2012年6月7日 星期四

東北加油第三天 - 雨中八甲田丸




2012 年 4 月 23 日, 星期一



2012 東北加油 - 第三天



出發前, 早就知道這一天會下雨
東京, 盛岡, 青森都會下雨
無可奈何, 無得選擇之下
今日唯有去青森, 算是比較室內的啦

去到青森駅, 竟然無下雨
簡直就是天大的恩賜
把握時機, 影


當廁紙以為自己好好彩, 正打開腳架影合照之際
腳架都未準備好, 就下雨

顧不得那麼多, 快影兩三張, 又滂沱大雨咯
雨密的程度是, 我們要在橋底避雨

一場大龍鳳, 又開又收腳架
廁紙滿意的合照, 是一張都無
因為, 笠住背心膠袋的相機, 一同入鏡

相, 是差了點, 是醜了點
但換個角度去想, 這是我們的回憶



*          *          *          *          *



天降大雨, 唯有急步去我們的第一站
八甲田丸

為什麼去八甲田丸
因為有人喜歡火車嘛

500 Yen 一位的入場費, OK 啦
不過應該不足以 Cover 紀念館每日的營運費用
廁紙草紙參觀的這段時間, 除了我倆, 就只有一位日本叔叔
整個紀念館, 職員多過遊人

廁紙草紙是日拉了千斤相機車同行
本以為館內影相位超多
拉著行李一起, 有需要時就可以用腳架, 換鏡頭
所以婉拒職員慾幫我們看管行李的好意

但當我們見到第一站就要上樓梯嘛
還是樣衰衰的返轉頭, 請職員幫我們看管行李

好彩好彩, 整個行程都要又上又落
紀念館內的某些通道又狹窄
兩手空空, 就帶相機, 銀包等貴重物品出發, 輕鬆得多

當年的八甲田丸案內圖



今日的八甲田丸案內圖




跟著地下的指示線, 出發


先是三樓的展示廳






再上四樓的掌舵室













出面好好景呀, 可惜下雨



沒下雨的話, 可以出去影相, 看風景



還可以遠眺北海道



遊完掌舵室, 要搭那超級古舊, 兼恐怖非常的升降機落一樓
無被困升降機, 走運, Woo......

跟海面成水平的一層
是以前載火車的船艙







在海面的紀念館, 陰陰寒寒的, 好恐怖
這個時候, 有個日本叔叔自己一個人來參觀
雞同鴨講的想跟廁紙搭訕
雖然, 我估他是善意的
不過是這個環境, 又言語不通
廁紙, 還是提高戒備









原來, 以前是這樣防止反車呀













本來就有點陰寒的船艙, 加上人影都無個, 恐怖
不過廁紙有一刻怪念, 想在這張長椅吃我們吃剩的早餐



以前的火車客艙
這一刻, 可無想過
幾日後, 我會坐上這種火車
My God......



再落一層
這一層, 我們就在海底啦



船艙的機關



還有這個, 記不起是什麼室



跟著又上返一樓, 剛才去過的載火車船艙






走啦, 走啦, 可以返去三樓的入口層啦



入口層, 有日本一貫的紀念印
這些印嘛, 每一次遇見, 都覺得應該印一印留念
可又會想, 印了, 還不是多件垃圾
影過, 看過, 算吧



非要買點什麼的廁紙, 看



可沒有一件東東吸引我想買







Reception 的無聊影




廁紙以為
八甲田丸, 會像是鐵道博物館般有好多好多火車
廁紙又以為
有人, 會一看就是幾小時
所以這一天, 都沒有什麼行程

最後嘛, 這個八甲田丸
比我們想像中細
也比我們想像中少火車
一小時左右, 看完了
草紙叫, 走得

可惜, 離開之時, 還是下雨中
八甲田丸, 就只可以在橋上影, 唉......






此時此刻
廁紙草紙都以為自己比 Schedule 玩得快
還在煩惱應該可以再去那呢
當下, 先去吃個飽呀

2 則留言:

  1. 你地用裝相機果種車? 我地用背包XD~~3支鏡頭1部機+腳架-->體能大訓練XDDD
    [版主回覆06/14/2012 23:26:54]塞爆個LOCKER 雖然係個好方法, 不過有 d 唔熱門的站, 果 d locker 好日都無人用, 好 dirty 呀. 同埋最大問題係, 我驚返轉頭搵唔返個 locker, 事關我認路超差, 又無方向感
    [Hitomi回覆06/14/2012 20:36:42]我上次8月又係預到買好多野問題~結果拉左車仔~不過一路拉住裝左野的車仔一路行又係辛苦...結果呢次我地改左策略~買左一堆野後拎番酒店(你都知青森買手信的地方都在車站附近~所以我BOOK左間車站附近的酒店) 當然如果預著下次中途買野又不在酒店附近(例如去左其他地方) 我俾200YEN塞爆個LOCKER算數=__=
    [版主回覆06/12/2012 15:04:55]係架, 去到某d 地方, 如果明知係拉唔到嘅, 果日就唔帶咯. 同埋呢, 我們兩個去旅行都中意買野, 預計到自己果日會買好多野, 就一定帶車, 到時咪將架車裝貨, 相機就自己"咩" 返囉. 不過我地今次去遇到嘅另一個問題係下雨, 所以又要諗辦法處理下.
    [Hitomi回覆06/11/2012 23:41:08]其實我好耐之前都提議老公買相機車~於是我地試驗拉住一個小行李旅行行街~遺憾對我地唔Work...因為一來擔心防震(我d架生..真係比較貴唔可以咁..)~二來好易撞到野/人~拉住行發覺幾論盡(當然呢樣係個人ge習慣問題)~去到雪地死得(雪地難拉要上肩不過加左look會重左)~結果...最直接解決方法係換左支死人合金腳~換走d cheap雞鏡頭~我地第一次旅行帶4支cheap鏡+外閃+超磅合金腳架~真係想死...
    經過一輪換裝~下次只要腳架+外閃+2支鏡頭搞掂~少2支鏡頭+腳架輕1/3真係兩個世界...
    [版主回覆06/10/2012 17:35:28]我地用呢種, 裡面無間格, 自己加衫呀, 發泡膠等防震. 當然朋友話, 一路拉, 始終都會震到部機, 不過我地用 d cheap 機, 算啦

    http://blog.yahoo.com/toilet-paper/articles/57450
    [版主回覆06/10/2012 17:26:42]以前係用背包架, 但係 "咩" 果個好辛苦囉, 由其怕熱嘅人, 夏天一定唔會"咩" 背包, 貼住背脊好熱喎. 後未買左個有轆, 有得拉又可以"咩" 的背包, 幾重都 ok, 又可以輪流拉, 無咁辛苦. 我個手袋都可以掛埋上去, 我兩手空空, 只係負責行.


    同埋我係一個潔癖怪, 叫我就咁放過背包落地, 之後又"咩"返上身, (雖然唔係我"咩"), 我都覺得唔 ok, 用有轆背包, 本身就落地, 唔洗上身, 感覺乾淨 d. 加上依家買多左幾支鏡, 咁重, 更加要拉車仔啦.

    回覆刪除
  2. Hi 您好,路過搭句嘴
    [和豚媽媽回覆07/15/2012 15:05:23]千祈唔好妄自菲薄呀!有時間上photo forum度睇,你就會見到師兄/姐點樣用部入門機影贏FF架!我都係俾我老公薰陶下至去睇
    [版主回覆07/15/2012 14:11:46]我初頭都覺得 D5100 幾好架, 不過有得比較, 咪知道 FF 的分別囉. 我自己係一個用野好小心, 好 "鏡" 錫的人, 之但係, 要用就會有消耗, 如果部機 cheap d , 我會用得放心d, 唔洗就住就住. 如果只係個body 都成萬, 我會用得無咁舒暢架, 起碼一有雨粉都唔捨得拎部機出來影啦

    回覆刪除