2008年12月4日 星期四

身體牛油

草紙, 身體店的身體牛油又一年一度大減價啦!


2002年起, newsgroup 認識 The Body Shop body butter, 每年冬天都會買來過冬. 最愛的芒果味, 每年一盒, 到今年已經第七年啦. 人家好好的有個名叫 body butter, 點解無啦啦變成了身體牛油呢?


話說, 去年廁紙叫草紙幫我買... ...


廁紙 : 草紙, 你等間行過 Body Shop 幫我買盒 mango body butter


草紙 : body butter ?


廁紙 : Body Shop body butter , 依家特價七十五蚊盒, 你幫我買盒芒果味丫


草紙 : ... 身體牛油!


廁紙 : 咩身體牛油呀?


草紙 : 身體店身體牛油0, Body Shop body butter , 仲唔係身體店身體牛油?


廁紙 : ... ...


廁紙每晚臨瞓前努力搽 body butter 的時候, 都會諗起呢段, 我覺得好 sweet 的對話. 同草紙一齊之後, 佢帶俾我好多好多0既歡樂, “身體牛油”都俾佢諗到. 草紙仲話, 如果你將來飛左我, 就唔好再用身體牛油. 如果唔係, 你每次用, 都會諗起草紙架!


2002 年買的 Melon Seed



2007 年買的 Mango, Peach, Brazil Nut



沒有留言:

張貼留言