2013年2月13日 星期三

花仔花女




2013 年 2 月 1 日, 星期五



二月新開始

今日
廁紙終於正式在公司公佈婚訊啦

雖然同事都說, 結婚一世人才一次
婚假, 一定讓我
不過, 撞上聖誕, 還是不好意思的嘛



*          *          *          *          *



同事向廁紙極力推介他的兒子
免費出租花仔

哎......
我明白, 我明白
大部分父母都希望兒女能夠當一次花仔花女

我亦有想過
如果我可以擁有十個八個花仔花女
何其壯觀

不過, 一想到, 小朋友可能失控
哎......
還是不要去博吧

又想到, 無論怎麼省錢, 每個花仔花女的一百幾十利是
哎......

再想到, 有花仔花女, 就得請人家的父母去飲
這麼一來, 又要請同事去飲
跟我原來的意願, 大不同啊
只是, 人家盛情難卻, 好難推嘛

問過草紙
草紙初步都不太願意有花仔花女
一來, 想低調
二來, 真的好怕小朋友失控啊

廁紙再想到更深一層的問題
如果真的要花仔花女
又總無可能
用同事的兒女, 卻不用自己的親戚做花仔花女嘛

廁紙最怕的
就是廁紙媽, 或者其他親戚
到時可能 " 一齊出去玩 " 的給我多推幾個花仔花女出去

如果, 一男一女, 一對對的加上去都還好
又如果, 臨記有穿禮服都還好
如果, 沒有禮服, 又不是一雙一對的
真是......

廁紙這個完美主義者
超級有要求
我可接受不了不整齊, 一團糟的 March In 呢

1 則留言:

  1. 花仔花女如果年紀細,蝦碌基本上係必然嘅事,佢地嘅蝦碌會令來賓好開心,但係會令行後面嘅新娘好唔安心!(我個花仔“fing“甩左我個戒指枕上面隻公仔!好彩唔知bel定係一個姊妹醒目幫我執返~)

    其實有無花仔花女都無咩所謂啦,最緊要妳開心!!!
    [版主回覆02/16/2013 18:46:45]小朋友蝦碌, 我就無咩所謂呀, 得啖笑, 我係驚小朋友失控爆喊喳. d 喊聲一來煩, 二來, 老人家會覺得, " 喊喊喊, 大好日子喊生晒 " , 到時我就真係搵黎攪..........

    回覆刪除