2012年11月30日 星期五

花嫁物品第九回 - 龍鳳被




2012 年 11 月 29 日, 星期四



早在幾年前, 廁紙已經看上雅芳婷的 Hello Kitty 中式龍鳳被
當年, 草紙已經叫我先買
但是, 當年十畫都未有一撇
買了, 豈不是跟人表明我好恨嫁
雖然, 我認我恨嫁

好啦, 到上個月
盛女花嫁終於有眉目啦
廁紙又走去看龍鳳被
我對龍鳳被的興趣絕對大於婚紗

先前說過
一輪研究後, 只會考慮 Casablanca 的京劇, 或者雅芳婷中式 Hello Kitty

這陣子, 四出走訪雅芳婷的專門店, 專櫃
看過不知幾多次, 才有一間分店願意打開枕袋給我看
不看, 由自可, 一看, 不得了
就只是看過枕袋, 都還未看過床單, 被袋, 就已經選定了

早兩天, 天氣轉冷
廁紙自己換被心
家裡沿用已久的是雅芳婷的 Sanrio 系列
而被心, 有雅芳婷, 也有其他 Brand

不換, 由自可, 一換, 不得了
人家雅芳婷, 貴得有道理囉
就是這樣, 肯定了

同日晚上, 再一次打探廁紙媽口風
二千元一套的雅芳婷中式 Hello Kitty
廁紙媽, 竟然無明確抗拒

我知, 我知
龍鳳被是阿媽買的嘛
不過, 阿媽買, 還不是用我的家用去買
亦即是, 我自己付錢
既然我付錢, 當然忠於自己所愛
貴一貴都買雅芳婷中式 Hello Kitty

今日, 吉吉島荃灣店重新開張
廁紙一早衝出去搶 Casablanca 被
走過床品部, 當然又去看 Hello Kitty

我知, 我知
要買, 應該上星期一田減價就去搶
但是, 我懶得去一田嘛
我亦好怕去一田的大減價, 人多的恐怖
何況, 雅芳婷的女兒紅從來都鐵價不二, 更莫說是 Hello Kitty
一田大減價, 都應該減不到那裡去
所以當時想, 明年五月才買啦, 免得買了阻地方

誰知, 今日走到雅芳婷
因為有 J Card
中式 Hello Kitty 九折再九折
( 一田應該都差不多吧 )
剛巧, 又有張中式 Kitty 被
Sales, 又願意打開給我看
不看, 由自可, 一看, 不得了



雖然新款沒有上一代的大 " 囍 " 字
不過暗花都好靚呀



被的另一面是暗花
Sales 稱, 床單都是這個模樣呀



超級超級喜歡這對暗花 Kitty 頭


早買雖然不等於早享受, 不過遲買就一定加價
不過, 廁紙還是有點點猶豫
現在買就要決定繡字的日期
而我們的婚期還未定, 亦 Flexible
不繡字, 又好像蝕底

好彩, 經草紙一提
可以繡我們的生日嘛
2013 年的生日
婚前最後一個單身生日
就當是婚前最後一個單身生日禮物
Good......

就是這樣, 乖乖付上 $1887.3
( 四尺半床, 80" X 90" 被 )
被心嘛, 明年五月再買啦

出 Blog 這天, 又收到 Jusco 冬日床品展的傳單
12 月 4 日開始
照計, 應該再平多幾十元
真是......
不過算啦, 難得買得心頭好, 豪出去

等收貨的同時
提提草紙
既然龍鳳被都買了
都是時候要向廁紙家提親
要不, 龍鳳被好難見光吧
最好是聖誕婚展前提好, 到時, 順便買唐餅
那就 Everything All Right
等嫁啦



*          *          *          *          *



至於是日終極目標, 去吉吉島搶的 Casablanca Garfield 被
超筍價再 J Card 九折
成為 $179.1



這張被, 有段故的
話說, 早在十月初
同事在吉吉島以不用二百元的價錢買得一張灰藍色
但礙於同事知道我不好 Garfield, 而沒有跟我提及

後來, 廁紙因為要買雪狐絨被, 而提到這張 Garfield
我摸盡整個床品部最滑的一張同類毛毯
可惜, 當時我見過最平的, 都要 $299
OK, 我等



等呀等
每一次逛床品部
每一次摸完 Garfield
我都不能自拔, 好想帶它回家
於是, 十一月初
我明知應該可以再平, 我都用 $299 在護協的 Casablanca 展銷先買


好啦
貴買完, 都未用過
又收到 Jusco 的傳單, 荃灣吉吉島開幕限定, $199
為了不蝕底, 為了溝淡
我決定買多張
所以今早跟同事走去搶囉
廁紙還幫要返工的同事搶多張呢

好啦, 現在家裡有兩張紅色 Garfield
還有一張 N 年前廁紙姨送的 Winnie the Pooh
我決定, 明年大婚之日, 我會拿走一張做嫁妝



*          *          *          *          *



出 Blog 之日
2012 年 11 月 30 日
可能, 還有一年......
廁紙就變草紙太, 人家的內子啦

2 則留言:

  1. 龍鳳被竟然無點大加價@@
    當年我買5尺SIZE 龍鳳被套裝都係二千幾@@
    btw~~其實紅色呢套係靚d的~
    呢套新的真係唔洗乾洗? 普通洗真係唔甩色???
    [Hitomi回覆12/02/2012 16:40:22]推算大妹未來兩三年內結婚~覺得送龍鳳被套不錯啦(母已仙遊)XD
    btw~~遲下你報告下實況啦
    [版主回覆12/01/2012 00:13:12]佢聲稱新呢套改良左, 濕洗都得架, 問左幾間都係咁講, 如果要乾洗我就唔考慮架啦, 好得閒咩, 我粗用架嘛. 不過出左新之後, 舊果套都買唔返架啦, 粉紅色就無轉新. 莫非你有興趣再買過套?

    回覆刪除
  2. 可能因為我不愛HELLO KITTY喇...當年買龍鳯被時...我幾經考慮都係唔買雅芳婷既KITTY...而買 Casablanca ...真係好舒服呢~~~
    [版主回覆12/04/2012 23:27:45]其實 casablanca 都好滑架, 京劇果套攤出黎好靚架. 不過我媽好堅持雅芳婷個連心扣係貴得有道理, 咁我自己換被果時都覺得連心扣方便嘅. 同埋最主要係, 我有張唔係連心扣的其他 brand 被, 個耳仔係扯爛左, 所以貴 d 都買雅芳婷

    回覆刪除