2010年7月25日 星期日

香港迪士尼失落園

2010 年 7 月 24 日, 星期六


 


又係一星期一次嘅迪士尼


熱辣辣, 又曬, 又行雷


點解都仲要去


又唔係未去過, 都去左 N 次啦


就係為左佢個 " 迪士尼好友驚喜快拍 "


 


由六月開始到依家


為左同 D 少會出現嘅卡通人物影相


熱到死, 落大雨都入迪士尼


又曬又熱都算啦


但係今日, 為左呢個 " 迪士尼好友驚喜快拍 "


我真係嬲到爆


亦對香港迪士尼樂園徹底失望


 


講返平時在迪士尼同卡通人物影相


一向都係排到你果時, 可以簽名, 又可以影 pose ( 即係單影公仔, 唔影自己 )


" 迪士尼好友驚喜快拍 " 初初推出果時


已經講明, 排到你, 唔可以影 pose, 要最後先有得影


都岩嘅, 個個排到自己都話影 pose


時間長左, 個卡通人物熱死啦


最後先影 pose, 人人圍埋一齊影, 一樣影到


呢個安排, 以我所見, 人人都接受喎


差唔多到最尾, 就會有一大堆人圍住等影 pose


至於簽名呢, 初初亦係可以一路影, 一路簽


 


直到六月的某一日, 我地再去迪士尼影 " 迪士尼好友驚喜快拍 "


職員話, 最新指引, 只可以影相, 唔可以簽名


理由係, 想俾多 D 客人影相


係, 唔簽名, 單影相, 係快左, 可以多 D 客人影


但係咪因為有人唔早 D 黎排隊, 又或者根本唔排隊, 影唔到相, 發顛, 發爛渣


( 呢 D 生番嘅野蠻行為每次都發生, 仲見過有職員俾人扯爛制服同名牌 )


迪士尼為左應付呢班唔守遊戲規則, 仲發顛, 發爛渣的人


就要抹殺其他有排隊, 守規矩的客人的權利, 唔俾簽名


當日佢話唔俾簽名, 我都好嬲囉


大佬, 我特登入黎就係想簽名, 你依家話唔得, 仲要理由係想俾多 D 人影相


一係你一開始推出呢個 " 迪士尼好友驚喜快拍 " 就話唔俾簽, 咁我條氣都順 D 丫


想影相, 咪早 D 黎排隊囉


人地唔早 D 黎排, 又或者根本唔排


都無理由改變自己的遊戲規則, 變相等於加長時間去遷就佢地啫


嬲嬲地, 咪走去大會堂反映囉


你真係唔可以為左避免有人影唔到相發顛, 發爛渣


就剝削其他人, 我都有俾錢買入場劵架


影相時間多左, 都一樣可以有人影唔到而發顛, 發爛渣投訴架


 


唔俾簽名之後, 都無心機再去迪士尼啦


到下一次去,  " 迪士尼好友驚喜快拍 " 又可以簽返名喎


理由係, 因為好多人反映無得簽名好失望喎


咁即係唔係只係我一個唔滿意啦


都算迪士尼有返 D 良心


 


好啦, 到今日再入去


一心睇下會唔會有阿拉丁


因為好多都已經影左, 簽左名, 只係未遇過我最想見嘅阿拉丁


去左咁多次, 終於俾我遇到啦


影完相, 簽完名, 咪企埋一邊等最後影 pose 囉


到最後, 又因為有生番唔排隊, 企圖夾硬攝位影相


職員為左唔俾生番得逞, 漠視一班已經紮行馬等影 pose 的人群, 不設影 pose


我, 真係火都黎埋


不過, 斯文人係唔會同職員嘈嘅


大佬, 你地迪士尼又話要玩什麼 Magic, 唔肯講幾時會有咩卡通人物出現


我都黎過好多次啦, 難得我今日遇到, 你竟然唔俾我影, 有無攪錯


我無打尖, 又無攝位, 我同其他人一樣紮行馬等影 pose 啫


做咩又因為一 D 唔守規矩的客人而抹殺我同其他有守規矩的客人的權利


就算你叫我下次黎影過, 我可能黎多十次八次都撞唔返阿拉丁架嘛


 


火滾, 咪即刻去大會堂囉


我好聲好氣架, 第一句就問佢, 迪士尼係咪唔準影 pose


心諗, 你講一句係, 我無野好講


姐姐自己都唔敢答我


姐姐入去問完, 話可能係同事處理得唔好, 所以無影到 pose, 其實係可以影嘅


但我都重申, 我唔係要投訴你的職員, 你的職員無問題喎


只係你地迪士尼唔可以一次又一次


因為一 D 唔守規矩的客人而抹殺我同其他有守規矩的客人的權利


我今次同佢講明, 我希望你地即刻有改善囉


今次迪士尼真係做到呀, 下一場可以影返 pose


我好欣賞迪士尼的效率


但係有時, 錯左就係錯左


事後補償, 點都係遺憾, 當然, 好過咩都唔做啦



 


一次又一次嘅不愉快經歷


仲要係, 自己無錯, 依足規矩


只因其他人的橫蠻無理, 而令自己的權益被剝削


再加上平時排隊俾人打尖, 職員又唔理


口口聲聲叫人要一齊排隊, 樂園指南都有寫架


有人一個排, 跟住十個八個攝入黎, 職員咪又當睇唔到


再唔係, 果 D 咩野 " 和打鞋子齌錢 man " 就係咁攝向前


都唔知係真定假, 職員一樣唔會去求証


我明白, 前線職員都好難做, 去捉人打尖, 攝位, 實俾客投訴


迪士尼係咪應該改善下打尖, 攝位呢個問題呢


下下息事寧人, 變相縱容班橫蠻無理的人


我就真係對迪士尼好失望囉


個 Annual Pass 到期, 都真係要慎重考慮仲續唔續  


沒有留言:

張貼留言