2009年8月17日 星期一

倍產 ? ( 下 )

每次問草紙 " 假如有一天...... 你會怎樣怎樣? "


草紙每次都答 " 我不會答假設性問題 "


不過, 總有例外的時候


為保留原創味道, 以下對話會用廣東口語記錄


 


" 假如有一日, 你同我結左婚, 我突然要生仔, 而你又返緊工, 你會點? "


" 梗係即刻去醫院睇你啦 "


" 你返梗工喎, 一定走得甩架? "


" 我同老細, 同事講清楚, 人地點都會體諒, 放我走啦 "


" 咁如果真係走唔到呢? "


" 大不了咪唔撈囉, 老婆緊要定返工緊要先? 工無左可以搵過, 老婆, 無得搵過架喎, 你都係中意佢先同佢結婚啫, 梗係去醫院倍老婆生仔啦 "


" 但係可能痛好耐, 痛十幾廿個鐘都仲未生得喎, 咁你又係醫院倍我等呀? "


" 咪一齊等囉, 都要等架啦 "


" 又如果, 你原先只打算用幾萬蚊係私家醫院自然分娩, 但係我唔想痛, 我想開刀或者無痛分娩, 又要俾多幾萬, 咁你點呀? "


" 都要俾架啦, 你唔會預錢只係預到岩岩好架嘛, 預左會有突發事情要用多左錢架嘛 "


" 俾多好多錢喎, 你唔肉痛架? "


" 都要俾架啦, 家下兩條人命喎, 錢, 無左可以搵過, 老婆無左搵唔返喎, 點都要俾架啦 "


" 嗯 " 


" 我咁答, 你放心啦 "


" 咁你係咪真係會倍我生仔架? "


" 嗱, 我會係你隔離倍你等到你生, 但係你唔好要我睇住你生囉, 我驚血, 好核突 "


" 咁我又唔會勉強你睇住我生, 不過至少你都要係醫院範圍內, 而唔係我生仔, 你就風花雪月囉 "


" 我實倍你生, 你知你地 D 女人幾小器架啦, 唔倍喎, 過得呢鋪, 以後每次嘈架都拎黎講, 仲唔煩都煩死呀! "


 


O 晒嘴, 原來呢個先係重點


2 則留言:

  1. Hi,你哋好得意呀!如果願意嘅不如快D結婚、生仔呀!不過好多事人都係控制唔到嫁,有興趣睇吓呀: http://hk.myblog.yahoo.com/welovetinman/article?mid=95 2006 年10月11日(懷孕三十九週)作戰開始
    [版主回覆09/13/2009 01:37:00]如果你依家問我地, 我地都會答, 依家唔想生仔, 但係唔保証第日會改變主意, 事關身邊太多人初初都係咬牙切齒話唔生, 最終咪又係生, 只不過, 呢一刻, 大家都覺得, 仲未 ready 去生仔, 生仔, 要 plan, 要做, 要兼顧, 要犠牲嘅嘢實在太多, 玩人地個仔就梗係好啦, 唔洗負責任丫嘛, 所以得閒我都中意帶兩個表妹去玩

    回覆刪除
  2. 我老公對答同草紙一樣呀, ^^
    [版主回覆09/13/2009 01:31:00]講俾每個friend 聽, 人地聽完都係 O 晒咀, 咁都俾佢諗到, 每次我都唔夠佢講

    回覆刪除