2012年5月3日 星期四

東北加油第一天 - JR Pass 初體驗




2012 年 4 月 21 日, 星期六



2012 東北加油 - 第一天



廁紙草紙今次之所以去東北
全因為 JR East Pass Special
只需 10000 Yen
就可以在十日之內, 任選三天 ( 不一定要連續三天 )
無限次乘坐包括新幹線, Narita Express 在內的 JR 列車
東京, 東北市內的 JR 線都可以任搭
即是說, 東京的山手線, 一樣是任搭
就是地鐵不包括在內啦

記得 2007 年, 廁紙跟朱古力去日本
由大阪搭一程新幹線去東京就要將近一千港元
那一年, 日元匯率只是 0.063

今次, 我當 10 算
HKD $1000 就可以坐三天的新幹線
以廁紙草紙今次的玩法, 我們真是搭到笑, JR 蝕大本啊

買 Pass 最方便, 最快捷的
當然就是在機場的 JR East Travel Service Center 啦
機場的 JR Staff, 一來英語能力較好, 易於溝通
二來, 做慣遊客生意, 賣慣 Pass, 應該較熟手 


可惜, 這一天
我們太早到達的關係
機場的 JR East Travel Service Center 還未開門
09 : 30 才開
買 Pass, 買 Suica & N'EX, 都要到 Ticket Counter
( Ticket Counter 在 Narita Express 的閘口前 )


廁紙, 雖然早就決定好要買 JR East Pass Special, 要買關東 Pass, 亦畫好了班次
但我始終有點點疑問, 想 Confirm 我們要去的地方, 要坐的車, Pass 都包括在內才買嘛

Ticket Counter 的 Staff 明顯不熟手
廁紙問的問題, 他都要查書, 查資料才答覆, 而且答得有點不肯定
最後嘛, 直情用輪候人士較多為由, 打發我走, 叫我去東京駅先買 Pass
又說, 這個 Counter, 只可以畫今天的指定席

既然你不肯定, 我又不肯定
還是等一下去東京駅問清楚先買啦
我可不想買完之後才發覺有些班次用不著囉

JR East Pass Special, 關東 Pass, 都買不成
就只買了最簡單的 Suica & N'EX, 3500 Yen


我的 Suica, 又增一成員啦




*          *          *          *          *



第三次坐 Narita Express



跟以前一樣, 無咩人
怪不得要推個 Suica & N'EX 吸引遊客啦

說真的, 不趕時間, 又不想搬行李, 我會搭 Limousine

趕時間的嘛, 京成電鐵的 Skyliner, 41 分鐘就可以去到上野, 都是 2400 Yen

想便宜的嘛, 京成電鐵的本線, 78 分鐘一樣可以去上野, 都是 1000 Yen
那, 真的沒有必要坐又貴又慢的 Narita Express 囉
除非, 你的目的地是大宮或者橫濱啦
又除非, 你跟草紙一樣, 是電車男, 喜歡 JR 囉



Narita Express 上的天氣報告
唉, 幾乎天天都會下雨, 灰


坐過一小時的 Narita Express, 去到東京駅
Narita Express 分體呀
有人超開心, 超興奮









之後, 當然就打落凡間, 去迫山手線去御徒町啦
我們住的酒店, Hotel Villa Fontaine Ueno 在御徒町駅嘛



早就 Email 問過酒店, 知道 Check In 時間是下午三時
要 Early Check In 上房, 就要收附加費, 還要是時鐘收費
而我們到埗的這一天, 不是你有錢就可以 Early Check In
人家前一晚可是 Fully Booked, 有錢, 又如何
不過, 以廁紙的個性, 有錢, 都唔會咁洗嘅

十一時左右就到酒店
Check In 完, 先放低行李在 Lobby, 出發啦
( 行李寄存免費啊 )




*          *          *          *          *



去第一個目的地之前
先要去 JR East Travel Service Center 處理好我們的 Pass

東京駅, 上野駅都有 JR East Travel Service Center
不過都在閘口外
唯有, 每人花個 130 Yen 在上野出閘

上野的 JR East Travel Service Center 超大, 超多 Staff 服務
一邊是像旅行社的 Counter, 要按飛仔的, 一邊, 就是要排隊的
怪不得機場 Ticket Counter 的 Staff 耍走我們啦

我一開始就覺得應該是去旅行社的 Counter 嘛
草紙, 卻認為是排隊
排到了嘛, 才知道, 排錯左
還好, 也不是排了很久
也還好, 旅行社的 Counter 不用久等

做足準備的廁紙, 將我的手稿拿出來
跟職員 Confirm, 我們要坐的火車, 是否都包括在 Pass 內
這個職員嘛, 跟機場那個一樣, 有些問題都是要查核過才懂得回答
甚至, 要出動這本 " 通勝 "



它的內頁可是用 " 通勝 " 的紙張印製
字又細, 睇到眼都矇
不叫它做 " 通勝 ", 都不知叫什麼好啦



廁紙草紙都大開眼界
堂堂一個先進國家, 不是什麼都電腦化的嗎
怎麼查個列車班次都要用 " 通勝 ", 而不用電腦
這本 " 通勝 ", 還要每月出一本新的, 勁

又或者, 應該這麼說
人家的 Contingency Plan 做得好才對
如果電腦壞了, 就要靠 " 通勝 " 啊


廁紙慶幸

做功課之時, 就將想坐的列車班次, 日期, 出發 / 到達時間, 列車名稱都寫得一清二楚

要不, 這個時候要我查 " 通勝 " 找班次, 咪玩啦



要買車票, 要畫指定席的有緣人

記得寫清楚呀
尤其當你遇到一些言語不通的 Staff, 你就發覺, 你的功課, 超有用

在行程上, 要問路嘛
不懂說都不打緊, 也可指指功課上的目的地, 超方便

還有, 還有
寫班次的時候, 不是單單只記低自己要坐的一班列車
應該前前後後, 多抄幾班呀

就以廁紙草紙去仙台的一天為例
回程由仙台返上野, 本來想搭 A 車的
晝指定席之時, A 車沒有啦, 還有其他 Choice 讓自己再選擇
如果沒有前前後後多抄幾班嘛, 即場查 " 通勝 " 囉
 
多抄幾班車, 也方便自己在行程上有需要時提早或延遲搭車
這些功夫, 慳不得


縱使廁紙自覺自己做的功課已經超級超級詳盡

職員幫我們晝指定席嘛, 也相當花時間
或者這麼說, 由坐低說要買兩種 Pass, 到晝好所有指定席離開
我們, 足足用上一小時








申請 Pass 要手寫資料填表, 又要影印 Passport
晝指定席, 職員又先手抄我要的列車班次, 再去用電腦出指定席車票
雖然, 我到現在還不明白他為什麼不拿我的手稿去, 而要先抄一份手寫本做紀錄

基本上, 什麼都是在我們面前手抄一大輪
再拿到後面用電腦又輸入一大輪
所以, 超花時間

當然, 可能日本人就習慣慢條斯理的做事
也可能, 我們遇上的中年職員不慣用電腦, 所以特別花時間
也可能, 只是我們香港人習慣急急急, 趕趕趕

總之, 要買 Pass 的有緣人, 多預一點時間吧
也徹徹底底的明白, 何解機場 Ticket Counter Staff 耍走我們

廁紙草紙這天本來要去大宮的
因為要買 Pass, 所以特地在上野出閘去 JR East Travel Service Center

後來呢
我們在大宮駅, 秋葉原駅都見有 JR East Travel Service Center
早知, 就不用花個 130 Yen 啦

不過, JR 官網說的 JR East Pass Special 銷售點
又沒有提到可以在大宮駅, 秋葉原駅買呢



*          *          *          *          *



出 Blog 的這天
廁紙吃午飯的時候想起
上星期的這個時候, 我係伊豆高原食緊魚生飯呀
一個星期後的這個時候, 我一個人係公司食雀栗


同事說 " 你唔食多 D 雀栗, 你邊有 Quota 食魚生飯呢 "
慘上加慘
好掛住魚生飯呀
好想好想去旅行呀

原本, 不打算六月再去旅行的廁紙
忽然, 又好想去旅行, 去轉曼谷都好丫

3 則留言:

  1. 我上次買 JR Pass,直情將網上查出黎嘅班次 copy and paste 落黎, print 出黎俾佢,我諗我地大概半個鐘已經完成買 pass 加劃位 lu...

    另,本通勝封面0個張相,係咪佢特登拎住俾你影嘅呢???
    [Melo回覆05/04/2012 17:37:59]哈哈...真係想唱句「男~人~是否都一樣?」...
    [版主回覆05/04/2012 17:33:16]我無printer 呀, 所以要手抄囉. 叫草紙print 都得, 不過, 可能你叫十次八次佢都未 print 到, 又或者 print 漏, print 錯咁囉. 呢 d 情況, 男人, 靠唔住架, 咁重要嘅野, 自己手寫算啦 , 費事激氣.


    一定要 print 果 d, 我已經 print screen 咁變做 jpg ,或者 pdf 俾佢叫佢 print, 佢都一樣可以 print 漏. 叫佢將 d 資料呀, web link 入係佢部 galaxy tap 到, 佢竟然一樣都無入到, 真係俾佢激到彈起, 仲浪費晒我搵俾佢, email 俾佢的時間. 好彩我自己全部 file 入晒落個ipad 到喳


    本通勝係個 staff 行開左果陣, 我地拎黎影架

    回覆刪除
  2. 哈, 呢本野一個月出一本, 係各大報紙檔都有賣的, 我N年前去日本自由行就係拎著佢, 不知幾有用呀, 邊有依家咁好咩都上網搜查? 但帶著佢真係幾重下
    [版主回覆05/09/2012 15:42:26]原來咁多年歷史架啦

    回覆刪除
  3. East Pass Special, 關東 Pass其實Ticket Counter都可以買的 :D
    我地坐凌晨機~一出關就衝去買同劃位
    [Hitomi回覆05/16/2012 21:26:17]我諗機場會有D special規定吧!
    [版主回覆05/13/2012 12:46:46]當日 ticket counter 同我講, 劃位只限當日的車喳

    回覆刪除