2015年8月30日 星期日

一二人家庭洗衣恩物




2015 年 7 月 3 日, 星期五



早前為搬新屋添置洗衣機
有同事說
如果一二人家庭, 可以買容量細一點的
那就不用囤貨才開機

聽眾 Sales 解說過呢
不想床單, 輕毛氈都要拿出去洗
( 潔癖怪廁紙, 盡可能都不想去洗衣店洗衣 )
最終因應廚櫃尺寸, 買了部 7Kg 的

問題來了
一二人家庭
如果用 7Kg 洗衣機的話
就算不分顏色, 都要兩三日才囤夠貨

如果, 再仔細分顏色呢
以往都是一星期才洗衣一次
一次, 起碼洗兩至三機

一機深色
一機淺色, 白色
再加一機彩色

好啦
問題又來了

一次過洗三機衣服
乾衣, 有難度
我家沒有露台啊
而且, 有機會連衣架, 夾子都不夠用

二來, 亦是最重要的問題
穢衣服堆了一星期才洗, 實在臭得很
加上新屋舊屋都用大眼仔, 不像日式機可以浸衣
試過, 洗完還是有陣味
( 我一度擔心是我的新洗衣機有問題啊 )

早前日遊歸來
買了條白色拼淺粉藍色的雪紡裙
之後又買了件白色上衣

這兩件新寵
足足放了兩星期有多
都集合不到一機淺色, 白色衣服同洗
( 懶人廁紙連碗都用機洗, 當然不會用手洗啦 )

忽然想起敗家 Group 有人推介過 Color Catcher
一於去 CC Super 買盒試試

據說
普通雜色衣物, 只要加一張 Color Catcher 到洗衣機
如果有新的深色衣物, 或者同機衣物顏色差異大, 就加兩張
洗衣時, 脫出來的色都會被吸到紙上, 不會染到其他衣服

超級大無畏的廁紙
新手試紙
就將兩件淺白色新衫, 加黑色褲, 牛仔布
再加兩張 Color Catcher, 共洗一機

結果, 令人驚訝
我的兩件新寵, 竟然點點染色都沒有
而兩張 Color Catcher, 就變成這樣
( 站著的一張紙是全新未用 )


又據說
用 Color Catcher, 可以令衣物保持新穎, 不易殘
大概是因為不受染色, 相對新穎吧
這點嘛, 有待廁紙的新衣一季過後才知道

不過, 單是洗衣不染色這點
已經令廁紙深深愛上 Color Catcher

$6x 一盒, 24 張
每次洗衣用一張才 $2.x
( 廁紙又趁早前 CC Super VIP Day 大量入貨 )
從此, 就不用再一星期才大洗一次衣服
兩三日, 就可以深色淺色都共洗一機, 解決囤貨阻地方又臭的問題嘛



*          *          *



早前因為洗衣機洗完衣服還是臭
廁紙一度以為我的新洗衣機有問題
一度好喜歡, 睇住部洗衣機洗衫
( 草紙可笑我低能啊 )

婚前, 洗衣這些工夫不用我做
才不知道洗衣機怎麼運作嘛

以前在娘家用日式洗衣機
因為絨會浮, 我用棍不斷將絨篤下去
就給草紙笑了好幾年


直至我見到, 我部新洗衣機都可以有好多好多泡, 才相信我的洗衣機無問題
( 當時在洗袋子, 比較不吸水, 所以才多泡吧 )

洗完還是臭
除了用衣物消毒液幫手
( $4x 才 1.2L, 每次一瓶蓋, 好快用完啊 )
最近又從敗家 Group 發現另一洗衣恩物
不過, 又是貴


759 有售的日本洗衣球
平常大概要 $3x 
早前 Tap & Go 半價都要 $25
一盒才 18 個, 好貴呢
( 我趁半價, 又入了大概一年存貨 )

不過對於不可能日日洗衣的一二人家庭
減少因囤積穢衣而臭的問題
貴, 都無辦法
唯有洗床單, 袋子等, 就用回普通洗衣粉啦



2 則留言:

  1. 除非件衫會有甩色可能否則我唔會分色洗衫...深淺都一齊洗~~haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛仔布就擺明甩色啦, 但有 d 深色衫, 吾會好明顯甩, 但都甩小小,耐左就會攪到其他淺色衫灰左殘左, 所以 我吾敢拎件新衫博呀。 我都吾係次次加 color catcher, 但有新寵果機衫,就一定加

      刪除