2009年9月10日 星期四

重投化妝品懷抱

根據 Excel 紀錄


廁紙第一次買化妝品, 在二千年


( 小時候廁紙媽買的玩具化妝品不算 )


記得當時跟中學同學行 Red Earth, 買了第一盒粉紅 lip gloss $20


之後又買了一盒粉藍色的 Red Earth lip gloss, 減價 $5, 搽上咀顏色怪怪的


因為這兩盒 lip gloss, 開展廁紙人生的化妝歷程


隨後又買了 eye shadow, 都是那些十幾元貨色


 


2001 年, 去澳洲旅行, 特意從澳洲買 Jurlique 回來


其實當時的廁紙並不認識 Jurlique, 也不知道什麼是 Jurlique 皇牌產品


當年只知道 Olay, Neutrogena, Loreal 等萬寧有售的品牌


只是, 從互聯網得知, 在澳洲買 Jurlique 比較便宜


沒有在香港格價, 就胡亂買點 Jurlique 回來


當時的廁紙以為, 香港的 counter 化妝品很貴, 所以就去澳洲買


買了點落妝產品, 也買了人生第一支粉底


後來發現, Jurlique 的化妝品, 落妝產品一點都不好用


還好當時聽 Sales 說, 買了好好用的 hand cream 跟 face cream


Sales 送的 sample, 也是超好用的皇牌產品


 


上大學以後, 在大學報了化妝班, 正正式式開始學化妝


其實呢, 那個化妝班, 也不全是教化妝, 導師都在推銷它們的品牌


無知的廁紙, 當然又給化妝導師欺騙, 買了 Nu Skin blush 跟一支不知名的化妝掃


後來才知道, 很多大品牌都比他們推銷的便宜


 


再後來呢, 胡里胡塗找到一個叫 mrshoney 的 newsgroup


從 newsgroup 學會化妝的步驟


也在 newsgroup 看多了人家對各產品的評價, 開始學買 counter 貨


廁紙當年可是非常沈迷, 也非常喜歡 mrshoney newsgroup


每日也要追看, 也積極留言


從 mrshoney, 到後來分裂出來的 chrmic, 廁紙都是捧場客


也因為那 newsgroup, 廁紙曾經認識過一班愛化妝愛美的網友


曾經就試過, 因為有網友有 Anna Sui discount 而一起出動大買特買


也因為 newsgroup,  認識網友四丫


四丫, 如果你有機會看到這篇 Blog


我想話你知, 這些年來, 每次去 LaneCrawford 買東西, 都會用上你的 VIP


多謝你這幾年來帶給我的 LaneCrawford 10% discount, 多謝!


 


廁紙最沈迷化妝品, 就在讀大學的幾年


當時, 廁紙每日約有一百大元的零用


可每月花在化妝護膚品的就千多二千元


亦試過用信用卡買的差點入不敷支


那幾年間, 由只有幾件化妝護膚品, 到幾個大櫃桶也放不下


因為貪新鮮, 舊的還未用完就買新


當然, 也因為買過, 用過, 才知不好用而再試其他


高峰時期, base 有好幾支, 粉底液有好幾支


2 way cake 有好幾盒, 碎粉也有好幾盒


RMK, TLC, Armani, Sofina, IPSA, Anna Sui....... 各大品牌, 各大皇牌都擁有過 


印象中, 完全用光的只有 RMK base, Armani 2 way cake


Eye shadow 呢, 沒有一百, 都有八九十個不同的顏色


紅橙黃綠青藍紫金銀灰啡黑, 不單止什麼顏色都有


同色系的也有好幾款, 深淺色, 帶閃, 帶光澤, 啞色都有


Blush 呢, 也有十幾個


就如一位舊同學所說, " 只有自己才看得出那分別 "


 


到後來, 為什麼不再買呢


工作以後, 每天上班都戴口罩, 化妝也不過是滿足自己, 別人根本看不見


再者, 口罩或多或少都會弄花妝容, 那還不如不化


還有嘛, 就是人家總覺得護士應該素顏


同一個妝, 化在一個 OL, 一個空姐臉上, 是美, 是優雅


化在護士臉上, 卻變成妖豔


就算只是 base + 碎粉 + blush, 人家也會嘩嘩聲, 去邊呀化成咁?


人家的看法, 或多或少都有影響吧


日子久了, 就沒心情化妝, 也沒興趣再買化妝品


一來, 要買的化妝品也買的八八九九


二來, 新產品還不是新瓶舊酒, 換個包裝, 來個 mix & match


廁紙舊有的化妝品嘛, 其實已經少用, 或者不敢用


粉底, base, 碎粉, mascara 都丟掉了


那些當年我珍而重之的 2 way cake 粉盒, 竟然也變黃


將之棄掉, 捨不得, 繼續保留嘛, 還不是繼續黃下去, 早知一早就拿來用嘛


前陣子, 發現一些 cream 狀 eye shadow 發霉才棄掉唷


其他呢, 還是繼續保存下去, 捨不得



以上是廁紙前陣子丟掉的小部份化妝品珍藏


 


這兩年, 廁紙少化妝, 除了工作關係, 主要是因為草紙喜歡我素顏


自己喜歡的人喜歡, 才是最重要嘛


可廁紙現在又決定重投化妝品懷抱


一來, 年紀大, 要修飾修飾


二來, 化妝影相才好看唷


翻看從前的照片, 有化妝好看多嘛


草紙也覺得我應該化妝才影相


為了影相, 決定重投化妝品懷抱


 


經過好幾天網上研究, 買了 NARS makeup primer



試用了一次, 果然不錯唷


本來會浮粉, 會變暗的 Maquillage 2 way cake


配上 NARS base, 竟然不怎麼浮粉, 也不暗


也沒有 Laura Mercier foundation primer 的怪味, 超讚


用上四丫的 LaneCrawford VIP, 10% off, $297


除了要用完 Maquillage 2 way cake 存貨, 也想買 liquid foundation


決定要買 Armani 的, 不過是 face fabric 還是 luminous 呢


還有, 用了兩年的 Chantecaille 碎粉也快用完了


繼續買 Chantecaille 還是 Armani 呢


苦惱中 


6 則留言:

  1. Nice blog!
    NARS base is good? Laura Mercier foundation primer 的怪味? 我好喜歡佢隻味
    [版主回覆09/12/2009 23:26:00]幾年前用過 LM foundation primer, 亦用過 LM tinted moisturizer, 簡單來說, 我自己係混合偏油, 個人感覺 LM 的產品都係岩乾人用, 乾人用完覺得好潤, 我油人用完就覺得 lup 囉, LM foundation primer 搽左你會 feel 到有層薄膜, 但係 NARS 就好快吸收, 比 LM 更薄, 亦更容易推開, 好少份量就夠搽全面

    回覆刪除
  2. Armani 啦, 因為真係幾好用, 我自己就用RMK 個CREAM foundation , 懶鬼時用 LM 的礦物粉, 越出汗越貼, 我試過用LM 之後去晒左幾個鍾(去掘蜆), 之後都唔覺油光滿面, 勁呀.
    [版主回覆09/14/2009 17:51:00]今日去試左啦, 都係買 LM loose setting powder, 如果礦物粉當碎粉用, 一來貴, 二來睇唔出有咩分別, 當粉底用, coverage 又唔夠. Armani 碎粉得 15 g, 以 $ / g 計, 咪仲貴過 chantecaille

    回覆刪除
  3. 實在太有同感啦!! 日日都要帶口罩... 擦個mascara都比人嘩黎嘩去... 完全唔使化妝.... 不過我個黑眼圈仲黑過d 病人呀.... 買埋買埋咁多化妝品淨係大時大節先有用.... =.=.....
    我最近都用緊LM gei foundaion primer 同 tinted moisturizer ar... 不過夏天用好lup... 同埋唔好以帶mask....
    [版主回覆09/15/2009 18:44:00]我曾經有諗過, 我咁貪靚, 不如轉過份可以日日化妝扮靚嘅工丫, 之後又諗, 當你份工要求你日日化妝, 到時又可能化到厭, 唔想化 

    回覆刪除
  4. 哈哈.... 都係架... 同埋化妝係毒藥... 愈來愈深, 愈來愈濃...
    同埋做nurse轉工都好難諗喎... 人工ok又stable嘛...

    回覆刪除
  5. 我都係呀!  返工穿制服, 唔去街就冇吔機會穿靚衫了.
    [版主回覆09/20/2009 16:37:00]咁我又好中意著制服喎, 想當年仲讀緊書, 人地問我將來想做咩工, 我仲未諗店, 但係我就好想做 d 有制服著嘅工
    一來慳返好多買衫錢, 二來返工衫唔一定係你中意嘅衫嘛, 但又焗住要買, 三來唔洗朝朝諗點著衫, 家下我背心短褲拖鞋返工都仲得, 同事都話我個 look 似去游水多過返工, 總之自己舒服就得啦  

    回覆刪除
  6. 咁都係, 起碼我都可以穿牛仔褲返工

    回覆刪除