2010年4月5日 星期一

我的第一件 Cath Kidston

自從前陣子在同事口中聽過 Cath Kidston 這個品牌


才知道, 在街上見到人家拿著好美好美的花花袋


就是來自英國的 Cath Kidston


心想, 表妹在英國, 大可叫她幫我買回來


不過, 表妹 8 月尾才回港, 也不急於一時


上網看過 Catalogue, 又好像沒有什麼特別, 沒有想像般美


那個價錢買個不是最喜歡的膠袋, 又好像有點小貴


買, 純粹是想擁有的心態


廁紙都打算放棄, 不買也罷


 


直至昨天, 廁紙先在中環 H&M 見到人家拿著 Carry All Bag


實物好美唷, 廁紙對它簡直一見鍾情


然後呢, 又在中環 Zara 見到我本來想買的 Briar Rose Bucket Bag


實物又是好美唷, 比網上看到的更吸引


廁紙已經立下決心要買, 就差在怎麼買, 何時買


就連日本出的 Cath Kidston 雜誌都好想買


 


晚上回家, 努力研究 Cath Kidston UK 的 Online Store


一方面好喜歡, 好喜歡


另一方面又覺得, 同樣都是花布的 Naraya 便宜得多


當然, 格調是不一樣啦


廁紙研究到零晨三時才去睡


睡, 還是念念不忘 Cath Kidston


 


今天, 終於在機場遇上 Cath Kidston 的日本雜誌, $180


草紙 " $180, 駛唔駛諗到三點唔瞓呀, 中意咪買囉, 我買 KATO 都唔止呢個價啦 "


噓, 人家想到三點的, 不是這個 $180 的雜誌, 是 40 英磅的袋呀


當然, 這本雜誌, 廁紙都有認真想過, 買還是不買


草紙又說 " 你拿住咁耐都唔放, 買左佢啦 "


就是這樣, 我買了我的第一件 Cath Kidston




 


回家路上, 已經急不及待打開看看


好美呀, 我一定要買


我要表妹買完馬上寄回來給我, 我等不到八月呀


八月才拿回來, 新款都變舊款啦, 配合夏日的花花時節亦成過去式啦 


 


今晚, 又是努力研究 Cath Kidston


上網看過英國寄包裹回港的掛號郵費, 其實一點都不便宜


何況, 我只是估計最低收費, 我根本不知道實質有幾重


所以, Cath Kidston 收 20 英磅, 其實又不是太貴


再仔細看看呢


原本從 Cath Kidston UK Online Store 直接訂回香港是免 VAT


這個 VAT, 原來佔 17.5 %


免 VAT, 即是差不多八折呀


這樣看來, 我自己訂, 跟表妹幫我買再寄回來的價錢應該差不多


至少, 可以省回表妹去買的時間和車費


也可以肯定, Cath Kidston 的 packing 一定比表妹好


我也一定可以早些收貨


 


好啦, 決定自己 online 訂


又來想想, 該買多少呢


廁紙最想買的只有 Briar Rose Bucket Bag


其他列入考慮範圍的有 Carry All Bag


如果只買一個 Bucket Bag, 要付 20 英磅郵費


多買少少, 只要不過  50 英磅, 郵費都是 20 英磅


所以呢, 最後多買一個 Book Bag


雖然, 我喜歡 Carry All Bag, Box Bag 多於 Book Bag


不過, 只有 Book Bag 跟 Bucket Bag 才是 perfect match 的 49.36 英磅唷


下次才買 Carry All Bag 啦


熱切期待我的 Cath Kidston 呢


1 則留言:

  1. 我都係同你甘想, 剛剛足夠個gbp100收左$35 運費...原來14日有85%, 我上次都有折, 唔知點解, 我save左係shopping bag, 可能果日有折, 之後決定買都仲係個折左的價...很開心, 無啦啦平左

    回覆刪除