2012年5月25日 星期五

東北加油第二天 - 北上仙台




2012 年 4 月 22 日, 星期日



2012 東北加油 - 第二天



廁紙計劃行程之初
這一天, 本來, 我們應該先去富士山, 或者伊豆
這麼一來, 車費較便宜
又可以最後一天, 才從青森帶蘋果回香港
但因為要就天氣, 不想去到富士山, 卻看不見富士山
唯有, 改行程, 先去東北

因為關東 Pass 是必須連續使用三天的關係
我們的 JR East Pass Special, 變相也要連續使用三天
一連三天, 都要搭新幹線長征囉

日日來回六小時的車程, 換來的, 只是四五小時的觀光
有人, 會覺得浪費, 會覺得我們傻的
但換個角度去想, 如果不是日日住上野, 日日長征
我們, 又無可能 Last Minute 再就天氣而改行程, 換來看得見的富士山

如果, 花上七天的年假, 又花上幾萬元的旅費
卻因為天氣不佳, 遇不上想見的, 豈不是更浪費

如果, 讓我再選擇一次, 我都無悔今次的決定
反正, 這是繼大阪之後, 我倆第一次衝出東京
小試牛刀, 總要交點學費吧

日日來回六小時的新幹線
天天都要早出晚歸
要早起, 確是有點點辛苦, 有點點累
但又因為日日都要坐長途車, 變相中途可以在車上小睡
所以, 又沒有想像中的累
小睡過後, 又有心情再玩過

相比上一次
2009 年, 我們只去東京市內
天天出門以後, 都作戰至晚上返抵酒店
其實, 還要累
有人, 累的連晚餐都無心情吃呢

今次在新幹線上, 又可以過相, 又可以幫戰利品影相
其實, 只是將本來應該回酒店才做的事, 搬到新幹線上
返到酒店, 還有心情浸泡泡浴呢

後來嘛, 我更加是超級超級, 極度極度想念新幹線
如果, 不是因為下雨, 我就不用因為就天氣而改行程
先苦後甜, 我會開心好多好多囉



*          *          *           *          *



草紙早就要求
一連三天的新幹線長征, 要坐上不同型號的新幹線
為了滿足電車男的要求
廁紙, 盡力配合啦

廁紙一直以為
" 隼 " 號, 就是綠色的 E5 系列車
" 疾風 " 號, 就是紅藍色的 E2 系列車
" MAX " 號, 就是 E4 系雙層列車
" 山彥 " 號, 就是藍綠色的 200 系列車

查班次之時
都是因應列車名去選班次
但求四種車都可以坐到

就因為要坐不同系列的新幹線
就因為廁紙以為列車名等同列車型號
這一天, 我倆放棄較遲出發, 但較早到達的班次
選搭 08 : 14 由上野開出, 但 10 : 17 才到仙台的慢車 " 山彥 " 127 號

雖說, 搭上 08 :14 的新幹線
我倆, 可要六時就起身
賴下床, 化個妝, 臨出門口才執行裝
吃個早餐, 由酒店步行去御徒町, 再去上野轉車, 轉月台, 上上落落
六時起床, 其實只是剛剛好
我倆情願早到慢慢行, 總好過要跑呀跑的趕車

還好我們預多了時間
上野的新幹線月台, 可在地底的最深處
而山手線, 卻在上野駅的頂層
一個天, 一個地, 好遠呀

往後的幾天, 廁紙草紙情願多搭幾個站去東京駅轉新幹線
都不願在上野駅走餐懵啦



*          *          *           *          *



比原定時間早到上野
電車男新幹線初體驗, 瘋狂的影影影



我們搭的新幹綠, 由兩款列車連接
我們坐的, 是紅藍色的 E2 系



這程新幹線嘛, 停站超多
由東京開出, 途經上野, 大宮, 宇都宮, 郡山, 福島

經福島呀, 福島呀
本來搭新幹線就已經興奮無比的草紙
去到福島, 更加興奮, 馬上拍醒熟睡中的廁紙
就為一睹新幹線外的福島景緻

我嘛, 去到福島, 都超級興奮囉
雖然, 我倆都沒有下車, 亦不敢下車, 沒有真真正正的踏足福島
但對於這個, 應該這生人都不會去的地方
能夠經過, 做個過客, 還是興奮不已

本來相連的兩款新幹線, 亦在福島分道揚鑣啦
一架, 向山形進發
我們嘛, 再經白石蔵王, 以仙台為終站



由東京都去仙台, 如果搭上最快的新幹線
其實, 只要一個半小時, 就可以去到仙台

這一次, 我們雖然搭上停站較多, 又花上兩小時的列車
但是, 又是另一種體驗囉

原來, 日本的旅行團
團友是可以在不同的地方上車, 在新幹線上會合導遊啊
打從在上野上車, 我們就見到, 中途站不斷有日本團友上車呀
下圖站著的一位, 就是導遊啊
其後, 我們在松島亦跟旅行團相遇呢




*          *          *           *          *



經過兩小時的車程, 新幹線準時到達仙台
廁紙自知, 無論新幹線跟仙石線的月台有多近
我們都無可能在四分鐘之內轉車
一來, 我們不喜歡跑呀跑的趕車
二來, 電車男要影火車嘛
所以又搭遲一班車去松島, 情願有時間的話, 在 JR 仙台駅逛逛

五十分鐘的 Transit, 時間多的是
而 JR 仙台駅, 也沒有廁紙想像中的大
跟著指示牌, 路不難找

既然有時間, 就先逛一逛
找一找牛舌通的位置, 為今晚的晚餐做準備啊
JR 仙台駅內的牛舌通, 就在新幹線入閘口的一層, 超易找的啦

Blog 上有緣人極力推介的綠茶甜品店, 也是一出新幹線閘口就看到
有緣人極力推介喜久水庵的綠茶雪糕
雖然晨早流流食雪糕好像不太好
不過如果現在不吃, 怕晚上吃完晚餐吃不下嘛
有得食唔食, 罪大惡極, 食左先算


花多眼亂, 不知道要那一款好
亦沒有時間慢慢研究 Menu, 就依店員推介, 在最人氣的, 三選一
下圖, 前面透明杯的一杯, 才是我們點的啊, 450 Yen



一半綠茶, 一半應該是牛奶味的雪糕
伴上日本紅豆, 綠茶蛋卷, 草紙最愛的丸子
底層呢, 有綠茶蛋糕
還有的, 像是 Cereals 的脆片, 超好味
打 Blog 的這一刻, 超回味

這一天的喜久水庵, 還在推廣綠茶
廁紙草紙獲免費試飲
不知怎麼, 就覺得特別好飲囉
冰凍的綠茶雪糕配熱熱的綠茶, 正


上圖的千層蛋糕, 廁紙想過要買的
在好幾個 JR 駅都見過, 有不同的味道
不過幾近一百港元買個小蛋糕, 好貴啊, 捨不得
加上那一年在台灣買過被旅遊書捧到上天的千層蛋糕
有陰影, 不買為妙



*          *          *           *          *



廁紙手拿雪糕, 大安旨意的慢慢品嚐
差點忘了我們還要轉車去松島
幸得草紙提醒, 應該先去找找仙石線的月台

廁紙本來不敢拿著雪糕入閘去
但問過職員, 原來呢, 日本的 JR, 就算是普通火車車上, 收費區, 都可以進食啦
( 如果我們沒有理解錯的說 )
至少, 職員看著我邊吃雪糕邊入閘都無阻止丫
雖然, 還是有點不好意思
香港的 MTR, 入閘後, 車廂內, 忍忍口嘛
要不是趕著去找仙石線的月台, 我可寧願吃乾淨才入閘囉

由新幹線月台步行去仙石線, 也不算遠

只要有二十分鐘, 其實都好足夠, 如果沒出意外的話
因為呢, 用 JR Pass, 出入閘都要靠人手檢票, 不能用自動閘機
如果在一些細站, 就得一個職員
又如果, 前面有人不生性的問長問短
以日本人的一貫禮貌做法
一個跟一個, 慢慢等囉
Transit, 還是多預一點時間吧



搭上仙石線鄉郊火車, 往松島去



鄉郊火車, 上落車都要自己按鈕開門呀
開完門, 記得按鈕關門啊




*          *          *           *          *



一開始, 廁紙雄心壯志的要自己快快寫遊記
奈何, 放完假, 回歸現實之後
每晚下班回家
一來累, 二來未必有 Mood
也就將遊記一拖再拖

加上, 廁紙自己新訂立的目標
實行每日運動一小時
又因為, 忽然來的買樓慾, 又花上不少時間做功課
可以寫 Blog 的時間, 變相少之又少
旅行後的一大堆手尾, 也未完全處理好呀

今晚, 之所以有興致寫 Blog
皆因, 我追回我應得的

話說
出發前, 廁紙努力研究
遊日期間, 應該用那一張信用卡
經我一輪的算死草, 當然有定案啦
我亦清楚記得, 出發前的某天, 我登記好, 雖然我沒有抄低 Ref. No.

回港後的某個晚上
因為信用卡帳單上的回贈, 跟我預期的有出入
遂打去 Hotline 問過究竟啦

不問由自可, 一問把鬼火
Hotline Staff 說我沒有登記, 所以不能享有優惠云云
又因為我說不出 Ref. No., 無從追究
Hotline Staff 還說, 如果你有登記, 單憑信用卡號碼, 都可以查得登記記錄

我清楚記得
那一晚, 我是經過幾次的網上登記都失敗, 再用電話登記的
我有理由懷疑是 System 出問題囉
如果你說 System 有就有, 無就無, 以 System 記錄為準
就算我找得返 Ref. No., 你都可以唔認啦

Hotline Staff 最後雖然行駛酌情權, 還我回贈
但我, 氣忿難平囉

廁紙於是又用另一張信用卡登記
果然, 多番登記才成功
所以, 我絕對有理由懷疑是系統出錯
這家公司, 唉......

人家獅子銀行
這些年來, 無數登記, 無數回贈, 永無失手
所以廁紙從來都無記低 Ref. No. 的習慣

這次的教訓
是不是以後登記, 都要來個電話錄音, 再打去 Hotline Confirm 才行啊

廁紙有想過就今次事件向 HKMA 投訴
不過草紙勸說, 人地俾返你, 算啦

好, 算你走運
要不是本小姐的多篇遊記未寫
我一定不會放過它

3 則留言:

  1. 鐵道迷?! 我就但求坐用最快的時間去到景點果班車唔鬼理佢咩野號~我只知我坐過E5同E2~
    其實即日來回仙台都無MUD野~只係粒幾鐘車~有D人天水圍番觀塘都要粒幾鐘~HAHA~不過即日來回青森就真係比較頭痕...
    [版主回覆05/31/2012 15:36:23]係就係好 stable, 不過係E5 用 mouse 有難度呀, 都有少少震架
    [Hitomi回覆05/30/2012 23:01:50]E5 -->Stable到我可以車上化妝XD
    [版主回覆05/27/2012 23:49:05]對於一個電車男黎講, 坐嘅火車, 都係一個景點黎架, 我就睬佢都傻, 坐邊架車我都係訓覺架啦. 不過, 最新果架 E5 又真係舒服好多嘅

    回覆刪除
  2. 我都會特登 check 會坐咩野車,不過我只係會迷 d 特色觀光火車,一般新幹線除左想坐下" 隼 " 號之外,我諗我都會以時間為原則呢...

    我岩岩買左機票七月中去日本,都係以鐵道為主題,主菜係由北海道坐寢台列車返東京,而家 plan 緊會唔會中途去東北一兩個地方,所以熱切期待妳嘅 blog 呀~
    [版主回覆05/29/2012 16:42:54]下次啦, 實有機會嘅
    [Melo回覆05/29/2012 14:41:40]我睇左官網,得函館出入 or 青森入函館出兩個 course 呢...因為我係由北海道玩返落東北,函館出入好浪費時間呀...
    [版主回覆05/29/2012 14:34:51]我問過 blog 主, 有青森入青森出架, 不過詳情要睇返官網
    [Melo回覆05/29/2012 14:25:28]好吸引! 不過時間真係難就呢...如果佢有青森入青森出就諗得過...
    [版主回覆05/29/2012 12:34:58]如果你都中意火車的話, 去青函トンネル記念館見学丫, 我地今次都想去, 不過交通問題去唔到, 你可以參考下呢個 blog , 超正
    http://blog.yahoo.com/_PQQDE47MH22AA6LSJCKEDRKNOA/articles/611518/index

    回覆刪除
  3. 哈,...我都佩服你每次都寫"咁長"...
    千層蛋係我指定要買的手信之一, 日本用當天材料做蛋糕, 同台灣同當地材料做蛋糕真係2碼子事情, 日本真係味道唔同d
    [版主回覆06/03/2012 13:28:30]男朋友都有話過我, 寫咁多字, 人地未必有心機睇, 應該相多字少. 但我自己的諗法呢, 如果我睇人地個 blog, 睇相之餘, 多字的, 可以了解多 d, 再衡量應唔應該去, 同埋越多字果 d, information 會多 d, 編行程都方便 d, 我份人, 係每件細微事項都要有準備架嘛. 同埋呢, 寫 blog 除左俾人睇, 最重要的, 亦係俾自己睇, 如果只係 load 晒相上去, 每張相加一句形容, 我洗咩寫blog 啫, 開個 hard disk 睇相味得囉, 寫blog 都係要記低d 自己將來會忘記的細節之嘛 . 至於有緣人有無心機睇, 我唔理得咁多啦

    回覆刪除