2008年12月7日 星期日

手套背後

每日返工, 用得最多的, 就係一雙手, 無他, 我係靠雙手去賺錢嘛, 所以, 傷痕累累的, 又係雙手. 雖然帶上了手套, 但我接受不了接觸過屎, 尿, , , 痰...... 都不徹底洗手. 除下手套, 沖沖清水, 絕不是我的作風. 我可是跟足指引, 每個工序前後, 都認真用皂液洗手哦.


洗手, 洗手, 再洗手, 加上對 hibiscrub 敏感, latex glove 又敏感, 對手乾到不得了. 每逢冬天乾燥, 隻手更加又紅又滾又痛, 仲有裂痕. 可幸的是, 醫院近一兩年, 開始提供 latex free glove. 消毒皂液除了 hibiscrub, 亦有其他消毒皂液, 也有比較溫和的普通皂液, 我雙手才好多啦! 入行後這幾年, 用雙手賺了不少錢, 但亦花了唔少錢係雙手.


由做 nursing student 開始, 就用左唔少心機時間去搵好用0hand cream. 由平價的 Atrix, 中價的 The Body Shop, Herbacin, L'occitane, Crabtree & Evelyn, 到高檔的 Jurlique...... 大部份在 newsgroup 被公認好用的 hand cream 都買過試過. 不過最鍾情的, 都係 Crabtree & Evelyn Hand Therapy. 由我 2003 識佢開始, 一直用到依家. 最中意係 Gardeners, 貪佢夠潤, Summer Hill, Rosewater, 限量的 Citrus 亦好香呀. 精打細算如我, 每年聖誕都會趁 Crabtree & Evelyn Christmas Sale 大量入貨, 要足夠捱到下年的 Christmas Sale.


2008 Christmas Sale



不是說 Jurlique, L'occitane 唔好用, 而係加價加得太快. 相對 Crabtree & Evelyn 每年有 Christmas Sale, 按每 ml hand cream 的價錢, Crabtree & Evelyn 抵用多啦.


廁紙要用最優惠的價錢等雙手好好享受下, 當然, 我也希望草紙拖住我時, 會讚我雙手滑滑的啦! 不過, 草紙冬天拖著廁紙時, 只會嫌棄我雙手搽了 hand cream 笠笠的, 仲想唔拖呀!


護士風光的手套背後, 亦有不為人知的可憐故事哦!


沒有留言:

張貼留言