2009年6月7日 星期日

防曬新寵

打從某年為了減肥, 天天去游泳


廁紙買了第一支專櫃品牌防曬


亦開始廁紙的敗家購物習慣


 


當年 Biotherm 剛剛來港


正因為那股熱潮


廁紙的第一支防曬就是 Biotherm


後來又試了 Kiehl's


可這兩支都不怎麼好用, 大概早幾年前就停產了


 


第三回買的是 Anessa 跟 Sofina 的 SPF 50 PA +++


最喜歡這兩支, 叮噹馬頭


廁紙實在分不出那一支比較好


基於當年新世界的 Sofina Counter 有 9 折, 又多 Sample 送


論價錢, 論贈品, 就一直沿用 Sofina


Sofina 的 SPF 50 PA +++ 每年都轉包裝


廁紙起碼買過三四款不同的包裝, 還會一直買唷


 


最近呢, 廁紙貪便宜, 在護協買了 Neutrogena 新出的 Helioplex 防曬噴霧, 才 $ 84


昨天試用過, 噴上身的時候冰冰涼涼, 超舒服 


正因為噴霧, 可以塗抹的好薄, 不會有黏笠的感覺


防水效果嘛, 因為不是全身落水, 所以還不知道效果如何


不過廁紙在迪士尼的水花巡遊玩的全身噴濕


沒有補噴防曬, 在迪士尼玩了大半天還是沒有曬傷, 曬黑


( 廁紙是不易曬黑, 容易變白的人 )


這個價錢有這樣的效果, 挺抵用啦


或者是平常上街用也不錯唷


只是, 樽身標的是 141 g, 就不知道噴霧的會不會很快用光


 


攝於 2003 年的存貨



攝於 2009 年今天的存貨



3 則留言:

  1. 我都係用左Sofina 好耐, 由妳上面那張舊裝藍色packing至依家嗰隻銀色packing(其實都唔多覺銀色3隻唔同配方有咩分別), 本身鍾意陽光海灘...所以次次去旅行都要帶去呀。  
    而Neutrogena 我就喺屈記試噴過, 幾香不過都油油哋呀, 我接受唔到呀!!!!
    哈哈, 近排我都有唸過轉用Shiseido Anessa 系列...通常見Best of the Best 都係佢!!!

    回覆刪除
  2. 我都好怕曬的~~出門口前一定會搽定防曬~~
    我以前好肥架, 不過而家減返25磅嚕~~
    得閒嚟我blog吖~
    http://hk.myblog.yahoo.com/iamchloeng/article?mid=4271

    回覆刪除
  3. 洗唔洗用咁多產品呀 我有種方法又方便,又可以減到 我都用緊呀 不如交流下呀~ MSN tonyleung262035@hotmail.com
     

    回覆刪除