2015年1月12日 星期一

吳太聖誕敗家軼事




成為吳太後的第一個聖誕節
跟從前一樣
不會, 亦不需要買聖誕禮物送給人
亦不會買聖誕禮物給自己

但今個聖誕
不知不覺間
買了好多禮物給自己啊



*          *          *



2014 年 12 月 9 日, 星期二



戀上 Le Creuset 的地獄廚神
繼續買 LC

一直都心儀這個木鏟啦
但又一直都覺得有點貴而無買

前陣子上完 " 生炒糯米飯 "
又趁有 7 折, 還是買


果然, 好好用啊
早知, 一早買這個啦
那堆 Silicon, 即時打入冷宮




*          *          *



2014 年 12 月 11 日, 星期四



阿太無聊的一天
來個 LC 盤點

才一年
應該是, 一年都無
已經買成這樣
其實還有一個 32 黑媽, 一個加藍 Stockpot 沒上鏡啊


曾經說自己一個紫色煲都無的阿太
此刻, 擁有最多的, 就是紫色



*          *          *



2014 年 12 月 15 日, 星期一



Le Creuset x L'Occitane 的花花盅
一度瘋搶

這天
無心插柳下, 竟然給我遇上
又剛好 L'Occitane 會籍還欠 $400 的積分
一於買這個


不太熱愛花花盅的廁紙
有想過當賺 L'Occitane 分, 就放出去

但想起上次的經驗嘛
既然賺不了幾多, 還是算吧

不過現在學精了
不開來用的說, 就不要撕掉 Label 啦


同日, 又跟代購交收這個 OB Cocotte



*          *          *



2014 年 12 月 16 日, 星期二



不知幾時開始
玩 LC 煲, 亦玩 LC 磁石
( 玩磁石, 總好過玩煲吧 )

上次買過日本的 Crossover 磁石
性價比, LC 的自家磁石好得多呢

機緣巧合
從 JM 手上接收這個


Yeah......
但我還欠 Cassis 啊


同日
阿太, 一個人, 單拖去工展會
是日 Target, 貴價砧板
結果, 買成這樣


阿太變師奶的自我安慰
孖人車仔比李錦記車仔高貴多啊

去工展會, 一心就打算買砧板
還是地獄廚神的我
幾百元的一塊砧板, 好貴吧

在 Booth 猶豫之際
眼見好多資深阿太想也不想就付錢

一於豪出去

都說年資尚淺的我, 無 Sense, 無經驗
一心打算買中 Size 砧板就算

剛巧, 一位資深阿太拿出拉尺
度一度, 道 " 緊係買最大啦, 放在 Sink 盆上面用嘛 "
哦, 一言點醒低 B 人

那個系列最大 Size 的一塊
成為 $8xx
出 Blog 之日, 已經給我不小心掉到地上
裂了一角, 但是, 無心痛囉
人無受傷, 走運啊

砧板, 的確越大越好用
只是, 現在的小廚房, 小 Sink 盆, 洗的時候比較麻煩
期待新家的小廚房, 大 Sink 盆再用吧


是日的另一 Target
Staub 10cm 鑄鐵小煲
又是 " 恨 " 了好久啊
用蒸爐蒸煮的我, 要煮豉油熟油就方便多呢


至於買 10cm 煲
又何解買多個 Staub 南瓜
哎......
一言難盡

一來
買滿一千送一粒磁石
我好想要磁石嘛
更差點因為磁石, 去買非 Target 的 Staub 18cm
雖然, 出 Blog 之日, 其中一粒磁石經已墮地重傷

二來
舊色南瓜難求, 價錢又超級相宜
一個用, 一個供奉囉
Staub 的南瓜煲, 用來裝飾超美呢
( 我認, 我買煲已經買得有點瘋 )
又或者, 將來有天, 用來送人呢
趁低吸納嘛
 
是日
機緣巧合之下, 不買又買
回家嘛, 決定賣煲


這個 Stockpot
想當日, 因為不打算買 32 媽而買的
當時, 有人叫我買個大煲煲湯

後來呢
入手了 32 黑媽
再後來, 又入多一個 32 紫媽
( 足夠一個當煲, 一個當鑊啊 )
這個嘛, 就更加沒用過啦

慶幸一向手多多的廁紙
竟然無幫這個湯煲撕掉貼紙
全新, 蝕少少, 賣出去吧

又竟然
超級意外地
即晚就有人垂青
還要有幾個人爭
第二天, 極速交收
早知, 就不用蝕少少啦

如果
將來打算放賣的話
LC, 還是買熱門色比較好吧
雖然, 熱門色不一定是自己都喜歡的顏色啦



*          *          *



2014 年 12 月 18 日, 星期四 



本來呢, 去工展會那天
我想去 Sogo 買禮物盒的

因為 Sogo LC 姨姨的超好 Service
又因為那堆 Quality 超好的貨品
最終, 走
也當然因為這樣, 造就我在工展會買得瘋狂啦

買不到粉紅 Gift Box
竟然遇上 JM 幫忙在新加坡帶貨
買得更加可愛的紫色 Gift Box 呢




*          *          *   



2014 年 12 月 19 日, 星期五



這一晚
帶了個紅心煲回家
一度擁有四個心煲

第二天
又送走了紅心煲
唉......




*          *          *



2014 年 12 月 26 日, 星期五



最初玩 LC, 我只喜歡花花煲, 花花盅
自從擁有第一個 Cassis 心呢, 愛心不愛花了

之前在日本都買不到的 Powder Pink 心盅
終於遇上 JM 割愛


之前沒有買粉紅色的心心盅去跟我的 CP 心煲配一套
有點遺憾呢

玩 LC
有些時候, 還是買了再算吧



沒有留言:

張貼留言