2011年11月27日 星期日

南下新加坡 - 第一天 A380 初體驗




2011 年 11 月 19 日, 星期六



1998 年, 廁紙第一次去新加坡, 第一次坐機場快綫
十三年後, 廁紙再去新加坡, 還是坐機場快綫
不過, 第一次在香港站上車, 第一次用市區預辦登機

住九龍的廁紙, 要會合在灣仔放工再趕飛機的草紙
再一次, 一個人, 兩個廿九寸行李上路
( 上一次, 是 2008 年去關西 )

草紙準時下午一時放工
以正常速度去香港站, 一時廿分到達
跟預期的一樣, 市區預辦登機無人排隊
快快 Check In, 快快走

趕上一時五十分開出的機場快綫, 廿三分鐘到機場



時間, 其實也只是剛剛好
甫下車, 就入閘, 去過洗手間, 已經開始登機啦

廁紙草紙, 不是沒想過我先帶行李在機場等草紙
只是, 我們擔心, 如果機場多人排隊 Check In, 我們就遭殃
今次不是坐國泰, 沒的用 MarcoPolo 的福利嘛
反正, 草紙無論如何也是在香港站坐機場快綫
只是廁紙在青衣還是香港站上車的分別
用上半價 Coupon, 其實也不過是廿元之差
廿元, 買個安心
好過最後一個登機, 全機等我們兩個囉



*     *     *     *     *



草紙處男南下新加坡

最期待, 就是坐新航的 A380

時間剛剛好, 也因為眼見 A380 的興奮



我倆, 竟然忘了要影登機閘口就衝上機
我倆的第一次南下, 竟然就帶有遺憾

15 號閘的 SQ861, 只好回憶在心中

Main Deck 的經濟艙





好 Emirates 呀


A380 的客艙, 跟其他飛機, 沒什麼分別吧

起初以為 A380 會是超級巨無霸

巨, 是巨, 不過也感覺飛機好短呢

就是機尾多條樓梯




坐前座的廁紙, 特意走到機尾上廁所, 就為一睹這條樓梯

嘗試走上上層偷看

可惜, 上層的出口是 Galley, 不好意思上去看

我影樓梯, 已經夠大鄉里嘛


廁紙草紙, 當然是想坐上層啦

可訂票之時, SIA Holidays 已經說上層沒有窗口位


Online Check In, 又換不了座位

枉我當日還冒著上班遲到的風險去做 Online Check In


到在香港站 Check In
職員指, 上層就只剩中間位

還是算吧, 我相信, 有生之年, 我一定會再坐 A380


相反, 航空公司都開始淘汰 747

可能無機會再坐 747, 有點捨不得嘛

十四年前, 廁紙第一次坐飛機, 可是日航的 747 呢


新航, 什麼都好, 就是 Online Check In System 不及國泰

廁紙草紙做 Online Check In, 要分兩次, 各自登入

即是說, 要換位, 就要冒一人換到, 一人換不到的風險


而且, 新航跟泰航一樣, 預先就給乘客安排座位

Online Check In, 只是換位, 而不是選位

亦即是說, 如果全機客滿, 根本就換不了座位


國泰的自選座位, 是有很大的自由度

但如果你做不了 Online Check In, 就有機會同 Buddy 分開坐

新航的預先安排座位, 其實也不過是保障乘客可以同 Buddy 一齊坐嘛


最新的 KrisWorld, 是這樣的




短短的四小時航程, 我跟草紙都好忙, 那有時間玩

不過, 我好欣賞這條日光線




忙影相, 什麼都影一餐

忙看 KrisShop, 有人要買飛機

還有, 忙欣賞美女


新加坡航空多年來都以 Singapore Girl 做生招牌, 當然要欣賞啦

可十三年前, 十三年後

男女比例依然是一比一

今時今日, 亦不覺 Singapore Girl 有幾靚

我跟草紙說 " 十三年前我坐新航, D 空姐好靚架 "

草紙, " 十三年, 都老晒啦 "


Singapore Girl, 失望

十三年來的美好印象, 就因為一班機, 幻滅
Singapore Boy 呢
不是 Uncle, 就有點電車男
或者, 應該叫飛機男
空少, 還是國泰港龍的型

Singapore Girl, 樣子, 是有點失望

不過呢, Very Helpful, 服務也超班
又給廁紙草紙送來 Big Big Surprise 呢

事情, 是這樣的

飛機迷廁紙, 草紙, 想買 A380 一比二百的模型



也想買一盒四架的飛機模型




沒看清楚, 就給空姐遞上 Order Slip

原來, 一盒四架的這一款, 只限 Mail Order, Inflight 是沒有的

問過空姐, 寄新加坡, 免郵費
寄香港呢, 妹仔大過主人婆囉
不過我們就在新加坡住五晚, 應該趕不及寄去酒店
因為一般要大概兩星期前預訂

問過可否安排預訂, 下班機提貨, 又不行
買不了, 廁紙草紙都有點點失望
不過, 又如何
失望, 解決唔到問題架

這個時候, 空姐大概不忍心看見我倆的失望樣

竟然問我倆有無小朋友同行
我答, 無
空姐依然說, 要送我們小朋友玩具
沒聽清楚空姐還說了什麼
廁紙以為, 小朋友玩具有飛機模型 ( 日航有嘛 )
就膽粗粗問可否送一套給我倆
失望, 一下子又變成開心
因為, 我以為有飛機模型玩具嘛

過了一陣子, 空姐都沒有送來玩具

草紙問, " 佢頭先唔係話送玩具俾你咩 "
" 咁人地唔記得, 唔通問佢咩 "
" 咁緊係唔問啦 "

廁紙過後才感奇怪
" 人地 D 英文咁顯淺, 你無理由聽唔明佢講咩架 "
有人眼碌碌 " ...... "

這個時候, 空姐送來一袋東西

無錯, 是一袋
大概, 機上有的玩具, 我都有
還有明信片, Playing Cards, 筆
大概, 可以送的, 都送給我啦
雖然, 玩具中沒有飛機模型
廁紙草紙, 亦由買不到模型的失望, 變為驚喜

驚喜, 是因為沒有想過是一袋

收到的一刻, 亦令廁紙想起
N 年前坐英航, 還算是個小妹妹的廁紙
跟空姐隨便說句喜歡那包 Snack
結果, 下機之時, 空姐給我送來一大袋

又記得, 那一年坐 Ansett

空姐又送我一袋的古古力
要知道, 不可以帶食物去澳洲
一袋的古古力, 可以在飛機慢慢嘆啊

這一袋玩具, 雖然最後都會全送表妹
不過, 收到那一刻的開心, 驚喜, 足以蓋過買不了心頭好的失望
亦足以令我對新航留下深刻又美好的回憶
Singapore Girl, 果然是新航的生招牌

新航的玩具, 挺多款式的

有零歲以上, 也有三歲以上的
Monopoly 都竟然有, 讚

人家新航派玩具, 可是見小朋友就派

單是廁紙所見, 玩具就準備了一大袋
國泰嘛, 拿著 Name List 派, 也限小朋友年齡, 有點小家
如果人家兩姐妹, 或者兩兄弟, 細的有, 大的無
小朋友不開心, 大朋友又頭痕, 多麻煩呢 

新航的飛機餐, 一樣好

還記得十三年前, 由新加坡飛檳城的辣海鮮飯, 讚

老規矩, 一人一款, 二人共享


西式
蝦通粉沙律, 正



中式
凍食薑蓉雞絲當中式沙律
原來, 好好味呢
創意之作




新航的特製防滑 Meal Tray, 讚
國泰只顧降低成本, 新航可極度揼本呢

廁紙草紙的 A380 初體驗

硬件, 雖然有點平平無奇, 跟想像的有點點差別
軟件呢, 讚
去新加坡, 一定要坐新航
Inflight Service 比國泰好之餘
SQ Boarding Pass 亦帶來遊新加坡的種種優惠呢

1 則留言:

  1. 你地係咪分開買機票呀?? 如果一次過ONLINE買....online check-in係可以一次過揀幾個人既座位ga!!! 嘻...我都成日留意d空姐/空少ga....SIA既空姐..公司要求既佢地既妝...唔係香港人既style呢....
    [版主回覆03/29/2012 22:43:34]我地係同一 booking no. 下買新航 package, 而佢 pre-assign 個位, 我地都係一齊坐, 只係 online check-in 要分開做, 無論用 booking no. log-in 還是 krisflyer no. log in , 都係要分開 check in, 奇怪

    回覆刪除