2011年2月19日 星期六

終於買了抽濕機

2011 年 2 月 18 日, 星期五


 


以前, 從來都無想過要買抽濕機


一來, 以前的潮濕季還可以接受


二來, 要乾衣嘛, 平常在露台放一兩晚就無問題


 


去年的回南天, 濕得緊要


除了擔心家裡濕, 衣服不乾


最擔心的是我那堆珍藏會發霉


所以去年已經想過要買抽濕機啦


只是, 說了好多天, 說至回南天已過都沒去看


不濕啦, 就不買嘛


 


今年, 不知怎麼


廁紙早早就跟廁紙媽說今年想買抽濕機


一心想, 早些去買, 乾燥的時候就去買, 一定有貨啦


剛巧匯豐又有推廣, 趁著信用卡的回贈去買, 又可以省多一點點


一樣是說了好多天, 說要上網研究研究


等呀等, 又開始濕啦, 都還沒做功課


直至廁紙媽催促, 才捨得去研究


 


星期四上班前, 決心出去一看抽濕機嘛


對抽濕機還是零 Idea 的我, 坐車之時才用我的 Galaxy Tap 上網找資料


這一刻, 我覺得我的 Galaxy Tap 好有用呀


在百記邊看實物的同時, 也邊用 Galaxy Tap 上網再研究


 


鎖定的目標是一定要有能源效益標籤


有能源效益標籤的嘛, 就只有三菱和日立


三菱的是 Made in Japan, 日立的是東南亞製造


所以, 好快又鎖定三菱最大抽濕能力的兩部為目標


 


當時百記說, 我想要的兩部都無貨, 小的, 無輪的才有貨


這一天沒有匯豐回贈, 又沒有貨, 當然不買啦


無貨的情況下, 我又決不會付全數訂貨嘛


付了錢, 還是不知期的等待, 又一定不可以退款, 我才不肯呢


何況, 還是應該再上網研究一下人家的 Comment 嘛


一番努力研究下, 還是忠於我最初的選擇, 三菱


 


今早, 下班回家後, 又不知怎麼, 總覺得今天非買不可


努力打電話去問貨問價


有一刻衝動, 更想馬上就去 Jusco 付錢


幸得草紙提醒, 應該一問護協跟教協的價錢


當發現護協有機會比 Jusco 便宜接近 $800


才回過神來, 停一停, 想一想


我真的現在就非買不可嗎, 這個回南天一定要有抽濕機嗎


護協, 教協都要不知期的等待


百記, Jusco 嘛, 職員電話說某些型號有


不過電話的答覆都不知可信與否


還是出去看看再算


 


百記的 Sales 嘛, 每家分店的說法都不一樣


這家說有最大的, 去別家分店嘛, 又說只有第二大的


而且所有 Sales 都一副不買也罷的咀臉


跟平日的落力完全是兩個模樣


唉, 誰叫抽濕機求過於供嘛


這兩天去看, 我就站著研究那一陣子, 都不斷有人急著付款買機


誰叫我懶, 不早點去買呢


 


擾攘一輪, 最後結論是


百記第二大的有貨


護協的就不知期的等待


至少可能一個月, 但如果等了兩個月都無貨就可以退款


價錢嘛, 扣了所有優惠, 百記依然比護協貴 $200


 


又一次的選擇障礙


我想買最大的一部, 但又不知何時才會有


第二大的百記有貨, 但又貴 $200


如果現在不買, 今年又可能買不到


買, 不買, 買, 不買......


等, 不等, 等, 不等......


廁紙在百記內逛了好幾個圈都下不了決定


打了好幾次電話給草紙 ( 其實又不關草紙事 )


又打了好幾次電話給廁紙媽


廁紙媽依然說, 總之好想買, 有需要買


 


$200 就 $200 啦


好過蘇洲過後無艇搭


努力安慰自己


可能等不了呢


最大跟第二大, 效能其實差不遠呢


第二大的整體體積又小一點呢


加上百記送了我好想買的 ipad 套做贈品, 黃金至少都賣 $80 啦


即是, 都只是相差 $120 呢


下星期二就可以送貨嘛 ( 如果百記無欺騙我 )


$120 就可以保證今個回南天一定有抽濕機用, 值得呀, 值得呀


雖然心裡其實還想要最大的一部   


 


無論如何, 都已經全數付款, 就等收貨嘛


希望星期二收貨順利啦


5 則留言:

  1. 請問第二大係咪mj-e100dx-h型號吖21L?買左幾$?
    [版主回覆02/19/2011 22:58:00]百老折左$4390,滙豐再回贈$200

    回覆刪除
  2. 3菱真係最好用, 我屋企都想買21L果隻, 不過要3月先有貨
    [版主回覆02/23/2011 00:25:00]買完之後一直都擔心百記個 sales 會唔會昆我, 間間 shop 講野都唔同, 都唔知係咪真係有貨. 今日收左貨啦, 放心晒, 今晚唔太濕都要試下抽衫. 

    回覆刪除
  3. 百記係咪 (百老x) 呀
     
    [版主回覆03/31/2011 22:46:00]係呀

    回覆刪除
  4. Yellowbus Pet House2011年4月8日 晚上8:40

    請問是否好用
    [版主回覆04/08/2011 23:50:00]好用呀, 不過你應該買唔到架啦, 周圍都無貨

    回覆刪除
  5. Yellowbus Pet House2011年4月8日 晚上8:42

    我想買一部,請問好唔好用?

    回覆刪除