2011年6月28日 星期二

我要攞綜援

2011 年 6 月 28 日, 星期二


 


依家究竟咩世界


攞綜援可以出雙糧


攞綜援可以住海景屋, 住港鐵站上蓋


攞綜援可以參加海外遊學團


攞綜援, 買部電腦都平過人, 仲要三年保養


我真金白銀正價買都係得一年保養喳, 有無攪錯


睇新聞真係睇到把鬼火


 


我唔係完完全全歧視攞綜援的人


老弱殘兵, 攞綜援好應該


曾經對香港付出過, 貢獻過, 依家有需要, 攞綜援亦都好應該


但係點解果 D 一落黎香港, 咩都無做過嘅都可以攞綜援


就因為佢地有仔生, 有幫香港增加人口, 就要白養佢地


白食白住都唔夠, 仲要出雙糧, 出六千銀 Bonus, 用盡福利去旅行


 


我地, 做得咁辛苦為咩


個個同事都做到七勞八傷


唔係腰骨痛, 就手痛, 腳痛, 膊頭痛, 仲要可能 VV 腳


生活又顛倒, 都係搵果三萬銀


屋租, 水電樣樣錢, 實情都唔係得好多洗


咁辛苦, 做黎做咩, 攞綜援好過啦


 


可能有人會話


無人叫你住私人樓喎, 可以住 Cheap D 架


但係, 公屋居屋有我地份咩


唔買私人樓, 唔租私人樓, 可以住咩


就算我地買間私人樓, 都唔係豪宅囉


邊似得 D 攞綜援嘅, 住間公屋都有海景, 係港鐵站上蓋


仲要將來係啟德郵輪碼頭隔離, 公屋都有維港景添呀


 


記得之前跟同事講開買保險


同事話 " Sales 講得興高采烈, 你唔係到後, 你屋企人仲有幾多幾多...... "


同事答 " 供咁多先得果雞碎咁多, 我死左, 即刻叫老婆賣左層樓, 辭工湊仔攞綜援好過啦 "


 


我, 幾時先可以攞綜援


唔洗日日返工咁辛苦


仲要俾班綜援友呼喝 " 我有出糧俾你架 "


阿生, 你攞綜援, 何來出糧俾我呀, 我先有份出雙糧俾你囉


 


呢個咩世界


我都要攞綜援......


2 則留言:

  1. 我同老公諗住遲D洗曬D錢拎綜緩,太唔公平,十分認同你...果D賤人仲特登生多幾個,拎多D! 一家5 口有皮幾,又可以high tea,又可以去trip,我地?! tea? 我地尿都唔得閒痾呀

    回覆刪除
  2. 路過...非常認同. 辛辛苦苦讀書20年, 考取大學學位. 出來工作5年只得萬6元一個月. 扣除屋企家用,學生貸款,稅,MPF同基本開支,基本得返6000多元一個月. 當想買樓架時候只能走到遠遠的新界買舊樓. 但係有D人乜都唔做, 一來香港已經可以住到巿區地王, 仲要有好多人努力為的海景樓. 點解政府政策係咁唔公平呢?

    回覆刪除