2011年6月26日 星期日

天意弄人

2011 年 6 月 24 日, 星期五


 


老天爺, 你究竟想點呀


 


心智上, 經濟上


都 Ready 去做人父母嘅


你就係都唔俾人如願


 


有人想 Preg 都 Preg 唔到


有人 Preg 到啦, 你又要人地小產


9 個月, 臨門先脫腳嘅我都起碼識兩個


唔洗小產啦, 你又要人地早產


雖然以依家的科技


22 定 24 週的都救得返


但係都可能好多後遺症架嘛 


 


點解果 D 心智上, 經濟上都未 Ready 去做人父母嘅


你就由得佢地攪出人命


仲要生完一個又一個


 


心智上, 經濟上都 Ready 去做人父母嘅


人地想要一個啫, 點解又咁難


難關過完一關又一關


 


我知, 呢類父母十居其九都年過三十丫嘛, 係差 D 架啦


唔通, 真係要心智未成熟的先可以生個健康 B


 


諗返轉頭


同學 L 畢業無耐就奉子成婚, 係咪反而仲好呢


當日, 我仲同朋友羊羊戲言 " 有用就天意, 無用就抵死 "


我覺得抵死又如何


同學 L 咪一樣大仔未到幾個月又攪多條人命囉


 


我痛心同學 L 唔愛惜自己, 自己攞黎衰


自己做護士都竟然攪出人命


經濟唔太好都要養多一個又一個


當年, 我地 Starting 得萬七喳


雖則叫做比上不足, 比下好有餘


但係明明最花樣年華果幾年


同期個個都去玩, 去顛, 去 Ocean Park


佢就節衣縮食養仔, 養家, 養外家


放工返屋企湊仔


 


依家, 事過竟遷啦


捱左幾年, 雨後陽光囉


人地攬住對寶貝仔女不知幾幸福


應該去玩果幾年無得玩


依家, 人地有屋仔, 仔仔, 老公仔


仲有工人洗


 


同學 L 亦直言


如果當日唔係自己攪成咁


佢都會中意買就買, 年年去旅行


今日所擁有嘅, 都係環境逼成


回望過去, 奉子成婚又未嘗唔係一件好事囉


 


不過呢, 你問我


我接受得了人地奉子成婚


唔等於我接受得到自己奉子成婚囉


還是安安份份, 愛惜自己


買大送細, 始終唔係咁馨香


 


..................................................................................................................


 


我之所以突然間咁感觸


都係因為朋友有事


早又唔係, 遲又唔係


 


出 Blog 之時, 岩岩收到好消息


雖然細隻仔, 總算母子平安


 


擔心左兩日, 開心, 放心啦


 


細隻仔, 努力, 加油啦


沒有留言:

張貼留言