2015年1月13日 星期二

吳太新年敗家軼事




2015 年 1 月 9 日, 星期五



上個月
紅心煲飛到廁紙家的那一晚
不小心, 我撞崩了我最愛的 Cassis 心煲

雖然, 甩漆的只有 1mm X 2mm
而且是正面看不到的位置
但還是超級心痛
我最喜歡這個嘛

一度想從 ebay Bid 一隻回來補償
無奈因為 Paypal 的問題, Bid 不成

又一度, 有人願意幫我從台灣寄一組回來
但因為擔心郵寄會損壞而猶豫

天意也好, 緣份也好
廁紙都已經放棄之際
竟然有 JM 放售

雖然, 我排不成
但又剛好, 有人 PM 問我要不要
而價錢, 還要是我預計中平
Wow......

這天
老遠跑到港島東都要接紫心回家唷

左邊有 Label 的, 是新入手的美版
右邊無 Label 的, 是撞崩了的台版

兩個有點點分別啊
各有各美
 

本打算一個用, 一個供奉的嘛
但兩個都超美, 應該捨不得用啊



*          *          *



2015 年 1 月 10 日, 星期六



某天
吳太跟吳生說
" 呢四個月, 我地要節衣縮食啊 "
" 搬屋之後, 我地就可以過返以前嘅生活啦 "

吳生問
" 你以前嘅生活即係點呀, 奢華呀 "

吳太, 忍不住笑
心裡想起陳振聰, 答
" 係呀 "
" 食野唔洗睇價錢囉, 想去旅行就去旅行囉 "
" 搬屋之後, 唔洗供樓交租兩邊供, 我地就有錢買傢私架啦 "
" 依家, 每項都要計清楚呀 "

這個警告
是由吳太發出的

但是, 不到幾天
吳太又想買 LC 囉

而最幸福的是
當吳太問吳生買不買好的時候
吳生答, " 緊係買啦 "

吳太自我辯解
LC, 買就買吧
大不了, 就兩個月無雪櫃用, 等出糧才買囉

就是這樣
去年, 在 Sogo 買不成的 Gift Box
今天, 在 CC Super 買成了
而且, 價格更低呢





*          *          *



2015 年 1 月 12 日, 星期一



本來找到第二個紫心煲, 已經心滿意足的阿太
敵不住 Facebook 天天洗版的 OB

抵擋不住代購願意面交
當面開箱, 又可以 Check 貨的引誘
人買, 我又買
( 雖然不太喜歡這個代購福袋的白色碟 )

OB 實物都好美啊
但問心
Orange Blossom 跟 Marrionner
我喜歡 Marrionner 啊
但兩次都不夠快
Fan's Favourite 的又不是想要的 Size 
就是無緣啦


這邊廂, 口口聲聲要節衣縮食的阿太
那邊廂, LC 買完一件又一件

這邊花多了嘛, 唯有另一邊節省少少啦
一個人去吃 $44 的 Food Court
沒有去吃 $12x 的鰻魚飯
好大進步啦

期待草紙不用遲放工, 可以陪我吃晚飯的日子
我好想煮飯, 帶飯啊 



1 則留言: