2011年8月2日 星期二

我不要升級

2011 泰國親子遊


幾經波折, 終於順利完成, 完滿結束


 


只可惜, 回港之日


驚見 Yahoo Blog Upgrade 的惡耗


The First First First Impression, 就是我不喜歡新的版面


再從已經 Upgrade 的 Blog 所見, 只有一連串的有彈無讚


Yahoo, 你攪什麼鬼呀


人家用 Yahoo Blog, 都因為簡單易用


轉新版面, 好多 Background Info 都要重新做過


有幾多人會有閒情逸緻再去處理呢


 


記得當年剛有互聯網的時候


廁紙好想好想製作一個自家網頁


教做網頁的書都買了, 可最後因為技術上的問題


根本沒有開始過


 


Blog 的出現


讓有中度電腦障礙的我, 都可以擁有一個自家 Homepage


天馬行空, 天花龍鳳, 寫什麼都可以


 


雖然有人將 Yahoo Blog 當做一個工作, 生意平台


Yahoo Blog 亦越來越多廣告 Blog


但大部份人寫 Blog, 都是記錄點點生活軼事, For Leisure


如果, 連娛樂都諸多麻煩


或者, 都是時候終止啦


雖然我極度捨不得這個陪伴我將近三年的 Blog


 


廁紙最怕最怕呢, 就是 Upgrade 以後不可以再 Offline Back Up Blog


我寫 Blog, 給人看是其次, 給自己留個回憶才是主因嘛


如果不能 Back Up, 還有必要寫 Blog 嗎


所以要趁 Yahoo Blog 全面 Upgrade 前努力追 Blog


給自己留個完整的回憶, 寫個完整的遊記 


2 則留言:

  1. 完全同意!
    知唔知點樣轉返舊板?
    [版主回覆08/02/2011 22:05:00]唔知呀, 佢遲早都要你 upgrade 架啦, 唯有快快清晒d 舊 blog, 到時upgrade 完唔店咪唔再玩囉

    回覆刪除
  2. 請問點樣Offline back up blog點呢? 我都好想儲存返啲blog, 好驚一日無咗個Yahoo! account就乜都無晒。麻煩晒~
    [版主回覆08/07/2011 00:03:00]
    我係跟以下條 link 的方法去 back up blog 架, 不過我都起碼一年前開始用, 當時的 firefox version 得, 唔知依家的 version 得唔得, 我諗你可以試下先丫.
     
    http://littleblackrabit.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1100161
     
    如果ok, 每次back up 完, 最好 double check 下篇 blog, 試過篇 blog 太多野, 會back up 唔晒. 同埋試下 offline 之後開唔開到個 back up.
     
    希望幫到你啦 

    回覆刪除