2009年9月20日 星期日

原來個天一直都係到暗示

2009 年 9 月 1 日嘅下午


幾秒之間, 我同你去泰國的希望幻滅


諗住轉同阿爸阿媽去, 點知又訂唔到機票


你當時就話, 既然咁唔順利, 咁多阻滯, 就唔好勉強啦


無辦法之下, 我只好接受現實


唔諗泰國, 唔諗日本, 留係香港養生修息


 


無耐, 就從 Yahoo 得知日本九月尾可能大地震


雖然依家日本仲一切正常


但係, 我地去唔成, 可能就係避左呢個可能發生嘅一劫


 


前幾日, 你係天文台睇到有個颱風 " 彩雲 " 可能打到黎


你當時就估, 如果真係吹黎香港, 大概星期六就打到黎


我地就話, 之前個天唔俾我地去旅行, 可能就係要避開呢個颱風


雖然, 個颱風依家吹緊去日本, 我地亦唔打算去旅行啦


但係, 一而再咁避過兩個可能發生的劫, 我已經相信個天之前係俾緊暗示我 


 


今日, 本來係我預算要去泰國嘅第一日


下午, 我仲有少少埋怨咁話, " 本來我依家應該係泰國架 "


點知, 岩岩睇晚間新聞


曼谷又黎集會


原來今日係反他信三週年


雖然依家佢地仲未有進一步嘅行動


但係回想曼谷之前所發生嘅事


真係好好彩, 慶幸我地今次去唔成


你岩岩係電話到, 亦都再重申, 你唔想去一個政局咁唔隱定嘅地方


你唔想去一次旅行連份工都無埋, 你唔想瞓機場, 就算幾平你都唔想去


你之前之所以話肯同我去, 只係因為我好想去而倍我去


雖然泰國一而再咁令人卻步


但係, 我真係好想可以同你去一次曼谷, 去一次蘇梅


沒有留言:

張貼留言