2011年6月26日 星期日

我和飛蚊的日子

2011 年 6 月 22 日, 星期三


 


我和飛蚊的日子


2008 年 11 月 9 日說起


 


...................................................................................................................


 


2008 年秋天


廁紙在飛往東京途中


驚見飛機窗外有黑煙飄過


有一刻驚恐, 以為飛機引擎冒煙


急忙叫草紙都往窗外看看


草紙回說 " 無野呀 "


 


廁紙再往窗外看多幾眼, 再看真


的確有黑煙飄過喎


 


草紙再看, 再強調 " 無事呀 "


 


想一想, 不是飛機引擎冒煙


就應該是我雙眼有問題


會不會就是所謂的 " 飛蚊 "


越想越不妥, 如果有飛蚊, 可能視網膜脫落喎


視網膜脫落, 會盲喎


一直胡思亂想, 擔心至飛抵東京


 


確是只擔心至飛抵東京


著陸後, 接著的六天東京遊都超級超級忙


都沒在意還有沒有飛蚊啦


直至返抵香港, 腦海都沒有再出現過飛蚊這回事


 


...................................................................................................................


 


回港後的某天迪迪尼遊


天朗氣清, 藍天白雲


 


抬頭看天, 又再見黑煙


一向多疑, 凡事都往壞處想的廁紙


好驚, 好驚


怕視網膜脫落, 怕盲


急忙上網了解飛蚊的資料, 了解視網膜脫落的資料


又急忙去看眼科


 


等待見眼科醫生的那幾天


日日都在惶恐中渡過


 


看過政府醫生, 又看過私家醫生


做了兩次大眼仔


政府醫生, 私家醫生都說


" 呢一刻, 無事, 視網膜無脫落, 不過唔擔保幾時會甩 "


 


Well, 官方答覆


身為醫護人員的我, 絕對理解, 絕對明白


可以這一世都無事, 亦可能下一秒就有事丫嘛


平常跟病人解釋就說的輕鬆


到自己嘛, 就完全另一回事


知得越多, 其實越驚


加上我一向悲觀, 就會想


如果我點點點, 之後就會咁咁咁


如果我咁咁咁, 之後又會咩咩咩


我完全想像到, 如果我真的有事, 我以後會如何如何


越想, 就越驚


 


約一個月後, 再去做大眼仔


結果都是官方答覆 


" 呢一刻, 無事, 視網膜無脫落, 不過唔擔保幾時會甩, 會唔會甩 "


" 你所睇到的飛蚊, 其實只係眼球內嘅玻璃體退化 "


 


Okay, 雖然醫生聲稱我只是眼球內的玻璃體退化


但我自覺我的飛蚊有機會是視網膜脫落的 Early Signs


雖說, 視網膜脫落, 我控制不了


但既然知自己 High Risk, 就應該小心點 


從那天起, 我以後都不會再參與任何激烈的活動


過山車這些機動遊戲, 從此 Bye Bye


 


雖然我好想玩一次東京迪迪尼的飛濺山


2009 年再戰東京, 亦有一刻衝動要玩


但隨即, 又叫自己想一想


無事由自可


有事, 可能就一世


結果都是無玩


玩唔玩得起


絕對玩得起


不過我輸唔起


 


...................................................................................................................


 


兩年多了


習慣了飛蚊, 亦接受了這個事實


不過, 都依然時時刻刻留意自己雙眼的情況


 


早幾天, 不知自己出入光暗地方而眼花, 還是什麼


天氣超好都忽然看見一下像閃電的閃光


 


今早, 下班回家


又是離開室內, 走出陽光普照的室外時


好像見到一剎那的白光


 


回家路上, 吃大家樂早餐上


越想越不妥, 越想越擔心


為求安心, 馬上趕去看醫生


 


雖跟自己說, 是福不是禍, 是禍擋不過


大不了就做手術, 都不由得我去選擇


明知後果


驚恐, 擔心, 還是有的


我亦敢說, 我的驚恐, 我的擔心


絕對比普通病人多


都是那句, 知得越多就越驚


 


眼科醫生給我看大眼仔的一刻


發覺醫生在左眼的左下位置看完又看, 看完又看


不用醫生說, 我已經意識到


 


看完大眼仔, 醫生立即說要做另一個檢查


這一刻, 醫生都還沒說什麼


眼淚, 已經開始流


一邊檢查, 一邊震, 一邊驚, 一邊擔心, 一邊想


" 穿左? 甩左? 甩幾多? "


 


還好, 醫生最後都是給我官方答覆 


" 呢一刻, 無事, 視網膜無脫落, 不過唔擔保幾時會甩, 會唔會甩 "


不過多加一句


" 左眼有部份玻璃體痴得比較實, 有機會扯甩視網膜 "


即是又是那句


可能這一世都無事, 可能下一秒就會拉穿視網膜


 


跟草紙說起這事


草紙 " 如果有事, 咁有無得醫丫 "


廁紙 " 有, 不過做完手術都唔等於無事, 做完都可以再甩過 "


草紙 " 既然有得醫, 你就要信依家嘅科技 "


廁紙 " 唔係做完個手術就無晒事丫嘛 "


草紙 " 你都無得揀, 諗咁多做咩 " 


 


大概, 就是普通病人跟有醫護知識的病人的分別了


不過, 是福不是禍, 是禍擋不過


既然不由得我選擇, 就隨遇而安吧


慶幸我比普通病人知多一點點


不會到 Late Stage 才去求醫囉


1 則留言:

  1. 我右眼前年都發現有黑蚊,眼醫同妳講的差不多,現在習慣了不太覺(在右上側)要小心不要撞到。
    [版主回覆06/29/2011 15:57:00]係呀, 無得醫, 唯有自己小心d , 一有小小唔妥就去睇大眼囉, 唔好諗住小小事唔理呀

    回覆刪除