2013年2月13日 星期三

玻璃鞋 (二)




2013 年 2 月 8 日, 星期五, 年廿八



前一晚
一如以往, 無無聊聊的又去到 Facebook

一眼就驚見 Boutique 的新到鞋款
銀白 Lace
三寸高的 Vanity Beauty
好襯好襯我套全 Lace 婚紗呀
理不得實物如何, 一於先留貨
今日放工就衝去看



*          *          *          *          *



這天, 年廿八快收爐的廁紙
邊工作, 也邊想著我的玻璃鞋

昨晚的熱情, 衝動過後
平靜下來, 再想想
$590 的 Vanity Beauty
真的有需要買嗎

早前就考慮過
或者去有利買對平價婚鞋去沖繩影 Pre-Wedding
大婚之日, 也不過穿一兩小時, 就再穿那對有利啦

衝動過後, 的確有點猶豫
Anyway, 既然都已經叫人留貨
放工, 還是去試一下吧

經過有利, 再看一次
又加價了
廁紙心儀的款式, $13x
以有利的質素, $13x
又只是穿一兩次
我覺得不值, 不用再考慮了

去到 Boutique
Woo......



見到實物, 好靚好靚呀
跟我套全 Lace 婚紗果然 Perfect Match
也終於明白為何新娘都大愛 Lace



廁紙對後跟蝴蝶
也有一份情意結

那一年
廁紙剛出來做事, 還未懂得打扮的時候
有天, 在公司遇上一位美女同事, 穿上後跟蝴蝶的高跟鞋
從後看, 好靚好靚
高跟鞋, 該如是的感覺

這些年, 廁紙對後跟蝴蝶都情有獨鍾
亦買過一對後跟蝴蝶的 le saunda
只是, 我穿不起美女同事的淑女氣質

更加, 沒想過, 我可以擁有一對後跟蝴蝶玻璃鞋
我知, 我知, 百利, 金都, DYOS 都可以訂造嘛
不過, 我對這些 DIY 婚鞋一點興趣都無啊

試穿的一刻, 縱然喜歡
不過, 廁紙平常可不習慣穿三寸高跟鞋嘛
穿上婚紗, 又有幾可看得見玻璃鞋呢
接近六百元, 就大婚那天穿那幾小時, 有必要花錢再買嗎

要增加穿著的機會, 就得帶去沖繩影 Pre-Wedding
不過, 帶去沖繩, 也只可以在教堂穿
我可捨不得在沙灘, 在爛地, 穿上我的 Lace 玻璃鞋呀
這變相, 又要多帶一對鞋, 煩

Anyway, 幾多幾多的理由
還是抵不過一生人一次的理由
不買就無的理由
還是買了再算啦
給 Blog 友講中, 越買越多



*          *          *          *          *



廁紙這陣子買鞋買得瘋狂
今日, 又買兩對鞋

Le Chione 黑 Lace 四寸 Open Toe Platform




這對嘛, 上次去看的時候已經看上啦
只是自知穿的機會不多, 所以上次無買
既然自己喜歡, 又一直念念不忘, 還是買啦

買它的理由, 就是因為四寸高
配藍黑色的 BCBG 都應該不用改裙長啦



*          *          *          *          *



婚鞋, 褂鞋, 黑色晚裝鞋都已經準備好
Pre-Wedding 鞋, 亦可以叫做有
唯一尚欠的, 就是襯紅色 BCBG 的晚裝鞋
這個嘛, 還是可遇不可求
遇上就買, 遇不上就算啦

2 則留言:

  1. 第日有機會做姊妹/飲宴都有機會著嘛
    雖然...我果對都只係一舊水有找的cheap貨...XD
    影婚紗相/結婚果日D衫全部掂地無MUD機會見到對鞋XD
    (影婚紗相我係主力著波鞋....XDD)
    [版主回覆02/16/2013 18:52:57]如果有 CHEAP 貨, < $100, 我真係吾 MIND 呀, 不過連有利都加到 $13X, 著一次就好唔抵囉

    回覆刪除
  2. 如果D裙全部都係長既就唔好買咁多鞋喇, 我都係一對走天涯, 跟本無人睇到你著乜, 除非你著短裙LA, 洗大左返唔到轉頭架LA^O^ 黑免LACE好靚。
    [版主回覆02/16/2013 18:50:57]因為我吾係著出面傳統租果 D 晚裝, 我條裙又高叉, 所以要襯鞋呀, 不過呢排倒水咁洗錢, 真係吾明點解結婚要洗咁多錢

    回覆刪除