一定以為我們兩個都是傻的
Crazy......

新界人每天都坐的輕鐵
對九龍人而言, 卻又這麼新奇趣怪
到底, 邊個先係大鄉里呢

大城市入鄉又好, 大鄉里出城都好
總之, 我又有去元朗買衫的藉口

出 Blog 之日
都數不出幫 Tansy 買了多少件衫
加上在香工, H&M, Uniqlo, Nissen 買的
這幾個月, 應該買了超過三十件啊

沒有留言:

張貼留言