2012年8月7日 星期二

東北加油第六天 - 濕滴滴去伊豆高原




2012 年 4 月 26 日, 星期四



2012 東北加油 - 第六天



原先打算早一點去伊豆高原
因為大雨, 因為吾執輸
廁紙草紙在城ケ崎海岸逗留大概一小時始回程

去程走下陂, 用上大概半小時
回程要上斜, 加上又有點累
全身濕透, 整個人又重得多
預備一小時, 應該足以讓我倆爬回城ケ崎海岸駅啦

沿路, 是這樣的
兩邊都是高級民居
沿途有路牌指示, 不怕走錯方向





大雨下的殘櫻, 其實都好美啊
櫻花滿開的話, 這條櫻花路, 應該更加美



去程無下雨, 但因為趕時間而無影相
回程超大雨, 殘櫻又給風吹雨打, 想影都難
下次啦, 我會再來啊
草紙說, 下次再來要坐的士
之不過, 沿途都不見有的士, 如何坐的士呢
這邊應該是高尚住宅, 人家出入都自駕的嘛





行下停下, 行下又停下
用上四十五分鐘才回到車站
整段路, 跟去程一樣, 一個路人都無遇上

車, 也不過久不久才有一架

就只有在城ケ崎海岸駅對出的一家應該是餐廳的地方見過一個日本大叔





超級鄉郊的車站, 另有一番特色
可惜太大雨, 影不了相啦



去到車站, 前一班的火車剛剛開出, 要等半小時啊
無所謂啦, 廁紙草紙一來要休息休息, 二來衣物亦要扭扭水

經過這一天的暴雨, 廁紙可真濕透
羽絨濕得滴水, 濕得可以扭出水
穿又不是, 不穿又不行
十幾度的天氣, 平常廁紙都要穿羽絨的嘛
可是濕得滴水的羽絨, 穿上更加凍, 救命啊






草紙呢, 穿上出發前不久才在 Columbia Outlet 買的一套像膠質的套裝
既有保暖作用, 又跣水, 洗完又快乾, 最重要, 輕身
同樣經過一小時的暴雨, 草紙都可以幸免於難

回港之後, 我都特意去找過
去過專門店, 又去過 Outlet
我這些正常中等身材, 當然買不到啦
還好買得兩條賤價 Omni-Shield 褲
下次去日本, 行李可以輕一點啦



廁紙好喜歡城ケ崎海岸駅
除了因為好鄉郊, 也因為好 " 木 " 啊
像一間樹屋, Chip n Dale 的感覺
入閘前, 還有一個樹洞呢
廁紙草紙就在樹洞休息嘛

正因為這個站的不一樣設計
冒著雨, 廁紙都要去廁所參觀一下
哎...... 廁所比較簡陋, 連洗手液都無
好彩廁紙早有準備

那些年, SARS 前, 無人會注重去完廁所要用皂液洗手
以前, 公眾洗手間有皂液不是必然的
那些年, 讀中學的時候, 討厭午飯之後無皂液洗手, 油笠笠的

SARS 後, 香港的洗手間, 商場的, 學校的, 公廁的
洗手液, 是 Must Have Item
從此, 廁紙亦習慣, 去完廁所一定用皂液洗手

後來呢
在台灣, 在沙巴, 甚至日本的某些地方
都發現, 洗手液, 不是 Must Have Item
自此, 潔癖怪廁紙去旅行就連皂液都自備, 以防萬一
我, 真的接受不了在公眾地方用完廁所無皂液洗手囉

事實上, 我的自備皂液
在旅途上亦多次用得上嘛







大概因為伊豆是溫泉鄉, 沿線各站都有足湯
可惜就無緣用上
下次, 再來啊


廁紙做功課之時, 早就知道伊豆急行線有特別火車
但因為要就時間, 又因為我主要用 JR 網站去查班次
故沒有特別在意伊豆急行線的特別車

去程由熱海去城ケ崎海岸, 坐上的也不過是普通火車
廁紙, 一直都沒什麼特別希望
草紙, 更加完全不知情啦

搭上 14 : 31 由城ケ崎海岸去伊豆高原的火車
哎...... 遇上黑船電車呀
據聞, 好罕有的啊





對草紙而言, 完全是意外驚喜, So Surprised
我嘛, 雖然對火車興趣不大, 不過都好開心呢
至少, 不是坐古董火車嘛
可惜的是, 遇上型火車, 卻只搭一個站, 三分鐘

其實我想去車中間, 坐打橫向海的位置
不過, 低能兒童樂趣無窮, 我就陪坐車頭啦





開心的時間過得特別快, 三分鐘就到



黑船電車, 後會有期囉
出 Blog 之時, 剛剛跟草紙通電話, 說要再去伊豆
除了要再去城ケ崎海岸, 也要坐伊豆急行線的特別火車嘛




草紙開心影火車之際
廁紙, 可憐的攬著我件有衫穿不得的濕羽絨啊







這架, 應該就是特急踊り子號 Superview
大家都由東京來, 我就偏偏坐上古董火車

回程返東京, 我有去跟職員查詢過其他班次
可時間合適的, 就只有古董火車, 失望






出發之前, 我就問過草紙
去伊豆高原, 想去看什麼, 玩什麼呢
( 廁紙之前想過去大室山 )
有人答 " 唔知呀, 去個站牌度影張相都好呀 "



我認, 我們是低能白痴, 是浪費時間
山長水遠到來, 就為影站牌
不過, 各人的旅行方式就不一樣嘛
今次去東北, 其實亦是火車之旅
搭火車為主, 觀光, 只是次要吧

有人亦曾經講過, 要去盡日本最東, 最南, 最西, 最北的四個車站
好像還有最高最矮
其實, 就為跟個站牌影張相囉

我知我低能
不過我開心
就是咁簡單

如果, 天氣好一點, 沒有下雨
時間上, 容許我們出去逛個圈
不過下大雨, 去那都無用啦
下次再來囉

是次的伊豆高原行, 我們就只去過伊豆高原站





出不了車站, 趕不上早一班車
伊豆高原站, 又比我想像中簡樸
沒什麼好逛, 也浸不了足湯
一於去找吃的, 不肚餓都去吃
這一餐, 也造就我回港之後的回味無窮

上星期的這個時候, 我係伊豆高原食緊魚生飯呀
一個星期後的這個時候, 我一個人係公司食雀栗

隨便走進伊豆高原站內的一家叫 " 炭火燒 " 的餐廳
選它, 全因門口的圖片餐牌嘛



店內的餐牌全日文的關係
廁紙請職員跟我出門口看圖點菜
隨便點了兩個魚生飯
用的是什麼魚, 是不是伊豆名物金目鯛, 不知道啦

廁紙的
有我最喜歡的蝦
又有我最喜歡, 像蔥粒吞拿魚腩的魚腩蓉



草紙的
當然一定有海膽啦


這樣的一個定食
有湯, 又有蒸蛋, 我最喜歡的日式蒸蛋
竟然只是 1300 Yen, 超值
比東京的便宜多呀


本來沒預計會在伊豆高原吃午餐
純粹因為即興, 因為攝時間而去吃
廁紙隨後又想去逛紀念品店
這餐嘛, 狂風掃落葉的倒進口
不過, 一樣 Yummy, 依然 Enjoy

雖然不知道這家餐廳是不是最平, 是不是最好

但下次會再來囉




在紀念品店買了兩條 Hello Kitty 風景系毛巾, 420 Yen @


走啦, 去下一站
大任務













兩小時的車程, 下午五時多回到東京
出發下一站血拼之前
在 JR 東京駅又多買兩盒, 還有現金嘛



1 則留言:

  1. 黑船電車我遇過幾次~坐過一次~佢個打橫展望席真係唔錯~望海嘛

    其實點解你地唔去住下伊豆D溫泉酒店旅館? 伊豆D溫泉酒店勁正啊
    溫泉區真係好好行好好影~下次不妨考慮下~上次我住左3晚都唔夠喉:D
    [版主回覆08/10/2012 11:41:49]部 FF 機, 用果 d 全部都係 nikon 鏡, 大部份相都係用 28-300. 我地都有一支 tamron, 不過唔係 FX , 無用過落 FF 到呀. 可能我地影相唔係要求張相好完美, 只係想記低人同影, 當然係影我靚果一面啦, 其他野, 唔係好介懷, 所以黑唔黑角都無咩所謂. 同埋七千幾蚊就買到支 FX 天涯鏡, 咁嘅價錢係咁嘅質素架啦. 或者, 可能 canon 好 d 卦
    [Hitomi回覆08/09/2012 20:15:09]另~~唔~~~你地部FF機其實配邊支鏡? 因為唔少相有黑角問題@@ 我地估係配副廠鏡出事? 因為FF機配副廠鏡通常都乃野
    [版主回覆08/07/2012 20:37:12]因為呢個 trip 黎得好突然, 由考慮去到出發都吾夠一個月, 無時間 plan, 又無預咁多錢, 咪平平地試下去之嘛

    回覆刪除