2012年4月29日 星期日

東北加油第零天 - 我們的第一次 Delay




2012 年 4 月 20 日, 星期五



2012 東北加油 - 第零天



廁紙草紙的 2012 東北行
實際, 是 4 月 21 - 27 日
不過, 因為坐零晨機, 所以有 Day 0 啊
( 返工返到傻左, 去旅行都有 Day 0 )
 
這一晚, 草紙第一次坐零晨機
廁紙, 應該第四次啦
第一次, 應該是 1999 年去英國
第二次, 應該是同年暑假去泰國
本來的零晨機, 因為華航反肚, 廁紙第一次睡機場
第三次, 應該是 2009 年去韓國

廁紙看一看以前的記錄, 零晨機, 原來坐過好多次了
印象中, 去泰國就試過幾次
也記得有一次, 因為想慳一晚酒店錢, 選搭最晚的一班機去泰國
然後在曼谷機場坐至天光才出市區
那次之後, 廁紙爸說, 以後都不會慳這些錢呀

這天, 因為零晨機的關係
廁紙返了個上午班
草紙, 也返了個全日班

一直以為, 半日安以後, 可以睡個午覺才去搭飛機
最後, 因為要去修眉, 因為要去交收, 因為要去買必須品, 因為還沒執好行李
午覺睡不成之餘, 草紙放工施施然過來會合, 都比我更早到達

由決定要去東北
一切, 本來都超級順利
臨出發前的一星期
廁紙草紙每一天都追看日本的天氣報告
My God, 幾乎天天都下雨, 要不, 就密雲
下雨, 怎麼去農場呀
密雲, 怎麼去看富士山呀
擔心之餘, 行程唯有一改再改
功課, Review 又 Review
後來, 乾脆每一個目的地的每一天列車時間都抄低, 見步行步啦

擔心日本的天氣都算啦
香港的天氣嘛, 一樣擔心
我們出發的這一晚, 雷雨呀
草紙擔心我一個人拿兩個喼去地鐵站有難度
( 廁紙一個人拿兩個喼, 第三次啦 )
我嘛, 倒有廁紙媽幫忙做咕喱, 不擔心
但下雨, 全身全鞋都濕透, 一樣麻煩啦
可知道, 去到日本, 還要等晚上才可以洗澡嘛



*          *          *          *          *



自從知道機場快綫間中有半價 Coupon
去機場, 廁紙草紙都喜歡坐機場快綫, 方便, 快捷
而且, 基本上都準時

廁紙之所以說, " 基本上都準時 "
因為, 在日本, 我們都遇上特急火車, Narita Express 遲到
還好廁紙預留了足夠時間 Transit, 才趕得上下一班車 / 飛機
要 Transit 的有緣人, 還是不要算得太盡啦



本來零晨一時的飛機

因為, 草紙下班後不想先回家再出發

( 有人說, 回家之後, 洗完白白就會想睡覺 )

因為, 廁紙草紙想用盡 Lounge

這一天, 傍晚六時多就出發啦



時間尚早, 而且早的很, 在青衣站先吃點包點

廁紙, 本來不想吃的, 要吃盡 Lounge 的免費 Buffet 嘛

還好草紙堅持要吃鵪鶉蛋燒賣, 好想吃喎

Lounge 的 Buffet, 原來只是比 Snack 還 Snack




在青衣站執好行李, 再施施然出發



看似不多的行李, 只是兩大喼寄艙, 好像也剛剛超重啊
回程, 點算

早 Check In 的關係
地勤說, 零晨機應該不會 Delay 啦, 今早就很多班機都 Delay
( 我們出發前的一兩天, 航機都 Delay 呀 )

唉, 天意, 算啦
雖然第一天都行程緊密
但我們坐的是零晨機, 有點點 Quota Delay 吧
最差的打算, 就是由零晨 Delay 到早上囉
 
Check In 完, 就入閘, 往 Lounge 去
之前已經錯過好多次去 Lounge 的機會
今次, 要盡用啊

草紙早就說去禁區外的 Lounge , 應該比較少人

不過因為不肯定飛機會 Delay 多久, 我怕我們入閘之後再 Delay, 就無得 Re-Entry 嘛

所以, 選擇去近 60 號閘的 Lounge

機場禁區外的情況, 還可以, 不是太多人滯留
禁區內嘛, 恐怖
很多人睡在地上啊

想找個吉位坐都沒有
廁紙草紙暗地裡慶幸自己可以去 Lounge 享受享受啦
Sorry, Lounge 也好不了幾多, 超多人
想找張吉枱也難, 要搭枱啊
Lounge 內太多人的關係, 廁紙也不好意思影相啦

Lounge 的 Buffet, 原來沒什麼吃的
沙律, 有就有, 不過無我喜歡的思沙醬
還好, 在青衣站有吃鵪鶉蛋燒賣


我們去 Lounge, 不只為吃的
主要, 草紙要洗白白呀
我呢, 因為由我家走去地鐵站都已經弄的全身盡濕
既然免費, 我都去洗白白囉

Lounge Shower, 環境不錯呀
像會所的一樣
有齊 Shampoo, Conditioner, Bath Gel
還有毛巾, 風筒




吃又吃完, 涼又沖完
看一看航班情況
Oops, 果真 Delay

在 Lounge 食又食, 飲又飲
其他旅客都陸續上機啦, 我們, 還是呆坐再呆坐
以前, 草紙非常嚮往我們一起在 Coffee Shop 上上網
今晚, 竟然在 Lounge 實行了
也好, 跟草紙相量一下, Confirm 行程, 火車班次
不過, 好眼瞓呢


我們的 Lounge 初體驗

Well, 果真夠特別


等呀等
幾時可以上機呀



飛機都是剛降落, 我們, 可是被迫 Delay 呢
飛機, 你辛苦啦
落地不夠一個鐘, 又飛過


終於等到可以上機啦, 可能人人都已經等到累, 人人都想快快上機
地勤都未開始廣播, 經濟艙就已經排了一條長長的人龍
這一刻, 再一次慶幸自己有 MarcoPolo
雖然這班機的 MarcoPolo 多的是
無 MarcoPolo 的, 也休想博大霧
廁紙草紙就眼見好幾個旅客給人趕離隊伍, 超超勁樣衰囉

不過呢, MarcoPolo 也不是每一次都用得著
記得那一年去沙巴
沙巴的機場職員可不會理你是否 MarcoPolo
就算你是鑽石閃呀閃, 一樣懶理
還要給你一副臭咀臉
嚴重打擊國泰航空在我心目中的形象

又話說, 廁紙草紙在商務客艙的入口給檢查之時
有位香港阿嬸向地勤姐姐大叫, 指我們打尖, 遲來先登機

地勤姐姐看一看我們的登機証, 跟香港阿嬸說
" 佢地係 MarcoPolo, 係果邊過黎架 "
地勤姐姐無奈的跟我們說 " 唔好意思 "
廁紙, 也無奈的苦笑


面, 是人地俾

假, 是自己丟


正如剛才在 Lounge
人人都保持安靜, 說話都不敢大聲
廁紙想看盛女大結局, 也因為無 Head Set 而沒的看
偏偏有四個香港人, 大大聲, 不停咀的傾呀傾, 講呀講
都不知應該說是文化關係, 還是那四個人想曬命啦
我只想說, 香港人, 請不要失禮吧

不過呢, 最好笑的是
今次的國泰航班, 廁紙有一新發現
空姐起飛前的廣播, 有這樣的一句 ( 大概是這樣 )
" 飛機只會在全機乘客安坐之後才會關上機門 "
我肯定, 上一次, 去年我坐國泰去曼谷之時, 是沒有這一句的
唉......

上到飛機, 又如何, 繼續 Delay 啊
最後, 差不多三時才起飛

太累太累, 也因為舊機的關係
就只影過飛機餐, 安全指示牌都無影呢

那些年, 國泰航空飛日本的冷麵
多年後, 終於再遇上



還有久違了的 Haagen Dazs
不過廁紙的一杯, 早早送來, 溶晒
我, 不想肚痾囉, 寧可放棄
國泰應該學人家 SQ, 最後才派嘛



我們的飛機
經機長的努力
最後, 只是遲了一個多小時


東北, 我來啦

2 則留言:

  1. E...因為之前有個COMMISSIONER 唔肯帶FASTENERS嘛...所以有個句都唔定....我飛個日都DELEY 左少少, 不過都追到同一時間LAND
    [版主回覆05/02/2012 00:21:40]如果樣樣都要人地叫先識做, 真係好失禮, 我地的國民教育, 仍需努力. 記得有一年坐JAL 去日本, 成程機最大的分別係, 飛機一店地果下, 你唔會聽到劈劈拍拍聲囉

    回覆刪除
  2. 我覺得最近越黎越多 marco polo club member,條隊好長呀...不過依然欣賞 priority baggage 嘅 privilege,次次都可以好快攞行李呀~
    [Melo回覆05/04/2012 18:01:48]係年年清架...一年之內飛唔夠數,基本上係可以一次過"鄧"返你落綠卡都會家...我諗續綠卡個 threshold 會低 d 瓜...因為工作關係我過去幾年都起碼係銀卡,慣左可以多10k 同用個 lounge,遲 d 轉工應該唔會飛咁多我驚我會唔慣呀...
    [版主回覆05/04/2012 17:47:19]即係, 就算你某一年到左金卡, 之後你飛唔夠, 佢會"鄧" 返你落去架? 近呢兩三年, 我每年都起碼飛到兩個來回, 但因為package 的機票唔係認可航段, 其實我已經達唔到佢續會的要求, 但佢依然續個綠卡俾我地架, 所以我一直以為過左海就神仙.


    個 marcopolo 對我們黎講好重要架, 因為我地通常行李都過重, 雖然綠卡無 allowance, 但佢見你係 member, 俾多每人幾 kg 都好丫. 同埋可以優先上機對我地呢 d 多hand carry 嘅都好緊要架. 我試過遲上機, 無位擺行李, 攪到東一件, 西一件呀
    [Melo回覆05/04/2012 17:24:49]都係家...我咁耐試過一次去到金卡咁大把,不過個排係農歷新年暨情人節都要0係 abu dahbi 過,連今年婚後第一個情人節都唔0係香港 tim ah...我就真係情願留0係香港啦...
    [版主回覆05/04/2012 17:15:04]我呢d 一年先飛得一兩次的人, 好羨慕 d 人成日周圍飛架, 又因為出 trip 關係, 已經係 diamond, 或者儲落一大堆飛行哩數. 不過身邊的呢一類朋友, 個個都話, 有得選擇, 情願唔要呢d 福利, 情願日日係香港喎.
    [Melo回覆05/04/2012 09:48:28]其實銀卡都只係多左 10k 寄倉行李同坐 one world 機時可以用個 lounge 之嘛...上到 gold 又真係專貴 d,就算坐 econ class 都會有 purser 黎同你打招呼,同埋真係頗常有 free upgrade loh...
    [版主回覆05/03/2012 21:59:46]以前入會費唔平, 而又唔係人人都可以 waive, 所以唔係咁多人有, 但依家, 申請張信用卡就送marcopolo, 而果張信用卡, 年薪十五萬就申請得, 相對做 cheap 左囉. 不過咁, upgrade 上左銀卡嘅, 待遇唔同, 又真係專貴 d 嘅, 我諗, 應該都係綠卡多人啫

    回覆刪除