2012年4月29日 星期日

東北加油 - 返來啦 返來啦




2012 年 4 月 29 日, 星期日



一連九天的撐日本東北之旅
由最初的事事順利
到出發前的一波幾折, 諸多阻滯
又由本來的應該七天, 到最後的頭尾九天
總算成功完成, 平安歸來啦

這趟東北之旅, 所遇所感特別多
除了要給自己一一記低旅途上的細節
亦想快快寫個遊記, 讓準備去東北的有緣人作一個小參考

這組遊記, 草紙要求命名為 " 撐日本東北之旅 "
我嘛, 喜歡 " 東北加油 " 啊
Blog, 是我的, 我要叫它做 " 東北加油 "

" 東北加油 " 詳細遊記嘛, 確實要花點時間
先來寫一點簡單的
開心 Share, 快快幫助有緣人



*          *          *          *          *



本來七天的行程
廁紙努力爭取, 成功說服草紙坐零晨機
草紙, 亦由最初的不願意, 到不得不接受
最後嘛, 草紙也覺得零晨機好囉

行程呢
本來, 第一天下機後, 我想去成東摘士多啤梨
到最後我讓步, 不去摘士多啤梨, 去大宮鐵道博物館
有人一再遊說, 士多啤梨已經尾水, 唔好食喎
又質疑我 " 你肯定仲有得摘架啦 "
" 我肯定仲有得摘囉, 不過唔知好唔好食之嘛 "
好, 你記住, 下次冬天去, 我一定要去摘士多啤梨......

去東北的三天
本來, 我最想去的, 是去八戶食燒海鮮
出發前一想再想
坐來回六小時車程, 就為去食海鮮
日本的其他地方又不是無, 好像有點不化算, 有點浪費
今次, 我們要去看風景, 影相嘛
唯有放棄八戶啦

後來補上的嘛, 是我原先想也沒想過要去的小岩井農場
因為人家 Blog 上的靚相, 吸引我去小岩井農場看雪山呀


雖然, 靚相影不成, 天氣不好嘛
但是, 小岩井農場, 我會再去啊

去青森的那天
本來, 廁紙想去弘前的蘋果公園
但因為季節不合, 四月去蘋果公園無蘋果, 又放棄啦
因為車程, 因為想有人可以看火車
改去青森駅, 去八甲田丸

至於松島呢
看曾志偉的東北特輯後, 第一個決定要去東北的地方, 就是松島
由始至終, 我都沒有改變過主意
不過, 有人, 不做功課, 卻又質疑我為什麼去松島就為餵海鷗囉
問他, 不去松島, 那你想去那
他, 又答不出
你無主意, 就唔好 Challenge 我啦
我承認, 我好想去餵海鷗
但是, 我之所以要去松島, 是因為你好想食蠔喳

東北的決定好
又到東京的一改再改

富士山, 是由一開始就決定要去的
有人說, 去過日本好幾次, 都未去過富士山喎
又說, 如果將來富士山再火山爆發, 就去不成
所以, 一定要去看一次喎
OK, 富士山就富士山啦
雖然, 1997 年, 我已經去過
去富士山, 做什麼, 看什麼呢
經過廁紙的多番努力
我們去日本的時候, 碰上日本的富士芝櫻, 就去看富士芝櫻啦
人家 Blog 上的相, 好靚嘛


有人, 再一次 Challenge 我去富士山除了看花, 還看什麼
又一次, 你無做功課, 你無主意, 就唔好 Challenge 我啦
雖然最後, 我們只看得三成的富士芝櫻
不過有人說, " 如果開晒的話, 呢一百八十蚊, 抵俾 "

五天的全日行程, 有四天已經決定好, 還有一天呢
一開始, 我是想去一整天的大宮鐵道博物館
上次去得幾小時, 有人看不完, 不滿足嘛
不過呢, 有人又說, 不想浪費張關東 Pass, 要去遠一點喎
就是這樣, 這天, 要去遠一點
大宮鐵道博物館, 改在到埗第一天去
我的成東士多啤梨, 就這樣, 壯烈犧牲

還有的一天空檔
一直考慮去伊豆, 還是去箱根

最初, 是有人要求去伊豆的
有人想去伊豆高原喎
但是, 除了坐車去伊豆高原駅
去到伊豆高原, 再去那呢
去大室山嘛, 我們拿著的千斤相機車, 坐不了大室山的吊車囉
伊豆高原駅的其他景點, 我又興趣不大
唯一想去的城ケ崎海岸, 如果跟閃閃旅遊書的指示去, 有難度
加上廁紙找得一個 Blog, 由伊豆高原駅步行去城ケ崎海岸, 會經過森林草叢墓地
有難度呀, 算啦, 不去啦
考慮另一個選擇, 箱根啦

去箱根嘛, 可以坐各種各樣的交通工具
又可以去大涌谷, 應該不錯的
唯一的壞處, 就是要多花 3900 Yen 買箱根 Pass
3900 Yen 的箱根 Pass 可以用上兩天
如果我們只用一天, 好浪費唷
而且, 有人好想坐小田急的浪漫火車
如果今次去, 我們就要用關東 Pass 坐 JR, 不坐小田急的浪漫火車
那不如下次再去箱根啦

廁紙已經做好去箱根的功課
草紙, 也乖乖的依我指示, Print 好箱根的行車時間表
最後, 還是放棄
又再重新考慮伊豆

出發前的一兩天, 又再由零開始, 重做伊豆的功課
皇天不負有心人, Last Minute 給我找得去城ケ崎海岸的另一方法
就是在伊豆高原駅的前一個站, 城ケ崎海岸駅下車, 再步行約 1.5 公里去城ケ崎海岸
這 1.5 公里的路, 雖然是平路, 但是又上斜, 又落斜, 都挺累呀
有人, 一開始由城ケ崎海岸駅走了不久, 就帶點埋怨的說為什麼安排這樣的行程
事後嘛, 還不是說, 再累, 再辛苦, 都值得去, 會再去喎
還叫我在 Blog 上給城ケ崎海岸大力宣傳呀

這次的東北行, 行程一改再改
既要顧及景點, 又要看天氣, 看火車班次
雖然早就決定要買東北 Pass, 關東 Pass
但因為行程一改再改
算死草的廁紙, 一而再的計車費, 募求用到盡兩張 Pass
本來堅持慳錢至上, 不買 Suica & N'EX
到最後, 因為不想下雨天去富士山, 改為先去東北
還是買了草紙好想擁有的 Suica & N'EX

雖然, 車費上, 花多了一點點
不過, 換回看得見的富士山
換回我們的第三張特別版 Suica
貴一點的車費, 豪出去



*          *          *          *          *



311 後的東北
旅遊區, 遊客會到的地方, 其實, 已經復原得八八九九
當然, 311 前我無去過, 無得比較
但是, 簡單的說一句
東北, 安全的, 可以再去囉

當然, 外國人, 還是擔心地震, 擔心幅射
我們在東北, 莫說遇上香港人, 就連一個外國遊客都無見過
就連在東京的新宿, 都遇不上香港人
這幾天在日本, 除了在機場
就只有那天在富士芝櫻會場, 遇上一團東瀛遊

廁紙的新加坡遊記, 已經給廁紙 Blog 增加不少的瀏覽量
這一次, 廁紙在 Blog 上盡點點綿力, 幫東北宣傳一下
東北, 加油呀

6 則留言:

  1. 千斤相機車--> 我地果時都係全副裝備腳架呀之類都係咁照上大室山~其實無問題的~我見有d人帶埋幾隻狗上去@@
    anyway~希望出發前你都有一兩篇遊記出等我八下啦!
    [版主回覆04/29/2012 22:05:44]我驚人地俾我地上, 我地自己都顧唔店呀

    下次丫, 下次我都想去大室山呀, 不過真係要等好天先去到, 我地去伊豆果日落大雨呀

    回覆刪除
  2. 嘩, 返來囉!! 好似行程全部轉個180度? 玩得高興就好, 我.....原本入黎係想寫, 但到依家都未寫得出第一日....
    [貓WIN回覆05/02/2012 13:49:58]厲害厲害, 我都要加油快d 寫day 1 先....
    [版主回覆05/02/2012 00:16:54]無辦法啦, 要就天氣, 行程真係一改再改. 真係做功課都做到厭, 做到煩. 最麻煩係, 重要有 d 人, 又唔幫手, 又要 challenge 你, 真係想打爆佢.


    我咁努力寫 blog 呢, 係因為我 plan 的時候遇到d 問題, eg. JR 轉線 transit 要幾耐, 買車飛去邊到買, 呢 d 看似好鎖碎, 可以唔準備的野. 但如果你唔一早睇定, 到時又可能會打亂你之後的行程, 所以好想係 blog 到同人分享囉. 我相信, 呢個世界總會有 d 人係好似我咁, plan 好每件小事, 募求到時 d d 時間都唔會浪費左. 當年去東京迪迪尼, 我真係痴線到睇定晒 d 遊樂設施的簡介, 計下值唔值得排隊去玩架

    回覆刪除
  3. 加油加油!!!期待睇你的遊記呀!!!
    見到你咁努力寫,我都要加油寫返復活節的中部之旅呢^^

    同你一樣,我本來都有PLAN去成東摘士多啤梨架,不過因為來回車程(新宿出發)都幾長,好似搭幾個鐘車就係為左摘半個鐘士多啤梨有D唔值!唯有等下次遊日時間長D先再考慮!

    另外,八戶食海鮮係真係值得一去!佢算係我試過幾個的海鮮市場最值得試的一個!如果鍾意食海鮮,又再有機會去東北,一定要去呢!
    [版主回覆05/02/2012 00:06:02]原來你都係愛遊日本之人, 日本, 真係玩極都唔厭. 我之前次次都係去東京, 走出東京, 都係第一次, 要向你偷師, 偷行程呀, 請多多指教呀.


    東北, 一定會再去, 起碼春夏秋冬都要去一次啦, 有機會, 一定會去八戶. 之不過, 今次小試牛刀, 犧牲左佢囉

    回覆刪除
  4. 我都剛剛去完東京返黎,同你一樣,都係覺得少左好多香港人呀...

    我今次第一次去大宮嘅鐵道博物館 (之前去過九州0個個,但係細好多呀...),再次挑起我嘅火車癮,而家希望七月搵到人陪我鐵道遊東北!!! 熱切期待你嘅遊記呀~
    [版主回覆05/03/2012 22:02:51]咁等我寫多 d 我地今次搭過嘅火車, 引下你先.


    我都係岩岩返黎唔夠一星期, 又諗緊六月去唔去旅行好呀. 好想好想去旅行

    回覆刪除
  5. 我也正計劃六月份去東北(青森,岩手,秋田)及關東(伊豆,箱根,富士), 想知你們怎樣分配用那3天的JR 東北pass呢?
    你可否告知你們那一程是用pass ?
    另外我想用2日1衣時間遊(伊豆高原,箱根,富士-河口湖), 請問有那張pass最平最底呢?
    [版主回覆05/17/2012 23:53:38]我地係日日住上野, 日日坐新幹線去東北架. 所以 JR east pass 果三日, 就係日日來回囉, 我地分別去左青森, 盛岡, 松島. 至於去伊豆高原,河口湖, 我地又係日日即日來回, 買左關東 pass, 8000 yen 連續三日, 一日去左伊豆高原,一日河口湖, 一日就係 narita express 去機場.


    點樣用最抵, 其實好睇你行程, 你計下你邊日搭車車費最貴, 就果日用 pass 啦. JR east pass special 係十日內任用三日, 不一定要連續, 但關東pass 就要連續三日, 所以就要自己用行程遷就啦

    回覆刪除
  6. "莫說遇上香港人, 就連一個外國遊客都無見過" ?

    真係好唔掂喎 , 要幫佢地振興一至得 , 明年一於去 "青森" 度支持先 , 希望可以你度學番一招半式 , 我會慢慢咁睇落去 , 唔該晒你寫得咁詳細 .
    [版主回覆08/28/2012 13:21:14]大家交流下啫......

    回覆刪除