2012年6月30日 星期六

那些年 搭過的車




2012 年 6 月 30 日, 星期六



香港回歸十五年的最後一日
一號風球的早上

雖然, 我不希望今天打一整天的風
但是, 我昨晚依然奢望今早會有半日安

足足一個月, 一個月沒有在星期六一整天跟草紙去玩
今日, 發給草紙的其中一個 SMS
" 懷念一齊放假的星期六 "
我知道, 我知道
會過去的
捱過, 就可以啦
雖然, 的確有點難捱



*          *          *          *          *



早上六時, 草紙打來跟我報天氣
雖然好累好累
沒有半點生氣有人嘈醒我
反而, 竟然有好 Sweet 好 Sweet 的感覺
有男生錫的女生, 真好

發夢般的起床
不情願的上網找找巴士站
超級眼瞓的等巴士, 坐巴士
我, 竟然一點感覺都沒有
直至, 我去到果度

那些年, 搭過的車, 走過的路
忽然來的一種強烈感覺
那些年, 認識過的人, 呆過的晚上
那晚, 有人在巴士站安慰過我的一個晚上

如果, 如果
那些年, 我沒有去果度
又或者, 那些年, 我搭上的不是佢, 而是佢
再或者, 那些年, 我遇不上佢
今日, 又會是誰呢

想起佢, 想起佢, 亦想起那個那個佢
那些曾經見過, 遇過, 交心過的佢佢佢佢佢

草紙問
如果, 如果, 我在果度找不到真愛, 咁點

我答
雖然, 我都, 應該, 叫做, 找到真愛
不過, 如果無, 咪去第二度囉

那些年, 搭過的車, 走過的路
真的好想好想去懷緬一下
只可惜, 今日我都未懷緬完, 就要落車

感激, 那些年, 我為自己所做的
感激, 那些年, 見過, 遇過, 交心過的佢佢佢佢佢
感激, 那些年, 遇上佢


沒有留言:

張貼留言