2012年6月7日 星期四

東北加油第三天 - 丸青食堂




2012 年 4 月 23 日, 星期一



2012 東北加油 - 第三天



八甲田丸後的下一站
去食
去 Festival City Auga 地庫的新鮮市場食

Festival City Auga
在 JR 青森駅的出口就可以看到, 超易找
大概步行五至十分鐘就到

廁紙以為這個 " 大型商場 ", 像是東京, 大阪的商場一樣啦
原來, 鄉郊就是鄉郊
東北的 " 大型商場 ", 好細呀

旅遊書說
這個新鮮市場是青森市內最大的
呀......
相對松島的, 算大囉
實情就比我家樓下的街市還要細
不過, 倒是欣賞日本街市的乾淨
點點水漬都沒有, 讚

有賣乾貨的



也有賣新鮮海產, 有元貝, 有蟹, 有魚
廁紙本想買新鮮元貝, 不過不清楚可否即時生吃
又因為看不懂價錢, 算吧

找家食店吃海鮮咯
雖然還沒有肚餓的感覺
不過一場到來, 不肚餓都要吃

新鮮市場的入口處, 有家大型的壽司魚生店
門面不錯, 不過無客嘛, 沒什麼信心

遇上另一家小型的, 丸青食堂
在 Blog 上見過呀, 就試這家



小本經營, 選擇不多
或者應該有其他的, 只是我們不懂點菜





草紙要的海膽, 三文魚子, 1700 Yen



海膽濕濕的, XX 的模樣
草紙說, 新鮮的才會濕喎
一向不吃海膽的我, 不懂欣賞
草紙可說, 新鮮, 好味



廁紙想要帶子, 還想要魚, 應該是吞拿魚
但又沒有帶子加吞拿魚的組合
二選一, 要帶子啦
後來才知道, 兩色魚生飯應該可以自選組合呀



在香港不太喜歡吃帶子刺身的廁紙
這一碗, 出奇的美味
帶子又大粒, 又新鮮
質感似是半生熟
總之, 好味, 極力推介


前菜嘛, 是凍食洋蔥
一樣不錯的說

廁紙這一客帶子刺身飯
有八大粒厚帶子才 1000 Yen, 抵呀
比築地便宜, 也比築地的新鮮好多好多

這個新鮮市場
除了海產, 還有兩家手信店
價格應該跟大型手信店差不多, 只是不用打稅

草紙說, 要振興東北經濟, 就要幫襯小商戶
可惜我們現金不多呀, 不能多買
但也買了便宜又多件的兩盒返公司派
此刻, 還沒有四處宣揚去旅行的廁紙, 慳返



*          *          *          *          *



既然玩得比 Schedule 快, 又有時間
一於去逛樓上的 100 Yen 店

平常在香港拍拖, 以往去旅行
草紙都要求, 什麼都要一齊, 什麼都不可以分頭行事

剛走進 100 Yen 店
草紙還是要求一齊逛, 一齊看
可還沒逛完第一條通道嘛, 有人, 就跟我分頭行事, 各有各看
我承認, 是我先走開
不過你都沒有刻意去找我呀

這家 100 Yen 店, 不算大, 賣的東東都不算多
不過要地毯式搜索, 都要點時間

那一年, 同事在 100 Yen 店買過的一個掛鉤
廁紙找了又找, 都沒有

不甘心空手而回
又因為 100 Yen 的關係
買了這些

士多啤梨洗衫袋
Hello Kitty 洗衫袋
Hello Kitty 鞋墊
Hello Kitty 腳指墊
之於那兩個掛鉤, 在之後的幾天, 大派用場呀
好彩有買



草紙呢, 買了一堆電話, 電腦的配件
還有一條, 有人聲稱用來穿鏡頭的腰帶

大家不相伯仲啦
結帳, 一共十五件
100 Yen 以外, 還要打稅
最慘是, 這家 100 Yen 店只收 Cash
可幸我們買得不算多咯

吃完, 買完
此時此刻, 我們的行李
還只是一架千斤相機車, 一個背囊
廁紙, 還是兩手空空, 只負責行路
還未知道, 等一下, 我們會買得瘋狂呢

3 則留言:

  1. 平常在香港拍拖, 以往去旅行
    草紙都要求, 什麼都要一齊, 什麼都不可以分頭行事

    --> 我老公都係咁家...除非我去睇"爸爸"啦...不過佢係會講說話俾我聽唔俾我去0個囉...
    [版主回覆06/08/2012 18:49:24]男朋友會話, 你已經唔係成日見到我, 對住我果陣, 點解仲要分頭行事

    回覆刪除
  2. 100 yen店實在是非常好逛的地方,總是不知不覺會買了許多用品回港:p

    魚生飯好吸引呀~
    [Wayne回覆06/11/2012 12:03:07]同意同意, jusco12蚊店我都好鍾意行, d貨又平又抵用, 以前cwb(現址LCX)有間超大10蚊店,可惜之後搬左都冇咁大間喇~

    至於日本新宿太子酒店果度有間都幾大嘅100yen店, 佔左成層樓, 好好行!
    有時喺郊區的商場反而會有大間的100 yen店, 真係可以行好耐!
    [版主回覆06/10/2012 17:16:44]平時香港的 jusco $12 店我都好中意行架, 日本的 100 Yen 店更加要睇, 不過唔知邊到有大間 d 嘅

    回覆刪除
  3. 我有去呢個市場~求奇搵左一間食~咁ARM又係去呢間丸青食堂~~
    呢間的確好食
    [版主回覆06/10/2012 17:17:03]下次會再幫襯呀

    回覆刪除