2009年10月1日 星期四

歌名記情

2009 年 9 月 29 日, 星期二


經歷過中秋做節事件


草紙跟廁紙晚上睡前的對話


 


明知愛這種男孩子, 也許只能如此


你成日重複犯錯


應該係你愛得太遲


所以每隔兩秒我都想起你


咁你記住他約我去迪士尼


 


你屋企種到你天之驕女, 死性不改


你夠成日重複犯錯咯


你是我的驕傲, 我感激我遇見, 有好多情深說話未曾講


只是你有心病, 想得太遠


曾經有人令到我向左走向右走, 我都會令自己壯志驕陽


好多事都會過去的


感情線上, 你令我終身美麗, 所以我對你十分愛


呢個係你懷著笑意的決定


但我只係16 號愛人


16 號咪好囉, 都無第 17 個


我始終相信好心好報, 打開窗, 會有風裏密碼


仲有, 你有好 " 歌 " 獻給你


 


記不清楚一字一句, 大概是這樣子


綜合了草紙廁紙的兩年情


沒有留言:

張貼留言