2010年7月17日 星期六

Toy Story Thermos Funtainer

早前從人家的 Blog 認識 Thermos Funtainer


雖然設計是給小朋友用


不過由於太可愛, 亦非常實用的關係


我自己都在 Jusco 買了一個粉紅色, 沒有公仔的


超好用, 保冷十二小時, 絕對是夏日推介


 


保冷水壺, 本來就有一個嘛, 一個就夠啦


但是我又念念不忘 Toy Story 款的 Funtainer



( 圖片來自 www.target.com )


廁紙喜歡, 草紙都好喜歡


何況, 一個 12 oz. 的水壺, 根本不夠兩個成人飲用


每次在街上, 廁紙草紙都爭著飲


那多買兩個都不過份啦


 


幾經辛苦, 終於找得在美國的朋友幫我寄回來


買得多才有 Free Shipping to US 的關係


一口氣訂了 8 個


其實自己只想要 4 個


其餘的, 留待將來送禮吧


 


亦因為美國 Toys"R"Us 網站不接受非美國本土的信用卡


擾攘多日, 終成功訂購 


今日開始 Shipping 啦


不知要多少天, 我的美國朋友才會收到呢


兩星期後, 我的 Toy Story Funtainer 應該會到我手吧


好心急, 好心急


沒有留言:

張貼留言