2010年4月20日 星期二

我的第三件 Cath Kidston

昨天提到, 我的第一次網上購物, 弄得廁紙極度失望


今天, 16 : 55, 竟然又在郵箱找到領郵件的通知卡


還有五分鐘, 郵局就打烊


等不了明天啦, 飛奔去郵局


我的第三件 Cath Kidston 到手啦



 


原來, Cath Kidston 先寄了 Book Bag, 後來再寄 Bucket Bag


因為今天的 Despatch Note 寫著, Bucket Bag is to follow


不過我卻先收到 Bucket Bag


而昨天的 Despatch Note 卻沒寫上 Book Bag 已先寄出


才造成收了錢, 沒寄貨的誤會



 


包裝跟昨天收到的一樣


只是多了一張 Thank You Card


20 英鎊的包裝連郵費, 一點都不便宜


不過呢, Cath Kidston 的包裝好差呀


Book Bag 包上透明袋, 再放進紅白間的膠袋就算


那個紅白間膠袋的質料, 也不過是厚一點點


不幸的話, 貨品可會給壓破, 或者壓上痕跡


雖不是易碎物品, 但也該包上泡泡膠作保護嘛





 


等了兩星期的 Book Bag 也終於到手


實物一樣沒有想像中的美


不過質料很好, 廁紙依然好喜歡


只是, 原先想多買一個跟這個 Book Bag 同款同色的 Candy Flowers Carry All Bag


現在嘛, 改變主要唷


買 Carry All Bag, 想買 Spray Flowers


白色還是深藍色好呢


1 則留言:

  1. 這個藍色花不錯呀..我都等緊第2次的貨, 上次85%訂了個你白色玫瑰花的toto bag...我用緊個carry-on都有2星期, 很方便很大, 仲沒有捨得轉, 花花唔知係唔係很搶眼, 係街有人會見到望住我個袋呢, 心想幸好係真貨..., 我都鍾意candy flowers, 有個box bag...
    [版主回覆04/21/2010 16:35:00]我依家日日都睇實有無折, 好想買個 carry all 呀, 仲有想買水鞋, 只係未見過實物, 心大心細. 好彩 Cath Kidston 依家係香港都仲未係咁 hit, 否則實好多假貨啦, 好似之前嘅 Naraya, 拎到周街都係, 真貨咁平, 都一樣有假嘅, 仲要貴過真貨

    回覆刪除