2009年8月18日 星期二

男人都喜歡女人嗲 ?

事緣, 某爸爸級同事說起他怎樣怎樣偏心阿女, 直認不違, 皆因


" 阿女識得虛寒問暖, 仲唔 " 冧 " 死 "


" 阿仔呢, 有事就識得叫老豆, 無事就淨係掛住打機 " 


 


廁紙回想, 廁紙媽就經常說


" 你老豆已經錫到你燶, 係你唔識得嗲你老豆, 如果唔係, 你要咩都得啦 "


 


男人真的這麼喜歡女人嗲?


有一天, 廁紙問草紙


 


" 係咪所有男人都中意女人嗲架? "


" 你見依家好多公司嘅高層都係女人就知啦 " 


又 O 嘴, 無言以對


草紙補充 " 家下 D 女人越來越叻, 事業為重, 唔靠男人, 唔嗲男人, 無仔溝咯, 咪寄情工作囉, 越做得叻, 眼角就越高, 更加唔會嗲, 邊有仔要丫 "


" 我都唔識嗲, 唔中意嗲架, 咁你又要? "


" 呢個係你嘅性格, 我改變唔到, 中意你, 就要中意埋你嘅缺點 "


" 次次都唔夠你講 "


" 你呢 D 做公營機構嘅, 個腦邊有我呢 D 做商界嘅轉得快 "  


 


我個腦幾時先可以轉得快 D ?


1 則留言:

  1. 哈,喜不喜歡~ 要看那女孩子的心意了, 有些很有機心的, 嗲,是有企圖的, 我不喜歡~還會給她一點苦頭:P
    天生的嗲嗎? 也遇過, 像天使一樣~ 嗲得來是感到她是為自己著想的, 嗲得來是想妳開心的~
    受不了><

    回覆刪除