2013年2月28日 星期四

平價飛沖繩




2013 年 2 月 22 日, 星期五



無無聊聊的看到 Blog 友的 " 平價遊沖繩 "
十一月要去沖繩的我, Click 入去看

才看了幾行, 又急急 Link 去香港航空 Website
廁紙要去沖繩的那天
HKD $690 的機票, 竟然有位
廁紙開心得即場大叫

急急打電話給草紙
又急急用手機訂機票

因為用手機訂位
選座位時, 開不了那一版
廁紙一度以為香港航空像 Budget Airline 般, 選座位要加錢
也一度 Check 清楚每個乘客的 Baggage Allowance

雖然用手機訂有點麻煩, 又花時間
但我怕等回到家用電腦, HKD $690 就已經賣光嘛
還好, 廁紙早就影了我們的 Passport No.
順利訂得十一月去沖繩的機票
連稅及燃油附加費, 每人 HKD $1239 喳

回家再看真
沖繩回香港的一程, 好像沒有先收機場稅
不過我見 CX 跟香港航空收的稅項及燃油附加費一樣
應該, 無問題吧

又去 CX Holidays 看看沖繩 Package
原來, 沖繩 Package 少做減價呢

已經學懂用 Jalan 的廁紙
加上十一月並非沖繩旺季
酒店, 應該無問題

十一月的沖繩 Pre-Wedding
不用硬食貴機票了



*          *          *          *          *



訂好機票, 又畫好假期
是時候好好考慮一下
到底租 Package 內的婚紗
還是省 HKD $2000, 帶自己訂造的婚紗去沖繩

我認, 我不太捨得穿訂造的 The One 去外影
但又想, 如果幾千元的 The One, 就只是 Big Day 那天穿那一小時
好像有點浪費
這一刻, 我想
還是帶 The One 去沖繩影多幾張相吧

找天, 也要帶草紙去見識見識禮服
草紙, 應該都 Prefer 平實簡單款吧
或者這麼說, 草紙對禮服無要求, 九成都是聽我的

草紙初步都同意
省 HKD $1000, 不要 Package 內的禮服
訂造一套, 去沖繩穿, 在 Big Day 穿

廁紙某天的怪主意
給草紙訂造一套銀灰色的禮服, 再加一條黑色西褲
銀外套加銀褲子, 銀外套加黑褲子
變相, 就是兩套禮服啦

說實話
新郎穿什麼, 其實沒幾多人留意
眼看的所謂兩套禮服, 也只有當事人才知底蘊
但至少, 影相出來, 新郎都叫有兩套禮服

那條黑色西褲嘛
大婚以後, 也可以平日上班穿
絕對絕對不浪費呢

2 則留言:

  1. 呢次香港航空真係好跳樓價(可惜我諗沖澠係我唯一唔會去的日本地區)
    不過佢之前CUT左札幌線~舊年年尾突然再CUT埋大阪線~今年年頭竟然連東京線都CUT埋~
    佢一連串CUT日本線宜家得番沖澠線~要小心...
    [Hitomi回覆03/02/2013 02:15:13]不過講真如果佢大阪/東京尚在而又玩咁ge價錢我都會博下...XD
    [版主回覆03/02/2013 01:19:01]咁我又吾驚呀, 佢cut 嘅, 咪回水囉, right?
    不過我覺得沖繩有得做嘅, 香港得佢同 KA 有直航, KA 仲要唔係日日有機, 唔似東京大阪, 太多競爭對手, 所以, 無驚過

    回覆刪除
  2. 我之前飛沖繩就係香港航空~
    沖繩都唔錯架~~~^^
    不知幾回味呀~
    [版主回覆03/07/2013 21:50:51]未出發, 先興奮

    回覆刪除